Gå til innhold

Ventetiden før ventetiden


Erle84

Anbefalte innlegg

Hei all sammen og takk for hilsener :)

Invicta: Jupp :jepp: den sangen har dessverre gått i glemmeboka for de fleste! Takk for lykkønskning :)

Honning: Det håper jeg og! Det har vært vondt i magen, men ikke forferdelig. Vondt å ligge på siden spesielt. Var jo slått ut de første par dagene. Helt BLÅ rundt sårene - de har jo gravd veldig inni der for å finne fram :S Men bedre form enn jeg hadde fryktet!

Pusilus: JAAA!!

Trinemor: Ja, jeg er glad de fikk fjernet alt som var feil :) Det var en del sammenvoksninger som måtte rettes på...

Dreia: Ja, håper det er endoen som har lagt en demper på alt! Og ikke at det er en kombinasjon av ting. Men jeg satser: Sommeren -09 gir verdens vakreste lille til meg!

Jennie: Ja, det hadde vært herlig :)

---

Ja, nå er i alle fall formen god :) Men mensen slutter jo ikke :S har blødd leeenge nå... Nå er det heldigvis bare spotting altså. Sikkert en reaksjon på alt de har gravd og rota inni magen min...

Jeg tviler på at vi treffer el denne gangen her, pga at sambo er bortreist. Men ofte når man minst venter det... ;) Uansett - neste pp så har vi ferie sammen under el :jepp: Gjett om det blir :sengekos: !!! hahaha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

:vinke:

Ser det ut til å ha klaffa med :sengekos: i EL-tida denne månaden, eller blir det først full kjøring neste PP? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn

:lete:

Hallo! hva skjer her om dagen da? Har dere ferie nå?

Jeg synes det er så spennende nå som du har fått fjernet endoen :jepp: satser på at du er :gravid: før sommeren er over!!

Ha fortsatt en herlig sommer :sol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagboka stenger.

Det er ikke fordi jeg er blitt gravid. Men det er fordi kjæresten og samboeren min gjennom lange tider plutselig gjorde det slutt.

Slag i magen, men må gå videre. Vet ikke hva som skjer. Men det blir i alle fall ikke mer prøving.

Kunne han ikke bestemt seg før jeg fikk fjernet endoen, da?

Lykke til til dere andre jenter. Jeg melder meg ut av prøverforumet for denne gang........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Dette var da ikke noe stas...:tristbla:

Tenker på deg.. :klem:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lhinn

å kjære deg...kan ikke forestille meg hvordan du må ha det! :grine:

vet ikke helt hva jeg skal si..enn å gi deg en god :klem:

ta vare på deg selv og snakk med dine nærmeste, er tungt å tenke på alt alene..

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...