SuperNova Skrevet 24. juli 2003 #1 Del Skrevet 24. juli 2003 Norges nye country-dronning, Heidi Hauge, er en av Norges mestselgende artister. Har DU noen gang kjøpt en Heidi Hauge-CD? Statistisk sett bør det jo være mange KG-ere som har kjøpt den, men jeg mistenker dette for å være litt som Se&Hør: Mange leser det, men få tør å innrømme det. Men selv er jeg selvfølgelig helt ærlig når jeg sier at jeg ikke har en eneste CD med Heidi Hauge i samlinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 24. juli 2003 #2 Del Skrevet 24. juli 2003 Selvfølgelig har jeg ikke kjøpt den. Jeg liker ikke tortur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. juli 2003 #3 Del Skrevet 24. juli 2003 Har aldri kjøpt en Heidi Hauge CD og komer heller ikke til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 24. juli 2003 #4 Del Skrevet 24. juli 2003 *fysj*.... Ingen av dem her i gården heller nei... Og ikke noe Jenny Jensen eller hun lyshåra dama som de sender reklame for på TV... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. juli 2003 #5 Del Skrevet 24. juli 2003 NEI!! :o Kødder du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. juli 2003 #6 Del Skrevet 24. juli 2003 jeg hører alltid på Heidi Hauge og hun nye spreke, veldig talentfulle med det laaange håret på TV2 -reklamen når jeg kruser rundt på stripa *Embla s har blått øye i dag - fikk en terning og 17 wonderbaum på meg da jeg skrenset og la litt gummi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 24. juli 2003 #7 Del Skrevet 24. juli 2003 Nei ikke noe H eidi Hauge her i huset.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. juli 2003 #8 Del Skrevet 24. juli 2003 Selvfølgelig har jeg ikke kjøpt den. Jeg liker ikke tortur. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 24. juli 2003 #9 Del Skrevet 24. juli 2003 Det jeg kalle "bensinstajon" musikk. Det er en grunn til at plateselskapene ikke vil gi ut noe sånt. Men selger gjør det. Plateselskaper sier simpelthen at det ikke er god nok kvalitet for å satse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 24. juli 2003 #10 Del Skrevet 24. juli 2003 Nope, og den dama havner nok heller aldri i platesamlinga mi..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HH-fans Skrevet 24. juli 2003 #11 Del Skrevet 24. juli 2003 Nei har ikke kjøpt noen selv, men fått av en som er fansen hennes Ble tvunget til å høre på noen, og jaggu var det EN som var solgt da Av de jeg har hørt er spesielt disse sangene utrolig fine: That`ll be me Når du har reist fra meg Livets landevei Don`t tell me what to do Nå var det vel noen som ble provosert, MEN gi dama en sjanse, HUN er flink, t.o.m kristen! Jenny Jensen ja, ikke dårlig hun heller 8) Har i hvertfall en bra låt som jeg har hørt! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 25. juli 2003 #12 Del Skrevet 25. juli 2003 Nei og ikke kommer jeg til å gjøre det heller.. Syntes sangene og musikken hennes er grusom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 25. juli 2003 #13 Del Skrevet 25. juli 2003 :o *gjemmesegforHH* Aldri.. kommer aldri til å kjøpe CD.. holder med reklamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 25. juli 2003 #14 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg har kjøpt Heidi Hauge CD Kjøpte den til en venninne. Jeg liker ikke musikken hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. juli 2003 #15 Del Skrevet 25. juli 2003 Nei, jeg har ikke det. Pappan min har sikkert hele samlingen :D Må nevnes at han er trailersjåfør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 26. juli 2003 #16 Del Skrevet 26. juli 2003 Fornedrende og bare tenke tanken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 26. juli 2003 #17 Del Skrevet 26. juli 2003 Nei jeg har ingen cd`er med Heidi Hauge,men lastet ned ett par sanger av henne og brente på cd til ei venninne. Tror det ble slettet fra hard disken etterpå. Mannen min liker Liv Marit Wedvik og har begge platene hennes tror jeg. ER ikke akkurat min musikksmak. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 27. juli 2003 #18 Del Skrevet 27. juli 2003 Da stikker jeg heller pengene opp i r***, har mer bruk for dem der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 27. juli 2003 #19 Del Skrevet 27. juli 2003 Nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 27. juli 2003 #20 Del Skrevet 27. juli 2003 NOT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå