Gå til innhold

Ventetiden før ventetiden

Erle84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlig med ferie! :skya: Eg er nå overhodet ikkje misunnelig... :ironi:

:duskedame: på EL, enten den er ferdig eller rett rundt hjørnet. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

FERIE!

Må gå, vi skal reise nå. Men:

Det ser ut til at EL var man/tirs?? Jøss

Aldri skjedd før.

Kult ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lhinn
Hei jenter!

FERIE!

Må gå, vi skal reise nå. Men:

Det ser ut til at EL var man/tirs?? Jøss

Aldri skjedd før.

Kult ;)

God kveld!

Først og fremst; den linken i signaturen din (Lenge leve 90-tallet!!)

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Genialt! hadde helt glemt det bandet..

jeg tror nok vitex har gjort noe med syklusen din :jepp: så nå setter jeg meg ned med :popcorn: og venter SPENT på ikm.

Håper du har det flott på ferie!! :briller2::kul::briller:

Når du kommer tilbake fra ferie er du :gravid::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen! Koselig med alle hilsener!

Ja, da er vi hjemme igjen. En uke med familie :) Veldig koselig, men det er nå godt å komme tilbake til egen hus - og egen frokosttid og slikt ;) Vi har på ferie funnet ut at vi ikke vil flytte i sommer, for vi har ikke helt funnet det vi vil ha. Så får vi se om det blir i år eller om vi venter til 2010.

Hvis kroppens symptomer og fertilitetsmonitoren er rett, så er jeg nå 9-10 DPO. vanligvis ville jeg vært 6-7, så det er tidlig. Men jeg tror det er rett, for jeg hadde høy fruktbarhet i følge monitoren, HSO tapp og masse elslim... Og masse :humpe::lur:

Lhinn; Ja, er ikke den videoen herlig? :jepp: Haha - lo når jeg så den, og den vekket mange gode minner :)

Hm, lurer på hvor lenge jeg klarer å vente med å teste...? Har en følelse av at det ikke går så lang tid, jeg mener - jeg er jo sannsynligvis 10-11 DPO i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har hatt ein fin ferie. Og det er alltid veldig godt å komma heim igjen, særlig om ein har hatt familien rundt seg (nesten) heile tida. :fnise:

:duskedame: Får håpa det endelig har klaffa denne gongen. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tell me about it, dreia! Åh, jeg er glad i slekta, men det er nå godt å komme hjem og kunne gå på do om natta uten å kle på seg først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo ha liste :)

Fremdeles ferie, og nå er det sol ute!

:sol:

:kaffekopp: Deilig, varm te

Criminal Minds i kveld!! :popcorn:

Sannsynligvis 9-10 DPO :gravid: Og har ikke spottet en dråpe!! Selv med "normal" syklus ville dette vært helt utrolig.

:gravid::kgbaby: Én dag mindre til jeg blir mamma til verdens vakreste :babysmokk: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Eg er egentlig ein familieperson, likar meg veldig godt saman med familien. Men samtidig er det utrulig godt når ein kjem heim til seg sjølv igjen. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Eg er egentlig ein familieperson, likar meg veldig godt saman med familien. Men samtidig er det utrulig godt når ein kjem heim til seg sjølv igjen. ;)

Jeg og! Men det er noe med det når det ikke er nærmeste familie, eller kanskje svigers. Ikke like gøy å spise egg og få luft i magen når det er svigerfar og ikke pappa som sitter i sofaen og ser på TV sammen med meg!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis 9-10 DPO

:gravid: Og har ikke spottet en dråpe!! Selv med "normal" syklus ville dette vært helt utrolig.

Drar fram :popcorn: allerede. :fnise:

Det ser ut som om Vitex gjer heilomvending på dei fleste her inne. :fnise: Tru om det fungerer for å halda babyen på plass? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Men det er noe med det når det ikke er nærmeste familie, eller kanskje svigers. Ikke like gøy å spise egg og få luft i magen når det er svigerfar og ikke pappa som sitter i sofaen og ser på TV sammen med meg!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva? Det er vel ikke bare jeg som blir fisete av egg? :sjenert: Eller -blir vel egentlig prompete. Det var dette hullet i gulvet da....... :fnise:

Drar fram :popcorn: allerede. :fnise:

Det ser ut som om Vitex gjer heilomvending på dei fleste her inne. :fnise: Tru om det fungerer for å halda babyen på plass? :klø:

Åh, det hadde vært en god virkning, dreia! Det er i alle fall deilig å ikke trenge truseinnlegg :jepp: Det er jo 2,5 uker siden jeg trengte det! Helt vanvittig. Jeg har ikke hatt så mange dager uten blødning siden jeg var 15, tror jeg! :klø: Bortsett fra når jeg har prøvd hormonell prevensjon da. Selvom enkelte typer der gjorde ting MYE verre.... Nåvel. Denne syklusen ser ut til å være kjempeflott! :) krysser fingerene ;):gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der :ler: Heldigvis føler jeg meg likså komfortabel hos svigers som hjemmer hos mams og paps.. veeeel kanskje jeg hadde droppet do-turene i bare trusen på natterstid hos svigers hvis vi ikke hadde hatt eget bad der :sjenert:

Så flott at kroppen din oppfører seg bra nå :hoppe: Det liker vi :nigo:

:popcorn:

Natta :klemmer:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Stikker nesa innenfor døren og sier hei ;)

kos deg masse med el og dpo land :hoppe:

Her er vi 5 dpo og symptom jakten er igang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...