Gå til innhold

Har du kjøpt en Heidi Hauge-CD?


SuperNova

Har du kjøpt en CD med Heidi Hauge?  

  1. 1. Har du kjøpt en CD med Heidi Hauge?

    • Ja
      3
    • Nei
      49


Anbefalte innlegg

vet ikke hvorfor jeg svarte engang... onklene mine som bor i bondelandsby liker henne... eller vet jeg ikke om andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg ser den reklamen på tv :roll: mer harry finner man vel ikke? Mangler bare et par trailere i hylla så har man hele stilen? :hoho:

Nei og nei !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Nix - ingen Heidi Hauge CD på meg. Kan vel ikke si grunnen, for det blir omtrent mobbing og da blir vel tråden stengt..

:ler:

La meg heller si det slik: Country er ikke akkurat min greie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke falle meg inn!

Men jeg har masse

Faith Hill (det gamle) Shania Twain (ikke den nye idiotiske)

Martina McBride, Mindy McCready, Garth Brooks, LeAnn Rimes,

Alan Jackson osv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nei, og det kommer nok ikke til å skje heller. Liker ikke den typen køntri. Liker ikke mye annen køntri heller, men det finnes noen perler innimellom, selv om jeg aldri kjøper dem. Heidi Hauge synger ikke pent synes jeg, og da hjelper det ikke om melodiene er fine engang... dårlig i engelsk uttale er hun også.... Men sikkert grei dame assa..

Nei, i disse dager lytter jeg til Nora Jones jeg.... synes denne unge damen har en nydelig og stemningsfull stemme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope. Liker ikke musikken hennes. Helt håpløs. Eneste som er verre er musikken til Ann Taylor, for den er grusom den :o

Eneste countrymusikken jeg liker er Shania Twain, Faith Hill, Garth Brooks, LeAnn Rimes, men de heller jo ganske mye mot popmusikken da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker en del country, men Heidi Hauge faller absolutt ikke inn blant dette. Grusom musikk...

Dessuten liker jeg ikke dama i seg selv. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o :o :o :o :o :o

NEI!!!!

Hvis jeg hadde fått en i gave hadde jeg brukt den som sendeplate.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det provoserer meg at det er SÅ lett å gi ut "plate".

Tror jeg skal finne frem den gamle "mik'en" og synge inn et par låter på "bånd" :ler: . Kan hun, så kan helt klart jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke faen!!!

Men så kjøper jeg ikke noe som lukter av country heller. Har allergi!!!

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grøss!! Nei!!! :o Kan ikke fordra de norske artistene som man hører er norske selv om de synger på engelsk! Nei huff!! Er ikke noe særlig country fan heller akkurat. Faith Hill, Shania Twain og LeAnn Rimes er de countryartistene jeg strekker meg til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har kjøpt MANGE HH cd`er.

Sikkert flere hundre.

Jeg har nemlig drevet cd-sjappe. :wink:

Men til min egen private samling: ALDRI!!!

Å selge dem i butikken var ille nok, synes jeg.

Av country er det stort sett bare Garth Brooks som duger. Men han er til gjengjeld min store helt. Utrolig dyktig.

Ellers liker jeg ikke country noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Jeg er liker C&W musikk, faktisk. Finnes mange utrolig dyktige artister, til og med i Norge.

Når Heidi Hauge synger Garth Brooks-sanger som handler om en manns følelser om enkelte temaer, så begynner jeg å lure på om damen egentlig fatter teksten.

Når Heidi Hauge synger på engelsk, så lurer jeg på hva karakter hun hadde i engelsk muntlig.

Når Heidi Hauge synger, så lurer jeg på om det er noe annet bra på en annen radiokanal. Og gudbedre hvor fort jeg forsøker finne det ut.

Når Heidi Hauge kalles for country-dronning, da kaller jeg vedkommede som sier dette for en frekk løgner. Heidi kan ikke synge, finito. Det er ikke country hun driver med, det er radbrekking og vandalisering av musikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Av country er det stort sett bare Garth Brooks som duger.

Merkelig, i mine ører er Garth Brooks omtrent som Heidi Hauge på en intens testosteronkur og med enda mer klisjéfylt teksting og instrumentering.

Country er et vanvittig vidt begrep, avhengig av hvem som setter merkelapper - og innenfor begrepet finnes det også mye utrolig bra musikk, særlig blant det som ikke er akseptert i Nashville (bad taste society) og som i hvert fall ikke selges på norske bensinstasjoner.

Uansett; Garth Brooks er perfekt musikk å støvsuge til, forutsatt at man spiller meeeget lavt!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Det provoserer meg at det er SÅ lett å gi ut "plate".

]

Det provoserer meg også. Husker for noen år siden det var en fyr som ble rik på et enormt platesalg med "pan pipe"... Med keybordet mitt og kun èn finger (og opptaksutstyr og et plateselskap etc) skal jammen meg jeg lage panpipe mood så det holder :roll: Det er jo lettere enn å stjele sukkertøy fra små barn!!

Vel, det var avsporing.

Mange mener at HH og andre ikke er god country. Men hva er god country? Jeg har lite greie på genren, men mener som dere at HH ikke er god "noe som helst". Men jeg definerer heller ikke Shania Twain som god country (hun er vel mer enn lett-popp-pen-syngedame)?

Johnny Cash må vel duge som god country? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Med keybordet mitt og kun èn finger (og opptaksutstyr og et plateselskap etc) skal jammen meg jeg lage panpipe mood så det holder :roll: Det er jo lettere enn å stjele sukkertøy fra små barn!!

...jeg definerer heller ikke Shania Twain som god country (hun er vel mer enn lett-popp-pen-syngedame)?

Johnny Cash må vel duge som god country? Eller?

Nei, her må jeg arrestere deg litt. Jeg er god til å stjele sukkertøy fra småbarn, men har hittil ikke klart noen plateutgivelse. Så det er nok fortsatt lettere å stjele sukkertøy...

:ler:

Shania Twain er ikke country! Hadde hun hatt større pupper, ville hun blitt rangert på nivå med gode, gamle Samantha Fox. :o

Og...JA, Johnny Cash er definitivt god boom-chicka-boom country! En av verdens aller festligste plater er forresten den der Cash synger på tysk! Hørt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...