Anamelona Skrevet 14. august 2009 #141 Del Skrevet 14. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 17. august 2009 #142 Del Skrevet 17. august 2009 17.AUGUST DAG 13 I SYKLUSEN: POSITIV EL-TEST! Det betyr at jeg har EL om 24-48 timer, og det betyr at syklusen min er som ei klokke. Skikkelig skoleeksempel: Nøyaktig 28 dager syklus, og EL på nøyaktig 14.dagen. Så da må det jammen meg klaffe snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 17. august 2009 #143 Del Skrevet 17. august 2009 Og jeg hadde to positive i går, så der er vi og like: syklusen er som en klokke. for full klaff snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. august 2009 #144 Del Skrevet 17. august 2009 Heldige... Da blir det baby på der begge nå! Positive tester om 2 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 20. august 2009 #145 Del Skrevet 20. august 2009 Heldige... Da blir det baby på der begge nå! Positive tester om 2 uker! JAAAAAAAAAAAAA!!! VILVILVILVIL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 20. august 2009 #146 Del Skrevet 20. august 2009 JAAAAAAAAAAAAA!!! VILVILVILVIL!! Håper dere har klart det nå da!! Krysser fingr og tær for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. august 2009 #147 Del Skrevet 22. august 2009 Hvordan går det her da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 30. august 2009 #148 Del Skrevet 30. august 2009 30.AUGUST Hei, igjen alle sammen Har ikke vært innom dagboka på en stund, mesteparten av energien går til jobb og trening. Men det gjør ikke noe, for jeg har ikke kunnet tenke på å trene eller jobbe på mange år! I dag kom TR, da. Alt for tidlig, synes det er litt merkelig. Men jeg var nesten bare letta når jeg fikk den, for jeg har hatt helt forferdelig PMS denne måneden. Tok skikkelig igjen for at jeg slapp PMS sist måned, i alle fall!! Får sånn skikkelig nervøs følelse som en får hvis en gruer seg veldig til noe. Har hatt det konstant hele natta i to netter. Så går det over når mensen kommer. Da er det deilig å endelig få sove! Timen hos gynekolog nærmer seg med stormskritt, og jeg har nesten forsonet meg med at vi ikke kommer til å få det til på egen hånd. Men bare nesten. Kaaanskje det klaffer før oktober... Klem til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. august 2009 #149 Del Skrevet 30. august 2009 SJEKK vi er synkroniserte'a!! PP 5 på begge og nå har vi HELT lik syklus! Woohoo! Vi skal få det til vi. Begge to, og det skal klaffe likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 10. september 2009 #150 Del Skrevet 10. september 2009 Hvordan går det med snuppa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. september 2009 #151 Del Skrevet 18. september 2009 Synes du kan kikke innom her før jeg blir bekymret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 18. september 2009 #152 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg også lurer på hvor du er blitt av nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. september 2009 #153 Del Skrevet 24. september 2009 Nå er jeg bekymret! Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 26. september 2009 #154 Del Skrevet 26. september 2009 Nå er jeg bekymret! Hvor er du? Hei Anamelona og Invicta! Beklager så masse at jeg har gjort dere bekymret. Det har vært vanskelig i det siste, jeg har måttet ta den tunge avgjørelsen å gå fra mannen min p.g.a. adferd hos ham som jeg ikke kan leve med (en form for avhengighet). Jeg har blitt rådet til dette av fagfolk. Målet med dette at han skal innse problemet sitt, men foreløbig ser det ikke ut til å skje. Så jeg får bare ta tiden til hjelp. Heldigvis ble jeg ikke gravid... Ser at jeg burde tatt skrittet før og at det hadde vært krise hvis jeg hadde blitt gravid, men det er ikke hjelp i å være etterpåklok. Jeg tror Gud har beskyttet meg mot min egen blindhet. Skriver mer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. september 2009 #155 Del Skrevet 26. september 2009 Hei Anamelona og Invicta! Beklager så masse at jeg har gjort dere bekymret. Det har vært vanskelig i det siste, jeg har måttet ta den tunge avgjørelsen å gå fra mannen min p.g.a. adferd hos ham som jeg ikke kan leve med (en form for avhengighet). Jeg har blitt rådet til dette av fagfolk. Målet med dette at han skal innse problemet sitt, men foreløbig ser det ikke ut til å skje. Så jeg får bare ta tiden til hjelp. Heldigvis ble jeg ikke gravid... Ser at jeg burde tatt skrittet før og at det hadde vært krise hvis jeg hadde blitt gravid, men det er ikke hjelp i å være etterpåklok. Jeg tror Gud har beskyttet meg mot min egen blindhet. Skriver mer senere Oj! Du er unnskyldt! Gjør det beste ut av denne nye situasjonen. Godt jobbet å klare å gå fra en man er avhengig av. Du er sterk! Tenker på deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 26. september 2009 #156 Del Skrevet 26. september 2009 Ojsann..... Håper det går bra med deg! Det er en tøff avgjørelse du har tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 30. september 2009 #157 Del Skrevet 30. september 2009 Hei, igjen Dette er mitt siste innlegg i denne dagboka. Jeg kommer heller ikke til å logge inn som Jennie igjen, føler jeg trenger en ny start. Men jeg stikker nok innom forumet under et annet nick. Tusen takk til alle som har engasjert seg og brydd seg og vist omsorg. Det var synd det måtte ende slik. Men nå starter jeg et nytt kapittel i livet mitt, wish me luck Og lykke til til alle prøvere, dere fortjener at det ordner seg for dere! Klem fra Jennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 30. september 2009 #158 Del Skrevet 30. september 2009 Lykke til videre Jennie! Med en ny start både i livet og her inne. Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. oktober 2009 #159 Del Skrevet 1. oktober 2009 Savne.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå