Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #62 Skrevet 5. juni 2009 Jeg syns litt synd i deg Kate - som får oralsex på feil måte ...og du tror dette er himmeln selv liksom ...he he Anatomisk - kan ikke indre kjønnslepper og klitoris sammenlignes i det hele tatt . Når det gjelder følsomhet .Om klitten din er like følsom som de indre leppene dine - da syns jeg meget meget synd i deg ! Men regner med du ikke vil påstå det ? Så fint at du tror du kjenner KateW sitt kjønnsliv nøyaktig og har slik rørende medfølelse for henne. Vi må alle lære av deg. Kan du ikke starte en sex-skole for oss kvinner? Jeg bestiller time hos plastikkirurgen nå med en gang, så vil jeg iallfall kunne tilfredsstille dine FYSISKE krav ved skolestart!
Gjest womenwomen Skrevet 5. juni 2009 #63 Skrevet 5. juni 2009 Disse tingene vet man som regel ikke første gang du kler av dama, så liten vits å spekulere. Er man forelsket så driter du i hvordan fitta ser ut. Har til gode å høre noen som sier "får jeg se på fitta di før jeg vurderer å pule deg?" Ja men det er jeg helt enig i - så signerer under her ! Det er jo det jeg mener - selv om jeg har mine egen smak på hva jeg syns er estetisk hygienisk og pent ! Men ser andre jenter blir litt "støtt " av min mening .Hvorfor skjønner jeg ikke ? Er man kåt - så gir man da blaffen i om pikken er krokete og rar ? Skjev osv eller til og med bitteliten ...he he Det viktigeste er at organet fungerer bra !
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #64 Skrevet 5. juni 2009 Ja men det er jeg helt enig i - så signerer under her ! Det er jo det jeg mener - selv om jeg har mine egen smak på hva jeg syns er estetisk hygienisk og pent ! Men ser andre jenter blir litt "støtt " av min mening .Hvorfor skjønner jeg ikke ? Er man kåt - så gir man da blaffen i om pikken er krokete og rar ? Skjev osv eller til og med bitteliten ...he he Det viktigeste er at organet fungerer bra ! Du har i en tidligere tråd anbefalt operasjon for kvinner med store indre kjønnslepper. Det er vel ikke det samme som å gi blaffen i hvordan man ser ut?
Gjest womenwomen Skrevet 5. juni 2009 #65 Skrevet 5. juni 2009 Så fint at du tror du kjenner KateW sitt kjønnsliv nøyaktig og har slik rørende medfølelse for henne. Vi må alle lære av deg. Kan du ikke starte en sex-skole for oss kvinner? Jeg bestiller time hos plastikkirurgen nå med en gang, så vil jeg iallfall kunne tilfredsstille dine FYSISKE krav ved skolestart! Ha ha - Ikke skyld på meg for at du tenker på å bestille time hos plastikk kir ....nå ! Er din kropp - gjør hva du vil om det er noe du er misfornøyd med . Herregud - jeg gir da blaffen i dere andre kvinner .Jeg har da ikke satt no krav til hvordan andre bør se ut ? Samme F .. for meg .Er totalt uintrisert i kvinner jeg . Å holde sex skole for dere - glem det ! Talent kan ikke læres vekk , det er medfødt - sorry ! så bare glem det !
Gjest womenwomen Skrevet 5. juni 2009 #66 Skrevet 5. juni 2009 Du har i en tidligere tråd anbefalt operasjon for kvinner med store indre kjønnslepper. Det er vel ikke det samme som å gi blaffen i hvordan man ser ut? Ja - det har jeg fordi : 1 ) De hadde dårlig selvtillitt pga det og de syns det ødela sexliv og lyst generelt . 2) De var fysisk til hinder - eks sykling , trange klær osv 3 ) De ville selv ha de vekk . - det må de få bestemme selv .Er deres kropp . Var det no galt i å si da at om de ville føle seg lettet og mye bedre - er det bare å rette på problemet deres kir . ? Jeg syns ikke det var noe feil råd .Jeg ville gjordt det selv - om jeg hadde samme problem . Når man lever i en moderne tid med mulighet for å rette opp fysiske skavanker - syns jeg det er stuerent å benytte seg av det også .Man må ikke akseptere og leve med allt . Heldigvis .Uansett hva andre mener . Jeg er åpen for moderne løsninger - da jeg er et moderne menneske . Enkelt og greit . Var det galt å støtte deres egne ønsker ?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #67 Skrevet 5. juni 2009 Å holde sex skole for dere - glem det ! Talent kan ikke læres vekk , det er medfødt - sorry ! så bare glem det ! Neimen, for en skuffelse! Men jeg har jo all forståelse for at du ikke vil risikere konkurranse da.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #68 Skrevet 5. juni 2009 Ha ha - Ikke skyld på meg for at du tenker på å bestille time hos plastikk kir ....nå ! Er din kropp - gjør hva du vil om det er noe du er misfornøyd med . Herregud - jeg gir da blaffen i dere andre kvinner .Jeg har da ikke satt no krav til hvordan andre bør se ut ? Samme F .. for meg .Er totalt uintrisert i kvinner jeg . Å holde sex skole for dere - glem det ! Talent kan ikke læres vekk , det er medfødt - sorry ! så bare glem det ! Er det vaginal fødsel som er årsaken til dette problemet? Hvordan skal norske menn og kvinner i kongeriket Norge forholde seg til dette i framtiden?
Nique Skrevet 5. juni 2009 #69 Skrevet 5. juni 2009 Nå vil ikke jeg se på synlige indre kjønnslepper som en skavank, og så må jeg kommentere at ikke alle kvinner får orgasme ved kun klitstimulering. Beklager WW, men du sitter nok ikke på den ene rette fasiten her (pun intended)
Gjest womenwomen Skrevet 5. juni 2009 #70 Skrevet 5. juni 2009 Nå vil ikke jeg se på synlige indre kjønnslepper som en skavank, og så må jeg kommentere at ikke alle kvinner får orgasme ved kun klitstimulering. Beklager WW, men du sitter nok ikke på den ene rette fasiten her (pun intended) Vell - jeg har jo under mine anatomi- studier oppfattet at t.o.m folk innen samme kjønn kan være helt utrolig ulike anatomisk skapt . Akkurat som menn - de varierer veldig i både prestasjoner & utholdenhet og størrelser og utseende . Men det er jo det som er spennende - med nye partnere ...he he Oppleve ulike variasjoner : ) I mitt tillfelle på MENN : )
Gjest womenwomen Skrevet 5. juni 2009 #71 Skrevet 5. juni 2009 Er det vaginal fødsel som er årsaken til dette problemet? Hvordan skal norske menn og kvinner i kongeriket Norge forholde seg til dette i framtiden? Det bryr jeg meg ikke så mye om .Men for å si det slik . Jeg ville valgt å unngå naturlig fødsel selv . Så lenge jeg berger mitt eget skinn - så får andre gjøre hva de vil . Bryr meg ikke .Så lenge jeg får bestemme over min kropp - er jeg fornøyd . Og som alle vet - har man bare penger nok - så gjør man akkurat hva man vil SMILE !
Gjest Eurodice Skrevet 5. juni 2009 #72 Skrevet 5. juni 2009 (endret) Vell - jeg har jo under mine anatomi- studier oppfattet at t.o.m folk innen samme kjønn kan være helt utrolig ulike anatomisk skapt . Akkurat som menn - de varierer veldig i både prestasjoner & utholdenhet og størrelser og utseende . Men det er jo det som er spennende - med nye partnere ...he he Oppleve ulike variasjoner : ) I mitt tillfelle på MENN : ) Du verden for en oppdagelse du har gjort . Dette har jeg visst så langt tilbake jeg kan huske, uten å ha studert anatomi. Men enkelte er tregere enn andre, tydeligvis. Endret 5. juni 2009 av Belladonna
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. juni 2009 #73 Skrevet 5. juni 2009 Det bryr jeg meg ikke så mye om .Men for å si det slik . Jeg ville valgt å unngå naturlig fødsel selv . Så lenge jeg berger mitt eget skinn - så får andre gjøre hva de vil . Bryr meg ikke .Så lenge jeg får bestemme over min kropp - er jeg fornøyd . Og som alle vet - har man bare penger nok - så gjør man akkurat hva man vil SMILE ! Liker deg jeg womenwomen!
bilgel Skrevet 5. juni 2009 #74 Skrevet 5. juni 2009 synes at fitta skal se ut som den gjør,alle er jo forskjellige og d er jo d som gjør d spennende...
Gjest womenwomen Skrevet 5. juni 2009 #75 Skrevet 5. juni 2009 Liker deg jeg womenwomen! Hvorfor liker du meg ? Men takk .Fint at noen gjør det : )
Miss Undercover Skrevet 5. juni 2009 #76 Skrevet 5. juni 2009 Jeg synes du er mer enn bare litt ufin, jeg, WW. Jobbe litt med sosiale antenner?
Miss Undercover Skrevet 5. juni 2009 #77 Skrevet 5. juni 2009 Men ser andre jenter blir litt "støtt " av min mening .Hvorfor skjønner jeg ikke ? Say no more...
Gjest womenwomen Skrevet 5. juni 2009 #78 Skrevet 5. juni 2009 Jeg synes du er mer enn bare litt ufin, jeg, WW. Jobbe litt med sosiale antenner? Man går ikke inn i en debatt - med hovedmål å bli likt av andre kverulanter og ha politisk korrekte meninger som er lik majoriteten på KG . Har man egne meninger - bør man ærlig yttre dem også og stå for dem .. Ellers er man jo feig & falsk og bidrar ikke til nye reflekteringer og synspunkter i debatten . DA blir det kjedelig - om alle har likt syn på det . Er mest gøy når temperaturen blir litt høy her inne - forde folk er uenige med meg .Eller andre : )
Gjest Ludovie Skrevet 5. juni 2009 #79 Skrevet 5. juni 2009 Man går ikke inn i en debatt - med hovedmål å bli likt av andre kverulanter og ha politisk korrekte meninger som er lik majoriteten på KG . Har man egne meninger - bør man ærlig yttre dem også og stå for dem .. Ellers er man jo feig & falsk og bidrar ikke til nye reflekteringer og synspunkter i debatten . DA blir det kjedelig - om alle har likt syn på det . Er mest gøy når temperaturen blir litt høy her inne - forde folk er uenige med meg .Eller andre : ) Joda, men det blir jo unektelig ganske så kjedelig når den eneste meningen du har (og som du uttrykker i tråd etter tråd) ier at du har verdens mest perfekte underliv, pluss at du har tenkt å ta keisersnitt fordi du innbiller deg at en normal fødsel vil føre til skader.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #80 Skrevet 5. juni 2009 Hvorfor liker du meg ? Men takk .Fint at noen gjør det : ) Fordi du aldri gir opp, og har meningers mot, som det så fint heter.. Keep up the good work! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå