Gå til innhold

Vi prøver :)

latin_8

Anbefalte innlegg

Har ikke så alt for mye å fortelle.. Er 5 dager siden EL så det er lenge igjen til en eventuell test. Har bestemt oss for å ikke teste før 7.august om ikke TR har kommet til det. Har regnet feil tidligere, TR skal komme rundt 5-6 august!

Vi reiser om 1 uke til syden, skal bli så deilig å komme seg bort fra "kalde" Norge, kose seg med samboeren, og kanskje får vi en positiv overraskelse på turen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at det bare er 6 dpo, men likevel. Jeg har vært gravid en gang før å da følte jeg meg som nå;

¤ Ekstremt TREG mage

¤ Ofte på do, særlig på natten!

¤ Når jeg reiser meg fort opp, så får jeg smerter nede i livmoren. Vondt!

Det er det jeg har hatt av mulig tegn, men hey, det kan vær tilfeldig :) Får bare smøre meg med tolmodighet å se hva som skjer om 1 ukes tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for at misstankene dine stemmer :)

Håper dere får det fint i syden... :hoppe:

Tror egentlig at det bare er tilfeldig, eller at jeg tenker alle små tegn som mulig graviditetstegn. Tenkte at jeg ikke skulle bry meg mer om det å skrive det her. Blir bare skuffet om en ukes tid likevel :)

Takk for det! Håper vi får en strålende tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig at det bare er tilfeldig, eller at jeg tenker alle små tegn som mulig graviditetstegn. Tenkte at jeg ikke skulle bry meg mer om det å skrive det her. Blir bare skuffet om en ukes tid likevel :)

Heisann:)

Måtte bare en tur innom å heie litt og ønske lykke til tilbake :duskedame:

Jeg har egentlig ikke begynt å prøve engang...og går allerede å kjenner litt ekstra etter vondter og lingende. Lurer på hvordan det skal gå når vi faktisk er i gang?? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Måtte bare en tur innom å heie litt og ønske lykke til tilbake :duskedame:

Jeg har egentlig ikke begynt å prøve engang...og går allerede å kjenner litt ekstra etter vondter og lingende. Lurer på hvordan det skal gå når vi faktisk er i gang?? :forvirret:

Hehe, bare vent til testingen nærmer seg! Er helt grusomt, bare du går på do en gang om natte så tror du at du er gravid, eller er litt ekstra trøtt.. Hehe! Ikke noe gøy, derfor har jeg bestemt meg for å ikke skrive om flere "tegn" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det ikke lenge til vi drar til syden, faktisk bare 4 dager igjen :) Gleder meg sånn! Har sjekket værmeldingene for der vi skal; 34 grader, sol og strålende vær heile uka :)

Ellers er det nå dpo 9, sa jo i forrige innlegg at jeg ikke skulle skrive om såkalte "tegn"... Men, må bare..

¤ Fortsatt treg mage, smerter når jeg reiser meg fort opp, ofte på do, uggen i magen (sikkert pga treg mage), sover elendig på natten - men er dødstrøtt på morningen, siden jeg har ferie så har jeg stått opp ca 12 - 13 hver dag! ¤

Men det kan vær andre faktorer som spiller inn. Vet ikke!

Håper bare at ikke TR kommer når vi er på ferie, da blir jeg max forbannet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser finger og tær og alt som er, og heier enda litt mere jeg :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Har akkurat fått tanta på besøk og er offisielt (ihvertfall her på KG) igang med PP1. Gleder meg til :humpe: og vite at vi kanskje lager en liten gullunge. Men så gruer jeg meg samtidig litt til skuffelsen når :heks: kommer, tør ikke helt å ha troen på at det klaffer på første forsøk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser finger og tær og alt som er, og heier enda litt mere jeg :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Har akkurat fått tanta på besøk og er offisielt (ihvertfall her på KG) igang med PP1. Gleder meg til :humpe: og vite at vi kanskje lager en liten gullunge. Men så gruer jeg meg samtidig litt til skuffelsen når :heks: kommer, tør ikke helt å ha troen på at det klaffer på første forsøk....

