chimp Skrevet 31. juli 2003 #41 Del Skrevet 31. juli 2003 Shania Twain ble vel tidligere omtalt som country-crossover, nå mere ren popmusikk. Likte rimelig bra den country-stilen hennes, spesielt 'It don't impresses me much'....Den er jo genial, både låta og videoen.... Johnny Cash er vel en av de mest 'troverdige' (Sandman! Ser du jeg har bynt å bruke d ordet..... )coyntryartister jeg vet om....også Willie Nelson har jo en helt personlig stil! Ellers likte jeg veldig godt d som gikk under betegnelsen 'Roots' på nitti-tallet; Travelling Willburys syns jeg var megabra!!! Besto av George Harrison, Tom Petty, Jeff Lynne, Bob Dylan og ROy Orbison. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #42 Del Skrevet 31. juli 2003 Og...JA, Johnny Cash er definitivt god boom-chicka-boom country! En av verdens aller festligste plater er forresten den der Cash synger på tysk! Hørt den? 't øyeblikk, du mener vel ikke boom-chicka-boom, men heller klappeti-kloppeti-klapp, hæ (for det er nemlig s å n n det er)! Neei, har ikke hørt Johnny på tysk Kanskje man skal sjekke ut den? ! (men jeg står nå på mitt. Har aldri stjålet sukkertøy fra barn og har aldri gitt ut plate, kanskje jeg først skal prøve meg på sukkertøy-stjæling for så å lage en panpipemood greatest hits *Kan alt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #43 Del Skrevet 31. juli 2003 't øyeblikk, du mener vel ikke boom-chicka-boom, men heller klappeti-kloppeti-klapp, hæ Nei, klappeti-kloppeti-klapp er lyden av de innsatte i St.Quentin... Boom-chicka-boom er den faglig korrekte betegnelsen på den velkjente Cashsounden... Så det så!! Forresten; litt namedropping av kvalitet i utkanten av countrybegrepet... Jayhawks Walkabouts Wilco Son Volt Uncle Tupelo Blue Rodeo Whiskeytown Ryan Adams (UTEN B, så slapp av Sændis!) Gram Parsons (IKKE utkant, men bra!) Kentucky Headhunters (parodi, men likevel bedre enn parodiobjektene) Chris & Carla (kjernen i Walkabouts) Travellin' Wilburys var forresten et artig syn - ustrukturert mimring gir av og til overraskende gode resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 31. juli 2003 #44 Del Skrevet 31. juli 2003 Travelling Willburys syns jeg var megabra!!! ....byr opp chimp til å danse swing til "The End of the Line".... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 31. juli 2003 #45 Del Skrevet 31. juli 2003 Æ'kke den danseformen jeg er best i, men skitt au....*hiver meg meg utpå m Sandman* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 31. juli 2003 #46 Del Skrevet 31. juli 2003 Forresten, kan'ke huske å ha sett deg rødme før, Sandman. Den egenskapen er vel mer i Trøff sin gate.....Men du kler d....absolutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 31. juli 2003 #47 Del Skrevet 31. juli 2003 Hahaha, aldri kommer jeg til å kjøpe den... Jeg kan til nød høre på amerikansk country, men på gebrokken engelsk blir det bare latterlig hele greia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 31. juli 2003 #48 Del Skrevet 31. juli 2003 Nei Nei Nei! *grøsser bare tanken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 31. juli 2003 #49 Del Skrevet 31. juli 2003 Nei, aldri i livet om "musikk" av henne skulle komme innenfor disse fire veggene! Ikke engang om jeg fikk godt betalt! :evil: Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. juli 2003 #50 Del Skrevet 31. juli 2003 Er det noe jeg IKKE skal er det å kjøpe en CD av den dama der.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 31. juli 2003 #51 Del Skrevet 31. juli 2003 Har aldri hørt om dama. :o Men etter å ha lest denne tråden vet jeg at jeg aldri kommer til å kjøpe musikken hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 1. august 2003 #52 Del Skrevet 1. august 2003 jeg har ikke kjøpt hennes cd/cder. vi var nmed noen på konsert med henne, så vi fikk gratisbilletter. og konserten var ikke mye å skryte av. vi gikk halvveis. men jeg syntes musikken hennes er grei nok jeg! har ikke hørt skikkelig på tenkstene enda, så jeg kan ikke si noe om det. men hadde jeg hatt en cd av henne, så ser jeg ikke poenget og være flau over det..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
destiny Skrevet 1. august 2003 #53 Del Skrevet 1. august 2003 Kunne ikke falle meg inn å kjøpe musikk med henne eller en av de andre dronningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå