Gå til innhold

Ventetiden før ventetiden

Erle84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Erle84!

Her har jeg ikke vært innom før :) Leste gjennom boka di, og det høres forferdelig ut med de smertene og ustabile sykluser. Håper vitexen gjør vidunder, og virkelig bra med en lege som tar deg på alvor. Her må mannen ta sædprøve i løpet av uka sannsynligvis, han utsetter det så lenge han kan, men nå må han snart få ut fingeren. Kan godt forstå at det ikke er noe morro, men de mannfolka skal jammen få lov til å gå gjennom litt de også ;)

Høres deilig ut med snart ferie! Ha en fin søndag, og overfall din kjære så mye som mulig i dagene framover :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lur:

Bakholdsangrep ja :sjarmor:

Krysser fingrene for at det sitter en liten spire denne gangen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Lykke til med EL som er snaart :) Krysser fingrer og tær for at det denne gangen klaffer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter...

Hvis noen av dere sliter med lav sexlyst...

Prøv kombinasjonen vitex og FertileCM.

My God

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:søvn: 2 DAGER TIL FERIE!!

:sol: Ahh :strix:

:kaffekopp: Deilig, varm te på en gråværsdag

Sommerfulger i magen når jeg ser på samboeren min :hjerte:

:humpe: Bare 4 dager til EL! :humpe:

:gravid::kgbaby: Én dag mindre til jeg blir mamma til verdens vakreste :babysmokk: :rødme:

----

Endret av Erle84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, så hyggelig med litt besøk! :)

Honning: Velkommen til boka mi :) Ja, jeg tror de mannfolka synes det er fryktelig skummelt. Herrelig - vi må gjennom undersøkelser opp og ned i mente, og flere av dem er rett ut SMERTEFULLE. Og her trenger de bare sprute litt i en kopp og that's it. Og hele den prosessen er jo ikke smertefull engang ;) Jeg overfaller mannen :jepp: haha

Pusilus: Hei, fikk du PM? :) Veldig enkelt og greit og trygt. Hehe - jeg lurer mannen til å tro at han er trygg foran tven. Men NEIDA! Han er aldri trygg her i huset MOAHAHAHAHAHA ;)

Latin_8: Takk :) Kroppen er jo så sabla fokusert på EL at jeg ikke har opplevd maken.

Stakkars mannen. Denne pillekombinasjonen tar jo helt av her. Han er visst sliten. Men veldig fornøyd! :jepp:

Status for dagen:

Livmortapp - HSO

Fertilitetsmonitor - Fruktbar

Det er visst bare å kjøre på for oss nå :jepp: Jobbe hardt :sengekos: Jeg vil ikke mer enn ca en gang i døgnet, kanskje vente noen ekstra timer før neste så vi får til en skikkelig god porsjon med gode svømmere.... Viktig å ikke jobbe FOR hardt og! ;)

Jeg har prøvd å ordne med snarvei til dagboka mi - men det funker jo ikke! Hva gjør jeg galt? Hvordan ordner jeg snarveien i signaturen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn
Jenter...

My God

:fnise: tihi, måtte le av denne!

Jeg har prøvd å ordne med snarvei til dagboka mi - men det funker jo ikke! Hva gjør jeg galt? Hvordan ordner jeg snarveien i signaturen??

:danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse:

for EL!

hm, jeg har prøvd å klikke på begge linkene du har lagt opp i signaturen din, men får kun opp en feilmelding.. :klø: vet ikke hvordan du har gjort det jeg,

1. men du går altså inn på første siden i boka di (jeg tar utgangspunkt i at du ønsker at linken skal gå til side 1), og

2. kopier hele url/web adr. i ditt tilfellet blir det; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...t=0&start=0

3. Gå så inn i signatur feltet ditt og skriv navnet på linken, i ditt tilfellet;Ventetiden før ventetiden.

4. Merk denne teksten og trykk på "sett inn link" ved siden av smileys. Ta bort http:// som står der som default og

5. kopier inn url (http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=417403&st=0&start=0) til boken din.

Tihi, mulig du allerede kan dette..? :)

du kan jo egentlig nå, uten å gjøre alt dette, kopiere denne linken: ventetiden før ventetiden inn i ditt signatur felt, voila, du har link til dagboken din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter...

My God

Sorry, men :hoho:

Eg trur ikkje eg skal prøva meg på slikt. Hormona pleier å løpa løpsk rundt EL for meg. :sjenert: Men elles i syklusen? Tja, kanskje? :klø:

Så mange flotte lister! Eg blir i skikkelig godt humør av å lesa dei. :nigo: (Spesielt det siste punktet. :rødme: )

:duskedame:

:duskedame: :duskedame:

:duskedame: You go, girl! :duskedame:

:duskedame: :duskedame:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Jeg synes nesten litt synd på sambo jeg :sjenert: Én ting er å føle seg attraktiv, en annen ting er å bli slitt ut ;):fnise:

Tusen takk for forklaringen, Lhinn! :)

Ja, da er nesten dagen over. Tror jeg skal gå meg en liten tur jeg, så får jeg sove bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Jeg synes nesten litt synd på sambo jeg :sjenert: Én ting er å føle seg attraktiv, en annen ting er å bli slitt ut ;):fnise:

Tusen takk for forklaringen, Lhinn! :)

Ja, da er nesten dagen over. Tror jeg skal gå meg en liten tur jeg, så får jeg sove bedre :)

:fnise:

Han klarer seg nok fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han klarer seg nok fint ;)

Ja, han virket ikke nevneverdig lei seg for måten jeg vekket ham på i dag tidlig :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: ÉN DAG TIL FERIE!! :søvn:

Deilig, varm te :kaffekopp:

Bra musikk på radioen

:humpe::sengekos: Bare 3 dager til EL! :humpe::sengekos:

:gravid::kgbaby: Én dag mindre til jeg bli mamma til verdens vakreste :babysmokk: :rødme:

---

Status for dagen:

Livmortapp: HSO

Fertilitetsmonitor: Fruktbar

MYE el-slim

Fy søren! Jeg tror jeg aldri NOENSINNE har hatt SÅ mye EL-slim! Dette MÅ jo være bra?? Med litt verking i magen og stikking i begge eggstokkene satser jeg på verdens beste eggløsning noensinne :jepp: Ligger litt med rumpahøyt og tillater ikke mannen å reise seg før det har gått noen minutter ;) Holde alt inne så lenge som mulig! :jepp:

Dette er spennende!

Har litt vondt i bihulene, har hatt det i noen dager. Sikkert fordi jeg er veldig veldig mye inne pga eksamen. Får gå tur i kveld også, som i går :jepp: Hjelper på bihuler og søvn det altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter...

My God

Hehe.. Hva er det? er litt ny på området her inne jeg:) men, hørtes ikke dumt ut!! Lykke til:) Ha noen ekstra aktive dager framover :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

Hei! Takk for de koselige hilsenene i dagboka mi :)

Nå har jeg klart å lese gjennom di (er litt avhengig av formen hvor lenge jeg klarer å konsentrere meg, og i dag klarte jeg det) :)

Må bare si jeg elsker de listene dine! Blir så glad av de :)

Håper du slipper å slite med så veldige smerter fremover...satser på at TR ikke kommer i det hele tatt neste gang, så slipper du menssmerter i det hele tatt! :lur:

Jeg har også slitt med litt problemer i forbindelse med TR, ikke smerter, men hysterisk gråting og ekstrem trøtthet de siste dagene rett før. Derfor kjente jeg meg igjen i tanken din om at hvis alle var sånn som deg, så hadde alle damer vært sykemeldt noen dager i måneden. Jeg var faktisk det en periode :gjeiper:

Ha en fortsatt fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han virket ikke nevneverdig lei seg for måten jeg vekket ham på i dag tidlig :lur:

Det var han sikker ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Takk for de koselige hilsenene i dagboka mi :)

Nå har jeg klart å lese gjennom di (er litt avhengig av formen hvor lenge jeg klarer å konsentrere meg, og i dag klarte jeg det) :)

Må bare si jeg elsker de listene dine! Blir så glad av de :)

Håper du slipper å slite med så veldige smerter fremover...satser på at TR ikke kommer i det hele tatt neste gang, så slipper du menssmerter i det hele tatt! :lur:

Jeg har også slitt med litt problemer i forbindelse med TR, ikke smerter, men hysterisk gråting og ekstrem trøtthet de siste dagene rett før. Derfor kjente jeg meg igjen i tanken din om at hvis alle var sånn som deg, så hadde alle damer vært sykemeldt noen dager i måneden. Jeg var faktisk det en periode :gjeiper:

Ha en fortsatt fin dag :)

Hei, så hyggelig med besøk :)

Nei, TR kommer ikke denne gangen. Det har jeg bestemt! :kjefte:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: FERIE! :strix:

:kaffekopp: Deilig varm te på en gråværsdag :regn:

Snart lønn! :shoppe:

:humpe: :humpe: EL rett rundt hjørnet :humpe: :humpe:

:gravid::kgbaby: Én dag mindre til jeg blir mamma til verdens vakreste :babysmokk: :rødme:

---

Status for dagen:

Fertilitetsmonitor: Lav fruktbarhet

Livmortapp: HSM

JØSS?? Har jeg hatt EL allerede?? I så fall har vi truffet den!! :sengekos: Men jeg skjønner ikke, det er jo fryktelig tidlig... Nei, satser ikke på at det er riktig, sørger for litt :humpe: de nærmeste dagene også! :jepp:

Uansett, nå er det ferie i nesten 2 uker!! Vi skal reise bort en uke for å besøke slekt og venner rundt om i landet, og så skal jeg bare slappe av ellers. Det blir deilig. :)

I dag overfalt jeg ikke samboeren min til morgenen... Jeg har nesten ikke sovet verken i natt eller nettene før det! Pleier å ha vanskelig for å sovne og sånn, men nå har det vært altfor få timer. Jeg pleier å få ekstra problemer rundt eggløsning, faktisk - så det er helt klart hormonstyrt. Hvis jeg sover godt i natt, er det nok en indikasjon på ekstra tidlig EL denne måneden.. Men jeg sjekker tapp og monitor i alle fall fram til lørdag. Har opplevd tidligere at kroppen har forsøkt seg på el uten å få det til.

Nei, nå skal jeg sminke meg og kle meg og komme meg ut og kjøpe mer te!! ;)

Endret av Erle84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vist ikke vært innom boken din :sjenert: Men nå er jeg her :vinke:

Hvilken syklusdag er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...