Takk for det! :) :D

Nice! Lykke til med PP1 såfall! Ja vet, skuffelsen var stor da TR kom på besøk i PP1, men hey.. da er det jo bare å prøve igjen. Man blir såklart opphengt i å bli fortest mulig gravid, såfall når man har en slik dagbok på nett, men man må ikke blir alt for stresset, da går det ikke. Jeg kommer til å bli skuffet når kanskje TR kommer på onsdag, men prøver å ikke tenke på det :)

Kanskje du er så heldig at det klaffer i PP1, hadde vært fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo i dag :) Er bare 3-4 dager til jeg kan teste, faktisk :)

Sist jeg var gravid testet jeg negativ dpo 11 og positiv dpo 14. Men får se, har ikke tenkt å teste i syden. Så får se om TR kommer eller hva!

GOD helg folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 12 dpo, snart tid for testing eller at TR kommer ;)

Reiser i morgen tidlig, så jeg blir ikke å se her før neste uke en gang.

Snakkes i PP4!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei! Kom hjem fra utlandet i natt! Har en god nyhet ;

JEG ER GRAVID :) :) :) :) :) :)

Verdens beste ferie! I morgen bærer det til legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er FEM uker på vei i dag. Ikke så veldig langt, nei. Men det går jo sakte men sikkert fremover. Det var så sinnsykt fullt på legevakten i dag, så fikk ikke time før onsdag. Det passer jo bra, for da er jeg seks uker på vei med lille gullet. :) Skal bestille tildlig UL på Ahus. :)

Håper ukene flyr avgårde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: litt for positiv test og fem uker :bolledeig:

Er midt oppi EL i disse dager, og mannen stakkar er litt overveldet av min iver etter :sengekos: Skjønner ikke helt hvor den kommer fra jeg heller, skulle gjerne hoppet på han tre ganger til dagen...men kan vel ikke slite ut stakkaren helt heller :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: litt for positiv test og fem uker :bolledeig:

Er midt oppi EL i disse dager, og mannen stakkar er litt overveldet av min iver etter :sengekos: Skjønner ikke helt hvor den kommer fra jeg heller, skulle gjerne hoppet på han tre ganger til dagen...men kan vel ikke slite ut stakkaren helt heller :lur:

Takk takk :) Endelig klaffet det! Ja, satser på at det klaffer for dere også no snart;) Hehe, jeg også slet ut min kjære under eggløsningen i juli ;) Så det er bare å kjøre på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nærmer seg snart uke 6 i min tidlige graviditet. Skal til legen i morgen for å få en tidlig UL, snakke litt å div. Så det blir bra :) Ellers har jeg begynt å bli veldig kvalm og har fått halsbrann! Så det er IKKE bra :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i går, hadde en lang samtale med henne :) Fikk også ett par bøker til å lese i, både for meg og pappaen:) Skal ikke på tidlig UL siden det ikke var nødvendig. Men skal tilbake i begynnelsen av september for å skrive svangerskapjournal, søke fødeplass osv :) Så skulle den kommende pappaen muligens få være med på en UL i uke 12 bare for han skulle få se hjerteslag <3

Er nå 6 uker + 3 dager :) Gleder meg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Lenge siden jeg har vært her inne nå. Tiden går så fort at jeg ikke strekker til på alt. Men anyways, er 8 uker i dag. Fastlegen min sa at er alt bra frem til uke 8 er det veeeldig stor sannsynlighet for at jeg ikke spontanaborterer :) Så det her går veien for oss! Skal til legen på torsdag for å søke fødeplass(mest sannsynlig Ahus siden vi bor i Akershus) Så skal jeg ta blodprøver og snakke litt med henne. Skal også reservere time hos jordmor. Gleder meg enromt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt fødeplass, vært hos lege der jeg målte blodtrykk: 120 / 160, blodprosenten var 12.5, så målte hun vekt og høyde. :) Skal til jordmor om 4 uker for å ta de hiv testene og andre tester. Så det blir spennende!

Men jeg tror jeg kommer til å slette dagboken min her snart, ser ut som alt går bra. Så ser ikke poenget med å være her lenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...