Gjest Invicta Skrevet 11. juni 2009 #41 Del Skrevet 11. juni 2009 Så herlig med ferie! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. juni 2009 #42 Del Skrevet 11. juni 2009 Herlig med ferie! Eg er nå overhodet ikkje misunnelig... på EL, enten den er ferdig eller rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei jenter! FERIE! Må gå, vi skal reise nå. Men: Det ser ut til at EL var man/tirs?? Jøss Aldri skjedd før. Kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. juni 2009 #44 Del Skrevet 12. juni 2009 ha en fin ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 12. juni 2009 #45 Del Skrevet 12. juni 2009 God ferie:) Heier på at det er satt seg en liten spire :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. juni 2009 #46 Del Skrevet 12. juni 2009 God ferie Håper du kommer tilbake med gode nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 14. juni 2009 #47 Del Skrevet 14. juni 2009 Ha en fantastisk ferie Venter spent på at du skal komme hjem med nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 16. juni 2009 #48 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei jenter! FERIE! Må gå, vi skal reise nå. Men: Det ser ut til at EL var man/tirs?? Jøss Aldri skjedd før. Kult God kveld! Først og fremst; den linken i signaturen din (Lenge leve 90-tallet!!) Genialt! hadde helt glemt det bandet.. jeg tror nok vitex har gjort noe med syklusen din så nå setter jeg meg ned med og venter SPENT på ikm. Håper du har det flott på ferie!! Når du kommer tilbake fra ferie er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 18. juni 2009 Hallo alle sammen! Koselig med alle hilsener! Ja, da er vi hjemme igjen. En uke med familie Veldig koselig, men det er nå godt å komme tilbake til egen hus - og egen frokosttid og slikt Vi har på ferie funnet ut at vi ikke vil flytte i sommer, for vi har ikke helt funnet det vi vil ha. Så får vi se om det blir i år eller om vi venter til 2010. Hvis kroppens symptomer og fertilitetsmonitoren er rett, så er jeg nå 9-10 DPO. vanligvis ville jeg vært 6-7, så det er tidlig. Men jeg tror det er rett, for jeg hadde høy fruktbarhet i følge monitoren, HSO tapp og masse elslim... Og masse Lhinn; Ja, er ikke den videoen herlig? Haha - lo når jeg så den, og den vekket mange gode minner Hm, lurer på hvor lenge jeg klarer å vente med å teste...? Har en følelse av at det ikke går så lang tid, jeg mener - jeg er jo sannsynligvis 10-11 DPO i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. juni 2009 #50 Del Skrevet 18. juni 2009 Bra du har hatt ein fin ferie. Og det er alltid veldig godt å komma heim igjen, særlig om ein har hatt familien rundt seg (nesten) heile tida. Får håpa det endelig har klaffa denne gongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #51 Del Skrevet 18. juni 2009 Tell me about it, dreia! Åh, jeg er glad i slekta, men det er nå godt å komme hjem og kunne gå på do om natta uten å kle på seg først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 18. juni 2009 Må jo ha liste Fremdeles ferie, og nå er det sol ute! Deilig, varm te Criminal Minds i kveld!! Sannsynligvis 9-10 DPO Og har ikke spottet en dråpe!! Selv med "normal" syklus ville dette vært helt utrolig. Én dag mindre til jeg blir mamma til verdens vakreste :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. juni 2009 #53 Del Skrevet 18. juni 2009 Eg er egentlig ein familieperson, likar meg veldig godt saman med familien. Men samtidig er det utrulig godt når ein kjem heim til seg sjølv igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 18. juni 2009 Eg er egentlig ein familieperson, likar meg veldig godt saman med familien. Men samtidig er det utrulig godt når ein kjem heim til seg sjølv igjen. Jeg og! Men det er noe med det når det ikke er nærmeste familie, eller kanskje svigers. Ikke like gøy å spise egg og få luft i magen når det er svigerfar og ikke pappa som sitter i sofaen og ser på TV sammen med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. juni 2009 #55 Del Skrevet 18. juni 2009 Sannsynligvis 9-10 DPO Og har ikke spottet en dråpe!! Selv med "normal" syklus ville dette vært helt utrolig. Drar fram allerede. Det ser ut som om Vitex gjer heilomvending på dei fleste her inne. Tru om det fungerer for å halda babyen på plass? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. juni 2009 #56 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg og! Men det er noe med det når det ikke er nærmeste familie, eller kanskje svigers. Ikke like gøy å spise egg og få luft i magen når det er svigerfar og ikke pappa som sitter i sofaen og ser på TV sammen med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva? Det er vel ikke bare jeg som blir fisete av egg? Eller -blir vel egentlig prompete. Det var dette hullet i gulvet da....... Drar fram allerede. Det ser ut som om Vitex gjer heilomvending på dei fleste her inne. Tru om det fungerer for å halda babyen på plass? :klø: Åh, det hadde vært en god virkning, dreia! Det er i alle fall deilig å ikke trenge truseinnlegg Det er jo 2,5 uker siden jeg trengte det! Helt vanvittig. Jeg har ikke hatt så mange dager uten blødning siden jeg var 15, tror jeg! :klø: Bortsett fra når jeg har prøvd hormonell prevensjon da. Selvom enkelte typer der gjorde ting MYE verre.... Nåvel. Denne syklusen ser ut til å være kjempeflott! krysser fingerene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. juni 2009 #58 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Jeg og! Men det er noe med det når det ikke er nærmeste familie, eller kanskje svigers. Ikke like gøy å spise egg og få luft i magen når det er svigerfar og ikke pappa som sitter i sofaen og ser på TV sammen med meg! Du sier noe der Heldigvis føler jeg meg likså komfortabel hos svigers som hjemmer hos mams og paps.. veeeel kanskje jeg hadde droppet do-turene i bare trusen på natterstid hos svigers hvis vi ikke hadde hatt eget bad der Så flott at kroppen din oppfører seg bra nå Det liker vi Natta Endret 18. juni 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 18. juni 2009 #59 Del Skrevet 18. juni 2009 Stikker nesa innenfor døren og sier hei kos deg masse med el og dpo land Her er vi 5 dpo og symptom jakten er igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 18. juni 2009 #60 Del Skrevet 18. juni 2009 Så spennende det var her da! Når blir det testing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå