Gå til innhold

Vi prøver :)


latin_8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennende! Krysser fingre og tær for at IKM er et år fram i tid!!!

Å! Ja.. det hadde virkelig vært noe det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, siste timene i kveld har jeg følt meg litt smådårlig.. Litt murringer i magen å sånn. Så jeg tror at TR kommer i løpet av kvelden/natten..

På en måte håper jeg at TR kommer, fordi testene jeg tar er jo negative uansett. Har lyst til å bare komme igang med PP2! Istedet for å ikke få TR og teste negativt.... Baah! Er så lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... legger igjen spor hos deg jeg også :D

jammen er det spennende..kjente det kriblet i min egen mage :)

jeg og samboer begynnte å prøve nå på søndag ;) hihi...å d har ikke helt gått opp for meg...synes nesten det er like spennende å lese om dere andre jeg :)

vil du få svar når du er hos legen da, eller må du vente? krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... legger igjen spor hos deg jeg også :D

jammen er det spennende..kjente det kriblet i min egen mage :)

jeg og samboer begynnte å prøve nå på søndag ;) hihi...å d har ikke helt gått opp for meg...synes nesten det er like spennende å lese om dere andre jeg :)

vil du få svar når du er hos legen da, eller må du vente? krysser fingrene for deg :)

Heihei! Takk for det :)

Lykke til med prøvingen dere også! Spennende. :)

Skal ta nye blodprøver på fredag om TR ikke kommer i løpet av 2 dager! Har fortsatt ikke kommet da... Sååå, håpet er der fortsatt, men tviler :/

Takk for det mca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Invicta

Hei og velkommen som prøvere! Det er en spennende tid dere har foran dere. Vel, den blir jo ikke så langvarig om du skulle være gravid allerede nå da, alt kan jo skje ;)

Håper du er gravid og at testene bare viser feil! Men det kan jo også være ønske-tenkning-symptomer da. Tror alle prøvere har hatt det. hehe ;) Blir uansett spennende å følge med her!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen som prøvere! Det er en spennende tid dere har foran dere. Vel, den blir jo ikke så langvarig om du skulle være gravid allerede nå da, alt kan jo skje ;)

Håper du er gravid og at testene bare viser feil! Men det kan jo også være ønske-tenkning-symptomer da. Tror alle prøvere har hatt det. hehe ;) Blir uansett spennende å følge med her!

:goodbye:

Heihei :) Takk for det! Ja, det er spennende, men jeg kan i dag fortelle dere at TR kom på besøk til meg sent i går kveld som jeg trodde tidligere på dagen. Så nå gleder vi oss bare til TR blir ferdig og PP2 kan starte :)) Så det blir ingen februarunge på oss, vi satser på en Mars-baby istedet ;)

Har ett liiiite problem da... Har 2 uker ferie nå, så jeg drar hjem til hjemstedet mitt for å besøke foreldre, småsøsken og venner. Kommer ikke hjem igjen før fredag 26. Og ifølge eggløsningskalkulator på nett så skal neste eggløsning komme mellom 24-27 juni!! Så jeg må virkelig kjappe meg hjem til samboeren for å få litt kos;) Hehe. Viss EL kommer tidligere, så er vi i syden under neste EL i juli da ;)

Har bestemt meg for å ikke stresse så veldig neste gangene vi skal prøve, for det blir dyrt! Innbilling av symptomer å sånn... Ikke bra!

En ting som er veldig rart.. Da jeg ble gravid sist gang (tok abort, da bosituasjon, økonomi og studenttilværelsen ikke passet med noe barn) så gikk jeg på pillen. Jeg var seriøst flink til å ta den HVER dag, men neida.. Jeg ble gravid. Nå har vi sluttet, har til og med planlagt, å hatt mye sex rundt EL. Men neida, daaa skal jeg ikke bli det. Hehe, rart det der altså! Tror det er viktig å ikke stresse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR har såfall kommet for fullt! Trodde jeg skulle blø ihjel i natt altså! Aldri vært såå ekstremt før... Men men, jeg har TR maks i 4-5 dager. Så regner med at hun drar til jeg reiser på mandag og kommer ikke tilbake før langt ut i 2010 ;)

Ellers er det ikke så mye nytt her.. Er kvalm og dårlig pga dag 2(3) av TR, men det er jeg jo alltid:/

Driver å pakker klær å ting til jeg skal avgårde til det gode vestlandet :) Er så heldig at tanten og onkelen min har fått to skjønne tvillinggutter, de har nå blitt 5 mnd gamle, og jeg har bare sett de 2 ganger før. Gjett om jeg gleder meg til å se de igjen da :) Så nå har jeg 12 dager jeg kan øve meg litt ;)

Endret av latin_8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur:) Kos deg mye, og øv deg som bare det! Er nok ikke lenge før du må passe på din egen lille krabat:)

Takk for det :) Hehe, får håpe vi treffer på EL om en to ukers tid. Har ikke helt troen, siden EL er mellom 24 - 26.juni. Håper og krysser alt som er at EL ikke er før etter 26. juni siden det er da jeg kommer hjem til samboeren min :)

Lykke til du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så veldig mye fornuftig å skrive, siden det ikke skjer så mye spennende for tiden. TR er på vei BORT, tror jeg er ferdig i kveld. :) Så da håper jeg at det er leenge til neste besøk. Hun er såfall ikke velkommen!

Neste fruktbare periode for meg er 25 - 27.juni sånn ca. Så jeg håper vi treffer på den. :)

Nå driver jeg å pakker, skal ta fly i morgen tidlig. Da blir det hjem å passe tvillinger. Gleder meg veldig til det, kan bli litt av en utfordring. Skal passe de alene i 2 dager da min tante og onkel skal i bryllup! Så det blir jo veldig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Håper du har en fin ferie :) Så koselig med tvillinggutter da :jepp: Jeg har 11 tantebarn under 7 år, så føler jeg får trent meg ganske ofte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hallo! Håper du har en fin ferie :) Så koselig med tvillinggutter da :jepp: Jeg har 11 tantebarn under 7 år, så føler jeg får trent meg ganske ofte ;)

Åi! Heldig du er da :) Har søsken i alderen 4 - 17 år jeg.. Så blir nok ikke tante med det første..

Men long time siden jeg har hatt tid til å være her! Har jo vært med familie og venner i nesten to uker. Deilig var det. Så nå nyter jeg solen og varmen på østlandet.

Oppdatering:

Kom hjem sent fredagskveld... EL skulle være rundt 25-27.juni. Vi rakk å ta en liten kveldskos FØR min kjære samboer måtte suse avgårde til flyplassen... Han har blitt forfremmet i jobben sin, som vil si MYE reising.. Så han er ikke tilbake før torsdag. EL var jo enten torsdag, fredag, lørdag, rakk en liten en før han måtte dra. Men har NULL tro på at den lille økten der gjør meg gravid. Men men, får se da vettu. Han har jo ferie under EL i juli, så vi får heller satse alt da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heia :) Lenge siden sist :)

Det er sånn med oss også nå denne pp - tviler på at el treffes pga at sambo ikke er hjemme.

Men NESTE pp! Da har vi til og med ferie sammen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :) Lenge siden sist :)

Det er sånn med oss også nå denne pp - tviler på at el treffes pga at sambo ikke er hjemme.

Men NESTE pp! Da har vi til og med ferie sammen :jepp:

Hei ja :) Ja, veldig lenge siden sist!

Siden samboeren min bare var hjemme 1 kanskje mulig dag under eggløsning så hadde jeg null tro på at jeg kunne være gravid, og det stemte jo.. Har ikke hatt noen tegn til noe som helst. TR kom i går tidlig, så ny EL blir 23 - 25 juli! Det passer veldig bra siden da har begge ferie og vi skal en uke til syden sammen <3 SÅ denne gangen skal vi få det til å klaffe!! :)

Åå... Kjedlig at han er borte da.:( Da satser vi på at det klaffer for dere i august!

Håper det klaffer for oss nå i juli.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har TR forlatt meg nok en gang... Håper at hun ikke kommer tilbake på en GOD stund nå! For nå skal det klaffe for meg og samboeren min. Han har nemlig bursdag på en mulig EL dag;) Så her blir det action kan man si :P Haha, så håper det klaffer denne gangen :)

Vi diskuterte til og med navn i går. Guttenavnet har vi hatt klart i maange mnd, så det skal dere få vite om alt går som planlagt om 9-10 dager:)) Har også 2-3 jentenavn. Åååh, blir så babysyk av å snakke om navn å diverse med godgutten min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så alt for mye nytt å fortelle. TR dro på mandag, så nå nyter jeg bare dagene frem til EL som skal være mellom tirsdag og torsdag. Denne gangen tror vi at alt klaffer! Vi har begge fri, han har bursdag en av de aktuelle dagene ;), jeg har trent, spist sunt og knasket mye vitaminer siste mnd :) Så krysser fingrene! Om vi treffer, finner vi ut på vår kjærestetur til syden i august! Wish me luck! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good luck :)

Takk :) Ja, da er eggløsningsperioden over for denne gang. Hadde veldig synlig EL denne gangen. Så her har det vært mye action fra tirsdag til i dag ;) Så da får vi se hvordan resulatet blir! Kommer til å finne det ut når vi er i syden. TR er ventet 8.august, vi kommer hjem 12.august så da får vi se om vi har gjort en god nok jobb;) *håpe,håpe,håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...