Gå til innhold

Dette vil mannen ha.

Gjest Guybrush Threepwood

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

Kjære Konservativ Mann. Jeg leser ikke de typiske kvinnebladene som forteller meg hvordan jeg skal se ut for at menn skal like meg. Men jeg tilstår at jeg kjøper interiørblader, med lister av typen "Ti små tips for å holde kjøkkenbenken ryddig."

Hvorfor liker jeg å ha kjøkkenbenken ryddig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjoko

Dette høres jo ut som en artikkel tatt ut fra et jenteblad. Det høres heller ikke ut som om det er skrevet av en mann. Ikke en hetero mann iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KatzenThang

Jeg får litt fnott av alt dette her. Hvor er de kjekke guttene/mennene med litt holdninger som ikke går ut av døra igjen? Hvor ble de av? :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mille_*
Jeg får litt fnott av alt dette her. Hvor er de kjekke guttene/mennene med litt holdninger som ikke går ut av døra igjen? Hvor ble de av? :haar:

Jeg tror de vanker andre steder enn på kg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de vanker andre steder enn på kg :fnise:

Tror heller det passer bedre å si at vi vanker andre steder i tillegg til KG-forum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

De er ennå barn og har ikke blitt utsatt for dagens moderne norske kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Tror heller det passer bedre å si at vi vanker andre steder i tillegg til KG-forum ;)

En mann med langt hår og runde briller som ligger i sengen med to bestemødre?!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Det er ikke alltid et mål å være veltilpasset...

Jeg har vel egentlig ikke hatt problemer med å finne menn, selv om jeg har kort hår, sminker meg og er noe overvektig.

Ble egentlig overraska da jeg leste lista til TS, da jeg alltid har sett på menn som ukompliserte og lette å gjøre glade! Kanskje jeg bare har vært heldig med de mennene jeg har truffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er ikke alltid et mål å være veltilpasset...

Jeg har vel egentlig ikke hatt problemer med å finne menn, selv om jeg har kort hår, sminker meg og er noe overvektig.

Ble egentlig overraska da jeg leste lista til TS, da jeg alltid har sett på menn som ukompliserte og lette å gjøre glade! Kanskje jeg bare har vært heldig med de mennene jeg har truffet?

Vi har alle forskjellige livsstiler, holdninger og synspunkter på hva som er tiltrekkende, noe jeg ikke burde være nødt til å påpeke. Men det er jo slik at i de fleste tråder på kg som går slik, er det meste vitenskapelig bevist helt til man kommer uttafor døra igjen.

Man skal være veltilpasset av sin egen interesse. Hvorfor tror man at de som kler seg i noe man selv synes er stygt, bryr seg om det? Jeg kler meg jo ikke for disse menneskene eller menn som ikke er min smak heller (ville nok ikke vært det nettopp pga overfladiskhet) Det er så mange flotte stiler, jålete eller ujålete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KatzenThang

Ja det er helt på bærtur at vi er forskjellige folkens. Skjerp dere damer! Norske slappfisker! Hva søren gjør vi her liksom - vi får komme oss til Paris og lære å kle oss i skjørt fortere enn lysets hastighet. Selv har jeg min egen plan om å her etter tilpasse stilen min etter Bree i frustrerte fruer. Er søren meg lei av å gå rundt avslappet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KatzenThang
De er ennå barn og har ikke blitt utsatt for dagens moderne norske kvinner...

Ja, det årdner seg vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann med langt hår og runde briller som ligger i sengen med to bestemødre?!!?

Det er jo det indre som teller. Alder er ingen hindring, bare en hinder man må over. Det har heller aldri skadet med litt humor og selvironi...Og jeg vil ha meg frabedt å bli stigmatisert og sett ned på på grunn av bruk av runde briller, slik det så vidt blir antydet over! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KatzenThang
Og jeg vil ha meg frabedt å bli stigmatisert og sett ned på på grunn av bruk av runde briller, slik det så vidt blir antydet over! :ler:

:ler: Det er alltid hyggelig med gladfolk på bilder hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er alltid hyggelig med gladfolk på bilder hvertfall!

Jeppsiepsi...

...og jeg som mann vil ha en jente som både har humor og selvironi, ikke er for selhøytidelig, og som er glad av natur (uten å nødvendigvis være solstråle døgnet rundt).

Endret av Snill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg er en nokså hyggelig fyr

KG gjør oss menn bitter, og kg ser ut til å gjøre kvinner her inne bitter. For jeg som er mann møter sjeldent på så mye bitterhet i det daglige! Tror ikke det er sundt å diskutere alt helt ned til grasroten og overanalysere til de stygge grader. Man skulle hatt en uke med stengt KG i mnd, slik at folk fikk pusten sin tilbake. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
KG gjør oss menn bitter, og kg ser ut til å gjøre kvinner her inne bitter. For jeg som er mann møter sjeldent på så mye bitterhet i det daglige! Tror ikke det er sundt å diskutere alt helt ned til grasroten og overanalysere til de stygge grader. Man skulle hatt en uke med stengt KG i mnd, slik at folk fikk pusten sin tilbake. ;)

Det er da mulig å ha en mening om hva man liker uten at det skal bli en bitterhetssak! Men det er strengt tatt ikke nødvendig å tråkke på alle andre måter mennesker liker å kle seg på av den grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Det er jo det indre som teller. Alder er ingen hindring, bare en hinder man må over. Det har heller aldri skadet med litt humor og selvironi...Og jeg vil ha meg frabedt å bli stigmatisert og sett ned på på grunn av bruk av runde briller, slik det så vidt blir antydet over! :ler:

Får være grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig mange provoserte damer her, med stort behov for å presisere at TS tar helt feil. Skaff dere litt ekte selvtillit da! Ja, det finnes noen sære mannfolk rundt omkring, som kicker på feite slugger med skamklipte kort hår og gjennompiercet usminket tryne. Men majoriteten av menn er enig med TS,enten dere liker det eller ikke.

Det er vel kanskje fordi vi har selvtillit at vi gjør det som passer oss, og ikke gidder å gjøre masse uviktige ting for å følge rådene til etellerannet anonymt mannfolk i et nettforum? Sorry ass, det er litt viktigere for meg å være fornøyd med meg selv og den jeg er enn å tiltrekke så mange menn som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt, for min egen del, og uten å være så alt for presis, men heller bare trekke opp de generelle linjene synes jeg det er ganske så lett å si hvilken jente jeg vil ha:

En helt vanlig (norsk) jente :)

Så, for å forklare litt nærmere, i urangert rekkefølge...Du må gjerne ha utdanning, men om det er yrkesrettet eller høyskole/universitet er ikke viktig, eller ikke ha utdanning. Utdanning sier derimot generelt noe om personlighet, og jeg vil ha en reflektert, velartikulert og innsiktsfull jente. Men utdanning er jo som kjent ingen garanti for dette.

Det er heller ikke negativt om hun er opptatt av mote, velvære, sminke, negler, farger på gardiner, altså det som tradisjonelt er sett på som "jenteting". Kort sagt, vær deg selv, vær jente, ta deg selv på alvor og ikke vær alt for opptatt av hva andre synes.

Jenter vil tradisjonelt ha trygghet i både forhold, økonomi, armkrok og personlighet. Det sier jeg meg fullstendig enig i, og er ikke minste interessert i noen med økonomi som ikke er (noenlunde) på stell. Det samme gjelder jo da også personlighet og forholdsmessig, man må altså ha noen som er (unnskyld uttrykket) tilregnelig og stabil. Og folk flest er jo stabile, selv om man kanskje kan få et annet inntrykk her inne noen ganger.

At hun har med seg noen interesser i kofferten, samtidig som hun er åpen for å finne noen (nye) felles interesser er jo også fint. Det er dermed ikke sagt at må være en kloning av Lars Monsen, men det er jo ikke negativt å ha en interesse man brenner litt for, enten det er skoger i tur og mark, baking, ski eller strikking (for hva er vel bedre present enn håndstrikkede sokker, votter, skjerf, boller, brød og kaker etc?)

I korte trekk vil mannen (i alle fall denne mannen) ha en jente som er selvstendig, men likevel ikke er bastant egen. Vær moderne og motebevisst, men ikke vær redd for å være "søt og barnslig". Fortap deg også gjerne i serier og TV-programmer du liker, men ikke forvent at jeg vil se alt, samtidig som du også har litt mer dybde i personligheten andre ganger.

Jeg mener én jente er andre jenter lik, så vær deg selv, vær som alle andre, men finn deg din egen smale linje som passer deg innenfor dette. Det virker ofte som du ikke er god nok dersom man ser hva ulike guider sier, men jeg synes veldig mange jenter er gode nok, rett og slett fordi de er helt vanlige. I all enkelhet er veldig enkelt, vær normalt oppegående og du treffer en (snill) mann som liker deg mer enn du kanskje selv tror. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...