Gå til innhold

hva er et pent underliv?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Mange gutter prater om at det er viktig at jenta har et fint utseende der nede også! Hva er et pent underliv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Mange gutter prater om at det er viktig at jenta har et fint utseende der nede også! Hva er et pent underliv?

Ja det må være gutter,menn gjør ikke sånn.

Skrevet
Ja det må være gutter,menn gjør ikke sånn.

Enig. Så lenge man føler seg vel selv, så skulle det vel ikke være noe problem?

Gutter/menn burde sette pris på deg sånn du er ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Joda alle jenter mener jo at hvis ikke gutten syns fitta er fin så kan det bare være...

Men GUTTER: hva er en fin fitte???

takker og bukker for svar :)

Gjest Gjest
Skrevet
Enig. Så lenge man føler seg vel selv, så skulle det vel ikke være noe problem?

Gutter/menn burde sette pris på deg sånn du er ;)

Jada jada...men det er som du sier BURDE .. Jeg vet at gutter har tanker og preferanser på dette området og det er DET jeg ønsker å få rede på !

Gjest barejeg
Skrevet

Nå har jeg jo ikke sett så mange jenters underliv, men jeg kan fortelle deg hva jeg har hørt av gutter/menn.

Flere har kommentert at jeg har en veldig estetisk underliv, dvs ikke for stor, symmetrisk, ikke for tykke labia, ikke for stor klitoris.

Jeg tror ikke det er noe å bry seg om, men noen gutter bryr seg tydeligvis.

Skrevet

Gutter bryr sel vel like mye om jenters underliv, som jenter bryr seg om gutters pikk?

Lite en kan gjøre med det en har fått, hold det rent og "friser" gjerne litt (gjelder begge kjønn), så fungerer det i massevis! :jepp:

Skrevet

Det er da ikke åssen den ser ut som har noe å si, men hvordan dere bruker den! :gjeiper:

Dog bør den kanskje ikke værefor hårete, men det er jo noe alle kan fikse på...

Gjest Gjest
Skrevet

Da må jeg være litt mer spesifikk....noen jenter har store ytre kjønnslepper, noen har stor klitoris, andre har mindre ytre og større ingdre, noen kjønnslepper " henger litt" Skal det være med litt hår, helt hårløst,brasilian wax??

Forskjellene er mange og jeg veeeeet at gutter har synspunkter på nettom dette!

Og de vil jeg gjerne høre :)

Skrevet
Da må jeg være litt mer spesifikk....noen jenter har store ytre kjønnslepper, noen har stor klitoris, andre har mindre ytre og større ingdre, noen kjønnslepper " henger litt" Skal det være med litt hår, helt hårløst,brasilian wax??

Og hva er jenters synspunkter på gutter?

....noen gutter har store baller noen har stor pikk, noen baller" henger litt" Skal det være med litt hår, helt hårløst,brasilian wax??

Gjest HopalongCassidy
Skrevet

1. En velfrisert trekant(ikke "stripe" eller glattbarbert!)

2. De ytre kjønnslepper skal i størst mulig grad skjule de indre

Gjest KateW
Skrevet

Hvorfor? Sånn at du på vanlig "kvinne-vis" kan få bekreftet at ingen menn liker musa di?

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Det er vel like mange meninger om det som det er om hva ei pen jente er. Smaken er heldigvis forskjellig fra person til person.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor? Sånn at du på vanlig "kvinne-vis" kan få bekreftet at ingen menn liker musa di?

A nei du kjære...det er rett og slett fordi vi pratet om det i veninnegjenen og alle hadde forskjelllige synspunkter på dette. Og nå tenkte jeg guttene som faktisk tenker det de gjør skal få lov å svare :) Det er jo tross alt " deres teritorie":)

Gjest KateW
Skrevet

Nuvel, dersom en mann får tilgang til et underliv, tror jeg det skal svært mye til at han legger seg på kne, studerer og sier, vent nå litt, her var ikke leppene helt som jeg liker... så da gidder jeg ikke pule, gitt...

• Liker 1
Gjest *Mim*
Skrevet

Tror du det finnes ett svar på dette? En slags underlivsfasit?

Gjest Gjest
Skrevet
Tror du det finnes ett svar på dette? En slags underlivsfasit?

Nei..jeg bare lurer på om det er gutter der ute i verden som treffer jenter som de syns ikke har noe særlig til utstyr for å si det sånn....det blir jo på akkurat samme måte som vi jenter syns liten tiss er ganske kjpt, eller er det for stor vinkel eller for knudrete så er ikke det så digg liksom! vi kjenner da til det. Er det sånn med gutter at bare de har et sted stappe den inn så er de samme hvordan det ser ut?? for DET tror ikke jeg

Skrevet
Er det sånn med gutter at bare de har et sted stappe den inn så er de samme hvordan det ser ut?? for DET tror ikke jeg

Jo, sånn er det. :ler:

Men seriøst, hvis jeg først er tent (noe jeg sannsynligvis var allerede før klærne falt), så har ikke utseende på musa noe å si. Det måtte i så fall være hvis det var noe som var ekstremt annerledes, men da ville det sannsynligvis handle mer om distraksjon/fascinasjon enn turn-off.

Dårlig hygiene derimot, DET er turn-off, det.

Gjest KateW
Skrevet

Nuvel, det finnes kvinner som faktisk ikke syns penisen er viktigere enn mannen som har den, og jeg antar at det er menn som liker dama bedre enn underlivet hennes.

Skrevet

Men gjør det nå enkelt, legg ut bilde av ditt underliv, så skal vi gi råd og terningkast! :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...