Gå til innhold

Ventetiden før ventetiden

Erle84

Anbefalte innlegg

Hei Erle!

Det er bare en snikleser som vil ønske deg lykke til med testing!

Får håpe det klaffer nå, det er jo virkelig på tide.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Erle! bare innom og snikleser litt! ;)

Dette er din første PP med Vitex eller?? Spennende!! Er selv på min første PP med Vitex (Pp2 totalt) og merker allerede at Vitex slår inn, TR er kuttet ned med 1-2 dager! :jepp: Kom EL tidligere hos deg en "vanlig" eller? Skal teste jevnlig her, så jeg har full oversikt. ;)

:duskedame: på spire!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til denne PP! Håper det klaffer for dere denne gangen ;)

Spennende med vitexen ja. Selv venter jeg på å få det i posten...

Ha ei god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn

hei hei!

hvordan går det her inne? ikm er vel over nå?

venter spent på oppdatering fra deg! :popcorn:

håper :pls: vitex har gjort susen og at du er :gravid:

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :)

Ingen positiv test ennå. Men ikke mensen heller ;) Og ingen spotting... Lurer på å teste etterpå, merker jeg. Ble ikke noe med morgenurinen, men får bare holde meg noen timer :jepp:

Spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la den fra meg.

Gikk vekk fra den.

Så på klokka.

Lot den ligge heeeelt til tiden var ute.

Gikk og så på den.

Det ER en strek der. Det er verdens svakeste strek, men trenger ikke engang stå i skarpt lys for å se den.

Men klarer ikke helt tro på den..

Jenter, det KAN hende jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: :hakeslepp:

Erle!!!! HURRA!!! Så fantastisk!! En strek er en strek! ;)

:klemmer: :klemmer:

Dette er jo fantastisk da! :strix:

Var det digital-test? Hvis ikke; løp og kjøp! :nigo:

Og klarer ikke vente: GRATULERER! :strix: Dette er jo så spennende! :hoppe:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk trinemor

Men tok en til nå nettopp. Den var negativ.

Er det den digitale som er mest sensitiv?

Nå testet jeg på urin som så ut som vann, drikker jo veldig mye i varmen - så kanskje er det for tidlig til at så utvannet urin tester positivt.

Tar en til i morgen tidlig.

Foreløpig anser jeg meg selv som ikke gravid. Slik jeg alltid har vært ;) Har uansett ikke vært glad over positiv test, for jeg tror ikke noe på det. Har blitt skuffet for mange ganger før...

Nei, er utslått av varmen! Sinnsykt sliten om dagen. Sover og sover og sover. Sto opp 10, sov en time midt på dagen, og nå er jeg på vei i seng allerede. Jadda, skikkelig festløve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn
Tar en til i morgen tidlig.

Nei, er utslått av varmen! Sinnsykt sliten om dagen. Sover og sover og sover. Sto opp 10, sov en time midt på dagen, og nå er jeg på vei i seng allerede. Jadda, skikkelig festløve ;)

God morgen :sol:

Nå? tatt ny test enda? jeg er sjelden inne her om dagen, men måtte inn for å se hvordan det går med deg :) du må jo komme deg på apoteket og kjøpe en digital, å tyde streker er noe herk! synes du har en GOD grunn til å koste på deg digital nå! ...og å være sliten er jo ett typisk :gravid: tegn!

krysser alle fingre for deg erle, dere har prøvd altfor lenge! :tommelopp:

lykke lykke til!

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen :)

Negativ test igjen i går tidlig (mandag) - og mensen rett etterpå. Så den på lørdag var nok feiltolket, for sent lest av eller et eller annet.

Nå er jeg forresten ferdig med lapraskopi. Endometriose påvist og fjernet. Mye sammenvoksninger, som nå er reparert. Håper det har virkning!

Nå er det ny syklus, og denne gangen med mye større sjanse! Håper det går snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Invicta

Hei Erle! Trist med negativ teste og tantebesøk!

Gratulerer med at endoen er borte!!!

Skal se det klaffer nå snart :)

Trykket på linken din om lenge leve 90-tallet, forventet en blogg eller noe.. Og så får jeg opp den fine sangen! Hørte mye på denne i "gamle" dager ja. Har ikke hørt den på lenge, utenom den dårlig versjonen til søstra til Carew ;)

Takk! =)

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Så dumt at mensen kom da. Dumme tanta :kjefte:

Veldig bra at endometrise ble oppdaget og fjernet da! Håper det hjelper så du blir gravid i løpet av sommeren :) Hvordan gikk lapraskopien sånn ellers? Er formen grei nå etterpå?

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei igjen :)

Negativ test igjen i går tidlig (mandag) - og mensen rett etterpå. Så den på lørdag var nok feiltolket, for sent lest av eller et eller annet.

Nå er jeg forresten ferdig med lapraskopi. Endometriose påvist og fjernet. Mye sammenvoksninger, som nå er reparert. Håper det har virkning!

Nå er det ny syklus, og denne gangen med mye større sjanse! Håper det går snart...

:grine: Dumme testen som gir galt svar... :( Og jeg som var så glad for å være første til å kommentere på test. :fnise:

:klemmer: Ny PP nye muligheter! Flott at du har blitt kvitt Endo da! :tommelopp:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var den siste lure-testen. Neste test skal visa ordentlige strekar. :lur:

:hoppe: for fjerning av endo. Kjedelig at du har det, men likevel er det vel greitt å ha ein bekreftelse på kvifor ting ikkje har klaffa ennå. Men skal det bli andre boller (i ovnen). :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

Håper det går bra med deg og at du kan nyte sommeren og masse :sengekos:

Jeg tror at sommeren 09 er den sommeren du blir gravid, nå er alt som det skal være og det er bare å stå på :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...