Gå til innhold

Er du helt ærlig her på KG?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica
Jeg er enig. :ler: Jeg ser derfor ikke det store problemet med mulige trolletråder, så lenge man ikke spøker med noe alvorlig som kan gjøre at andre får problemer med å trodd på reelle problemer. Men en del tråder som høres usannsynlige ut, kan fortsatt være underholdende selv om man betviler sannhetsgehalten.

Jeg er også enig med gjest og Vera. Problemet er å trekke grensen mellom det som er greit å tøyse med og det som ikke er greit å tøyse med.

For eksempel har jeg registrert at utpreget tøysing fra et bestemt nick for noen år siden medførte en del trøbbel her på kg - og akkurat det kan jeg forstå.

Når det er sagt, når man utelater så mye at man ikke gjenskaper et komplett bilde, er man også i grenseland for tull/ikke tull. Men det har jeg heller ikke noe problemer med. Hvis noen vil fremstille seg selv som plettfri, og ikke ønsker å legge ut om sine problemer, så gjerne for meg. Sånn vil det til en viss grad være i rl også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ærlig her inne, men gidder ikke alltid si alt nei..

har link til både hjemmesiden min og bloggen min som signatur.. blr for dumt å juge om saker da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ærlig.. Kan ikke skjønne noe annet. Er det en debatt der jeg ikke vil si meningene mine (eller en tråd), så svarer jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske ærlig, men endrer på detaljer for at jeg ikke skal bli gjenkjent så lett (de som kjenner meg godt har nok kanskje gjenkjent meg allerede). Jeg unngår å poste svar dersom jeg føler det utleverer meg selv for mye. :)

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forandrer på detaljer som er uviktige for saken. Jeg kan f.eks. skrive om kjæresten/samboeren/mannen min om en og samme person, og jeg kan skrive at han er alt fra 32 til 44. Og dersom noe skjedde i går så skriver jeg at det skjedde i forrige uke eller noe sånt. Jeg ser ingen hensikt i å skulle utlevere seg selv fullstendig på et nettforum.

jeg er nok ikke like flink som deg å beskytte identiteten min, men så er ikke det så alt for viktig=) jeg sier ofte at ting skjedde til en annen tid enn de egentlig gjorde og gir feil alder og sted hvis det er sensetivt jeg skriver, men da logger jeg meg ut og skriver som gjest... har et par venninner her inne som kan lese en god del om pivatlivet mitt, men så svarer jeg ikke på spørsmål her inne som jeg ikke hadde kunnet fortalt venner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ørlig. Ikke at jeg rosemaler ting så himla mye, men utleverer ikke personlige ting om meg selv.

Vil tro at ting kan virke bedre enn hva de er, da folk ikke gidder/vil utlevere alt for mye private og intime delatljer her inne, på nemlig kvinneguiden. Lett å bli igjenkjent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg er relativt ærlig, men endrer på detaljer jeg også.

Men for å ta det ts reagerer på spesielt: Jeg kan godt skrive om min fantastisk hjelpsomme og greie kjæreste som alltid gjør sin halvdel av husarbeidet og gjerne også litt av min del. For sånn er det i perioder. I andre perioder er det jeg som tar litt av hans del, og da kan jeg være frustrert over at han ikke gjør mer, selv om rollene var motsatt bare noen uker tidligere. Dette er en av grunnene til at jeg synes det er kjekt å være gjest. Ingen kan gå tilbake til tidligere innlegg og kreve svar på hvorfor jeg skrev noe annet for to måneder siden. I et lite innlegg på KG så tar jeg ikke med alle detaljer rundt en sak, jeg tar med det jeg synes er viktig for saken akkurat der og da. I dette innlegget kunne jeg sikkert skrevet fire sider om jeg skulle tatt med alle hvis, om og men. Men jeg skal spare dere for den pinen. ;)

Jeg skjønner forresten godt at venninnene til ts rosemaler litt her inne. De er jo gjenkjente og har ikke lyst til å blottlegge kjærestene sine helt vel. Kanskje vet til og med kjærestene deres hvem de er her inne, og kan lese alt de skriver.

Jeg er her mest som gjest, men har også et nick. Under nicket mitt skriver jeg kun hyggelige ting om familie og venner. Problemene og frustrasjonene skriver jeg om som gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...