Gå til innhold

hva er et pent underliv?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
DA blir det kjedelig - om alle har likt syn på det .

Er mest gøy når temperaturen blir litt høy her inne - forde folk er uenige med meg .Eller andre : )

Ja, bevares. Underholdende er vi nok alle enige om at du er, WW. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Fordi du aldri gir opp, og har meningers mot, som det så fint heter..

Keep up the good work! :-)

Tror det er enkelte mennesker som ikke har noe behov for å bli likt av andre, kanskje fordi man er blitt så vant til å være upopulær. Da går det gjerne litt sport i å fremme synspunkter som (ubevisst?) er ment å være støtende overfor andre mennesker. Det gir en falsk og kortvarig maktfølelse.

Gjest womenwomen
Skrevet
Tror det er enkelte mennesker som ikke har noe behov for å bli likt av andre, kanskje fordi man er blitt så vant til å være upopulær. Da går det gjerne litt sport i å fremme synspunkter som (ubevisst?) er ment å være støtende overfor andre mennesker. Det gir en falsk og kortvarig maktfølelse.

Ja du har kanskje litt rett ...når de sier det så ...

Har jo skjelden vært særlig populær blant kvinner ...så det er jeg vant til .Gir nå F ... - siden de fleste mennene elsker meg uansett ...he he Desuten har jeg ikke bruk for damer-som ikke engang kan kjøre bil ...fullstendig resurssvake mange damer huff .Mer bruk for menn uansett hva jeg skal gjøre .

Men det har ingenting med maktfølelse å gjøre .Syns bare det er gøy å være helt ærlig .Så ærlig - at det er sjokkerende : ) Og irriterende ...he he Det er gøy .

Gjest Gjest
Skrevet

Det du kaller sjokkerende ærlig oppfattes av de fleste her som barnslig og usjarmerende.

Det går an å ha en frisk debatt uten å tømme seg for språklig søppel.

Ikke så mange venninner kanskje?

-musevisa

Gjest womenwomen
Skrevet
Det du kaller sjokkerende ærlig oppfattes av de fleste her som barnslig og usjarmerende.

Det går an å ha en frisk debatt uten å tømme seg for språklig søppel.

Ikke så mange venninner kanskje?

-musevisa

Nei - ikke i Norge .De er flyttet alle utenlands ...

Bare mannlige bekjentskaper igjen i Norge : )

Skrevet (endret)
Man går ikke inn i en debatt - med hovedmål å bli likt av andre kverulanter og ha politisk korrekte meninger som er lik majoriteten på KG .

Har man egne meninger - bør man ærlig yttre dem også og stå for dem .. Ellers er man jo feig & falsk og bidrar ikke til nye reflekteringer og synspunkter i debatten .

DA blir det kjedelig - om alle har likt syn på det .

Er mest gøy når temperaturen blir litt høy her inne - forde folk er uenige med meg .Eller andre : )

Det er supert at man har ulike meninger og gøy med en frisk debatt.

Det kan man fint klare uten å klippe de sosiale antennene sine totalt og være "ærlig" på et så umodent og uintelligent vis at man på en vulgær måte støter andre.

Jeg har respekt for folk som har både sterke meninger og alminnelig folkeskikk. Det er liksom det mest intelligente og sjarmerende, det da.

Endret av Miss Undercover
Skrevet
Ja men det er jeg helt enig i - så signerer under her ! Det er jo det jeg mener - selv om jeg har mine egen smak på hva jeg syns er estetisk hygienisk og pent ! Men ser andre jenter blir litt "støtt " av min mening .Hvorfor skjønner jeg ikke ?

Er man kåt - så gir man da blaffen i om pikken er krokete og rar ? Skjev osv eller til og med bitteliten ...he he

Det viktigeste er at organet fungerer bra !

Hvis du ennå lurer på hvorfor noen av oss blir "støtt" av dine meninger kan det kanskje ha noe å gjøre med at du hevder de av oss med store indre kjønnslepper har dårlig hygiene (blant annet)? :nei:

Får meg til å lure på hvorfor alle venninnene dine flyttet utenlands?? :filer:

Skrevet
Ha ha Kate ! Skal mann i det hele tatt FINNE KLITTEN hos en dame som har voldsomt store , lange indre kjønnslepper som ligger hulter til bulter rotete overalt - må han nok LETE LENGE JA .

BS. Det er bare å kåte opp damen på annet sett, så er den ikke vanskelig å finne i det hele tatt. Mange damer liker dessuten ikke at man stimulerer kliten for mye før hun er blitt ordentlig kåt. For øvrig ligger ikke kliten der kjønnsleppene er lengst, mestedelen av den ("skaftet") ligger jo faktisk under huden i underkant av skambenet, dvs i overkant av "sprekken".

Jeg har aldri hatt noen problemer med å finne den, etter at jeg ble "vist vei" den første gangen...

Gjest Illiya
Skrevet

Tror ww kjeder seg der oppe i det kalde fiskeværet i finnmark ;)

Gjest womenwomen
Skrevet
BS. Det er bare å kåte opp damen på annet sett, så er den ikke vanskelig å finne i det hele tatt. Mange damer liker dessuten ikke at man stimulerer kliten for mye før hun er blitt ordentlig kåt. For øvrig ligger ikke kliten der kjønnsleppene er lengst, mestedelen av den ("skaftet") ligger jo faktisk under huden i underkant av skambenet, dvs i overkant av "sprekken".

Jeg har aldri hatt noen problemer med å finne den, etter at jeg ble "vist vei" den første gangen...

Ja men har du ikke sett - at noen har mye hud og løsskinn og div der nede ? Slik at hele området er bare et eneste rot ?

Og noen klitter henger - og er gjemt vekk i allt rotet .Alle klitter sitter ikke på nøyaktig samme plass .Og noen kan ikke ses engang ..

Ja ja - er dere menns problem dette - heldigvis ikke mitt .

Stakkars dere menn .Dere kan ikke ha det enkelt : )

Er sjeleglad jeg kunn må forholde meg til div . forskjellige pikker .

Mye lettere å ha med å gjøre , rett og slett !

Ja heldig er jeg : )

Gjest Blubberella
Skrevet

Hehe, denne tråden var virkelig underholdende ja! :ler:

Jeg er en av dem med store ytre lepper og små innvendige (små = nærmest ikkeeksisterende), men synes faktisk det er vakkert med lange innvendige som stikker ut mellom de ytre. Til tider har jeg nesten vært misunnelig på damer med mer "rot" mellom bena (for å sitere vår anatomiekspert WW her), da jeg synes min brevsprekke er litt kjedelig...

Jeg har aldri fått noen klager på utseendet og den fungerer som den skal, så egentlig driter jeg i hvordan den ser ut. Underlivet er jo en bruksgjenstand, ikke en pyntegjenstand! :fnise:

Nei, mangfoldet er vakkert synes jeg. Det tror jeg de fleste menn også synes.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)
Ja men har du ikke sett - at noen har mye hud og løsskinn og div der nede ? Slik at hele området er bare et eneste rot ?

Og noen klitter henger - og er gjemt vekk i allt rotet .Alle klitter sitter ikke på nøyaktig samme plass .Og noen kan ikke ses engang ..

Ja ja - er dere menns problem dette - heldigvis ikke mitt .

Stakkars dere menn .Dere kan ikke ha det enkelt : )

Er sjeleglad jeg kunn må forholde meg til div . forskjellige pikker .

Mye lettere å ha med å gjøre , rett og slett !

Ja heldig er jeg : )

Hvordan kan du i det hele tatt uttale deg om andre kvinners underliv? I flere innlegg har du selv sagt at du ikke har sett noen, har bare ditt eget å sammenligne med. Men du anser deg jo for å være perfekt og Guds gave til samtlige menn i hele verden og tror at alle blir kåte på deg.

Har du overhodet noen andre interesser enn sex?

Endret av Helen
Gjest Womenwomen
Skrevet (endret)
Hvordan kan du i det hele tatt uttale deg om andre kvinners underliv? I flere innlegg har du selv sagt at du ikke har sett noen, har bare ditt eget å sammenligne med. Men du anser deg jo for å være perfekt og Guds gave til samtlige menn i hele verden og tror at alle blir kåte på deg.

Har du overhodet noen andre interesser enn sex?

Så lenge understellet fungerer - er jo alle ok . Uansett hvordan de ser ut .

Ja jeg er veldig fornøyd med mitt eget .Er det noe galt i det ? Hvorfor bryr du deg ?

Er da fullt lovlig her i landet å være fornøyd med sitt eget understell .

Endret av Helen
Skrevet (endret)
Ja jeg er veldig fornøyd med mitt eget .Er det noe galt i det ? Hvorfor bryr du deg ?

Er da fullt lovlig her i landet å være fornøyd med sitt eget understell .

Det er jo KJEMPEFINT at du er fornøyd, WW!

Men HVORFOR finner du det nødvendig å beskrive underlivet til andre damer som "uhygienisk", "gammelt", "rotete"? Det er veldig negative og svært fornærmende (samt usanne) beskyldninger.

Selv har jeg et underliv som ditt, og jeg må si at jeg ALDRI har tenkt at jeg dermed er i en helt egen klasse hva underliv angår. Jeg tror du kan ha nytte av å realitetsorientere deg - noen gutter digger et underliv som ditt, andre ville ikke synes at akkurat du er spesielt tiltrekkende. Sånn er verden - heldigvis. Mangfold er en fin ting.

Endret av Helen
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skikkelig komplekser for underlivet. Eller.. Nedentil er det pent. Men jeg har et veldig utstående skamben, og endel "kjøtt" på, så det stikker veldig ut. Når jeg f.eks ligger på ryggen ser man det veeeeldig godt :flau: :frown:

Gjest Mann28
Skrevet

Mange gutter prater om at det er viktig at jenta har et fint utseende der nede også! Hva er et pent underliv?

Jeg syns de aller fleste jenter er pene nedentil. Men må være frisert. Verste som fins er lange hår i alle retninger, særdeles udelikat. Variasjon er fint, helt glatt, en stripe, en trekant.. hva som helst.

Har vært borti 2-3 jenter som jeg reagerte negativt på. Den ene var full av STORE røde nupper. Så ut som gigantiske kviser på og rundt hele musa og nedover lårene/oppover magen. En annen, ikke på langt nær så ille, men et utseene jeg ikke hadde veldig sansen for hadde tynne rynkete indre lepper som lå vridd ut til hver sin kant.

Skrevet (endret)

Å dævensteike for no j*vla kverulerende rødstrømpe-kjærringer det var i denna tråden!

Svar TS på spm og ikke krangle om alt! Jeeez....kvinnfolk!!

Anyways...jeg er nå også kvinnfolk...og jeg liker blant annet kvinnfolk..jeg synes det er finest med små indre kjønnslepper, liten klitoris og ytre kjønnslepper som ligger inntil hverandre og skjuler godt!

Finnes ikke noe finere omtrent (utenom en svær kuk da selvfølgelig! :sjenert::P)

Men smaken er som baken! ;)

Endret av Bodøjenta87
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var med en kvinne, der en av leppene, var mye lengre enn den andre, ikke "tykk, deilig og svulmende" som noen liker å kalle det her, men tynn, slarkete og hang ned. De kom i veien ved penetrering, og måtte "brettes" vekk. Begge var det jeg vil karakterisere som lange, tynne og rynkete, men den ene var endel lengre enn den andre, og syntes på utsiden, som en slags rynkete tunge.

Var ikke spesielt interessert i oralsex, da leppene "kom i vegen", og klistret seg både her og der. Men det mest upraktiske var at hun måtte brette de både hit og dit, for at de ikke skulle "bli med" penis inn i vagina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...