Gå til innhold

Har du blitt moderert på KG?


Gjest nextlife

Anbefalte innlegg

Gjest nextlife

Jeg håper folk vil fortelle om sine erfaringer.

Selv har jeg blitt moderert flere ganger. Stort sett på brudeformuet, på grunn av utenomsnakk, så da er det vel et regelbrudd, og således rettferdig.

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryllupsforumet på meg også. :fnise: Jeg tror det var noe om enhjørninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det føltes litt urettferdig, forresten. Det var nemlig et himla godt forslag! Fantastisk tråd, forresten! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjentatte ganger vil jeg si. :fnise:

Første gangen jeg ble moderert var etter en lang stund her, og var på grunn av et knusende svar til en gærning som lenket til den verste nynazistiske spysiden jeg har sett. Gærningen ble også fjernet, så det var jo greit.

Resten husker jeg ikke så godt, men det går vel stort sett under regelen for avsporing, eller at jeg har svart på noe som også blir moderert bort. Jeg vil gjerne si at det er rettferdig, men helt ærlig synes jeg at jeg har blitt litt urettferdig strengt moderert noen ganger. Men jeg har i alle fall lært at man skal vokte seg vel for å tulle i brudeforumet. :engel: Enhjørninger, duer og dokurver er ikke lov. Og så er det ikke lov å si natta til gjestebrukere i tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når jeg tenker meg om, så synes jeg egenntlig at det var ganske rettferdig at jeg ble moderert. Bruder er sarte vesener, som trenger en helt annen beskyttelse enn f. eks. voldsofre.

Det burde jeg vite alt om, som har vært gift tre ganger. :sjarmor:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke direkte. Men det har skjedd en eller to ganger at en tråd har blitt kappa av, flere poster er blitt slettet (deriblandt innlegg fra meg) for offtopic, selv om postene var reelle og godt skrevet. Men, greit nok, det gikk utenfor emnet, men likevel. Synes akkurat den modereringa der skjer for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Ja, jeg ble forresten moderert i en eller annen keisersnittråd. Utenomsnakk der også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble forresten moderert i en eller annen keisersnittråd. Utenomsnakk der også :sjenert:

Keisersnittråd har jeg også blitt moderert i, det hadde jeg glemt. Og i en eller annen kvinnehatertråd om jeg ikke husker helt feil. Dens siste føltes litt urettferdig helt til jeg fikk oppklart saken.

Og så var det vel noe med gullbæsj. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Keisersnittråd har jeg også blitt moderert i, det hadde jeg glemt. Og i en eller annen kvinnehatertråd om jeg ikke husker helt feil. Dens siste føltes litt urettferdig helt til jeg fikk oppklart saken.

Og så var det vel noe med gullbæsj. :sjenert:

Den ja. Var visst der også, gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt moderert, har moderert meg selv (maange ganger) og har moderert andre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall blitt moderert noen ganger- NEI, jeg er ikke stolt av det men jeg er ærlig å sier JA på spørsmålet! Moderert opptil flere ganger jeg - veldig ofte grunnet sitering fra de som er blitt totalt sensurert da ;)

(ble utestengt for 14 dager engang også for ca 2 år siden også :sjenert: ) JA,JA!

Kan da ikke late som at jeg ikke har blitt det! Sikkert flere som har blitt det men som ikke vil/tørr å si det.....

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ho,ho, er det bare Silarill som tørr innrømme dette????

Det er jo så mange som er blitt redigert og utestengt her på KG!Ingen andre som inrømmer dette? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Jeg har blitt moderert, har moderert meg selv (maange ganger) og har moderert andre! ;)

Varke du moderator en gang i tiden?Ikke lenge men,,ble du sparka ? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har blitt moderert, og det var riktig gjort ;)

Sikkert moderert i mildere grad enn du burde kanskje?

Ikke alle som blir moderert har skylden vet du.Kan være at du har sitert en som ble fjernet og du siterte h*n og dermed ble du også fjernet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall blitt moderert noen ganger- NEI, jeg er ikke stolt av det men jeg er ærlig å sier JA på spørsmålet! Moderert opptil flere ganger jeg - veldig ofte grunnet sitering fra de som er blitt totalt sensurert da ;)

(ble utestengt for 14 dager engang også for ca 2 år siden også :sjenert: ) JA,JA!

Kan da ikke late som at jeg ikke har blitt det! Sikkert flere som har blitt det men som ikke vil/tørr å si det.....

Hvorfor ble du utestengt? Jeg husker det, nemlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...