Nótt Skrevet 23. desember 2009 #261 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 23. desember 2009 #262 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul til deg, din kjære og den lille skatten i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #263 Del Skrevet 26. desember 2009 Tusen takk jenter!Håper de har hatt det kjempe bra så langt i jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #264 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år alle sammen! Vi skal feire sammen med mamma og pappa i år! Kalkunen er snart på bordet. Ellers skal vi koose oss foran tvn. Vi pleier å gå på fest, men eg orka ikkje i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #265 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Då var vi januar Gleder meg til vetlo komme no. Kjenner en del press i magen no og kynnere. Kjenner små menssmerter hele tida no. No har eg fått strekkmerke under eine brystet. Også ett oppå brystet, akkurat som det er tre strekar. Er så spent på tida framover! No har vi sendt mail til Hanne Bjorstrøm anngående å ta ut permisjon sammen. Det verste no er at sjukepengane mine ikkje er komt enda. Når K tar over permisjonen får eg ingen uker. Så er avhengig av sjukemelding. Håper pengane komme snart. Endret 1. januar 2010 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #266 Del Skrevet 2. januar 2010 Fleire strekkmerker dukker opp. Kjipt altså K fant ett nederst på magen. Forsatt hard nederst i magen. Av og til kjennes det ut som at ho skaller i skambeinet. Kjenner forsatt mykje bevegelse. Å no kan eg nesten ikkje vente på at ho kommer. Er spent på om det virkelig blir vanlig fødsel. Begynner å få skikkelig fødselsangst, men samtidig ynskjer eg aller mest ein vanleg fødsel. Men smertene skremmer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #267 Del Skrevet 3. januar 2010 Er ganske uggen i dag. Har kasta opp og har hatt kynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. januar 2010 #268 Del Skrevet 3. januar 2010 Er ikke så lenge igjen nå da, tenk på det - snart sitter vi med hver vår lille baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #269 Del Skrevet 6. januar 2010 Er ikke så lenge igjen nå da, tenk på det - snart sitter vi med hver vår lille baby. ja tenk det! Eg gler meg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #270 Del Skrevet 6. januar 2010 Vi havna på sjukehuset til ein ekstra sjekk på søndag. Kynnerane var så vonde og hosten og slimmet plaga meg sånn. Men det var ingen fødsel på gang. Var innom på time i dag og maste hol i hovudet på jordmor. Er så usikker rundt fødsel. Jordmor mener at epuduralen vil funke bra, noko eg også håper. Tok blodtrykk, det var fint. Eg vart lytta på lungene, dei var veldig fine også. Så alt er topp!! Om pust og lunger blir veldig dårlig kan dei vurdere å setje i gong fødselen før. Men har sagt at eg ønsker alt så naturlig som mogeleg. Formen er veldig svingande føler eg. Men eg skal på UL på fredag igjen, det blir spennande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 7. januar 2010 #271 Del Skrevet 7. januar 2010 Godt Nyttår Frk Edderkopp !! Her skjer det saker ser jeg .. Uff, slitsomt å ha det sånn da.. Men snart er det hele over... *prøve å trøste litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 7. januar 2010 Godt Nyttår Frk Edderkopp !! Her skjer det saker ser jeg .. Uff, slitsomt å ha det sånn da.. Men snart er det hele over... *prøve å trøste litt* Takk for trøst! Har hatt veldig press i dag og men lite hoste så det er jo bra. Det er så herlig at ho kommer snart! Gler meg til ultralyd i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 7. januar 2010 #273 Del Skrevet 7. januar 2010 Lykke til i morgen, Sweety! Må ringe deg en dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 8. januar 2010 #274 Del Skrevet 8. januar 2010 No nærma det seg jammen her altså! Steike tid!! Kan tenke meg det er ei spennande tid. Håpa det er meir kjekt og spennande enn travelt og slitsomt i alle fall. Kjedelig at du plagast med forskjellig, men det høyres ut som du er ved godt mot likevel!! Kjekt med UL idag? Gleda meg til å sjå bilde av den lille når ho dukka opp!! Lykke lykke til, i tilfelle det skjer snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. januar 2010 #275 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvordan var UL i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #276 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Hei jenter!Er litt treg eg! UL gjekk kjempe fint! 3090 g var ho på fredag. Så vi er i rute! Regner med at ho ender på 3500-3600g. Tok også etc måling ( sparketest)Denne var bra!På mandag var vi på fødselssamtale. Ingenting nytt. Blir nok ikkje satt i gang før. Får nok heller ikkje dra inn før.. Det betyr at eg må dra til det lokale sjukehuset når riene starter, dra med ambulanse i lag med jordmor og K til Haugesund. Dette tar to timer. Epudural blir gitt under og før fødselen og spasmedemping blir gitt før. Er spente vi no!!! K har fått permisjon av kommunen sånn at han får vera heima med meg no før fødselen og. Det er herlig. Er ganske frustert no! Eg har endå ikkje fått sykepengane mine for desember... Utrolig slitsomt. Kjenner ein enorm frustrasjon over nav systemet. Går å tripper og venter. Tankane flyr rundt det meste. Spesielt fødsel. Heldigvis prater meg og K godt om alt vi gleder oss til og kvier oss til. Endret 13. januar 2010 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #277 Del Skrevet 15. januar 2010 Har vanvittige hostekuler i dag. Veldig slitsomt. I går kom tøybleiene og, så no kan vi prøve oss fram. Er så herlig å ha K heima. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 15. januar 2010 #278 Del Skrevet 15. januar 2010 Blir spennende her fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. januar 2010 #279 Del Skrevet 15. januar 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 15. januar 2010 #280 Del Skrevet 15. januar 2010 Goooood helg!! Nyt dei siste dagane/ vekene uten babyskrål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå