Gå til innhold

Har du kjøpt en Heidi Hauge-CD?

SuperNova

Har du kjøpt en CD med Heidi Hauge?  

1. 1. Har du kjøpt en CD med Heidi Hauge?

• Ja
      3
    • Nei
      49

Anbefalte innlegg

Shania Twain ble vel tidligere omtalt som country-crossover, nå mere ren popmusikk. Likte rimelig bra den country-stilen hennes, spesielt 'It don't impresses me much'....Den er jo genial, både låta og videoen.... :ler: Johnny Cash er vel en av de mest 'troverdige' (Sandman! Ser du jeg har bynt å bruke d ordet..... :ler: )coyntryartister jeg vet om....også Willie Nelson har jo en helt personlig stil! Ellers likte jeg veldig godt d som gikk under betegnelsen 'Roots' på nitti-tallet; Travelling Willburys syns jeg var megabra!!! Besto av George Harrison, Tom Petty, Jeff Lynne, Bob Dylan og ROy Orbison.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Og...JA, Johnny Cash er definitivt god boom-chicka-boom country! En av verdens aller festligste plater er forresten den der Cash synger på tysk! Hørt den?

't øyeblikk, du mener vel ikke boom-chicka-boom, men heller klappeti-kloppeti-klapp, hæ :kul: (for det er nemlig s å n n det er)! Neei, har ikke hørt Johnny på tysk :roll: Kanskje man skal sjekke ut den? !

(men jeg står nå på mitt. Har aldri stjålet sukkertøy fra barn og har aldri gitt ut plate, kanskje jeg først skal prøve meg på sukkertøy-stjæling for så å lage en panpipemood greatest hits :kul: *Kan alt* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

't øyeblikk, du mener vel ikke boom-chicka-boom, men heller klappeti-kloppeti-klapp, hæ :kul::wink:

Nei, klappeti-kloppeti-klapp er lyden av de innsatte i St.Quentin... Boom-chicka-boom er den faglig korrekte betegnelsen på den velkjente Cashsounden...

:ler:

Så det så!!

Forresten; litt namedropping av kvalitet i utkanten av countrybegrepet...

Jayhawks

Walkabouts

Wilco

Son Volt

Uncle Tupelo

Blue Rodeo

Whiskeytown

Ryan Adams (UTEN B, så slapp av Sændis!)

Gram Parsons (IKKE utkant, men bra!)

Kentucky Headhunters (parodi, men likevel bedre enn parodiobjektene)

Chris & Carla (kjernen i Walkabouts)

Travellin' Wilburys var forresten et artig syn - ustrukturert mimring gir av og til overraskende gode resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travelling Willburys syns jeg var megabra!!!

....byr opp chimp til å danse swing til "The End of the Line".... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, kan'ke huske å ha sett deg rødme før, Sandman. Den egenskapen er vel mer i Trøff sin gate.....Men du kler d....absolutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, aldri kommer jeg til å kjøpe den... Jeg kan til nød høre på amerikansk country, men på gebrokken engelsk blir det bare latterlig hele greia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

Nei, aldri i livet om "musikk" av henne skulle komme innenfor disse fire veggene! Ikke engang om jeg fikk godt betalt! :evil:

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om dama. :o Men etter å ha lest denne tråden vet jeg at jeg aldri kommer til å kjøpe musikken hennes. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

jeg har ikke kjøpt hennes cd/cder. vi var nmed noen på konsert med henne, så vi fikk gratisbilletter. og konserten var ikke mye å skryte av. vi gikk halvveis. men jeg syntes musikken hennes er grei nok jeg! har ikke hørt skikkelig på tenkstene enda, så jeg kan ikke si noe om det. men hadde jeg hatt en cd av henne, så ser jeg ikke poenget og være flau over det..? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...