Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Fortsatt ikke streik på meg, slitsomt å ikke vite noe fra eller til for hver dag som går, er like spent hver morgen om jeg er i streik eller ikke (får varsel på SMS). Men nå har jo akademikerne kommet til enighet i Oslo kommune så da tipper jeg at det ikke er langt unna en løsning for oss akademikere i Staten også, det må jo være en grunn til at man mekler fortsatt, en uke på overtid.

Ellers ser sommeren ut til å være over for denne gang, det er rett og slett kaldt med 12 grader. ;) Ikke noen større planer for helgen annet enn et bursdagsselskap på søndag for min søster og hennes to gutter, alle 3 har bursdag på samme dag. :) Guttene blir 5 år. :)Ellers er det også et bed som skulle vært luket, usj hater sånt hagearbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må være frustrerende å ikke vite fra dag til dag...

De store sommertemperaturen har uteblitt de siste dagene, men synes været i grunn har vært ok allikevel. Og er deilig med temperatur rundt 15 grader når man skal være litt fysisk aktiv ute :jepp:

Håper det står bra til i mocci-heimen, og at innspurten mot helga går fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Plutselig tilbake. :fnise: uff, har vært særdeles lite aktiv her i det siste, sorrry! Men jeg lever og har det fint altså. :)

I helgen var vi på flyshow/stevne, knallgøy for oss som er fasinert av fly. Luftakrobatikken var helt fantastisk og F16 jagerflyene var helt rå, kjente det langt nede i magen når de suste forbi pga et vanvittig bråk, veldig glad for øreklokker i det øyeblikket. :) Igår passet/var jeg trillepike for min lille niese på 3,5 mnd, hun er til å spise opp! :) Min søster og hennes mann var opptatt med å arrangere bursdagsselskap for mine 2 nevøer, det var barnehageungene som var invitert på sjørøverfest. :) Det ble servert piratskip med tilhørende skattejakt som seg hør og bør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Annonse

Må bare innom boka di og gratulere så mye med graviditeten :) Håper alt står bra til med deg, voffsen, magen og alt annet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! :strix:

Tusen hjertelig takk!! Im over the moooooooon! :gravid::bolledeig: Endelig ble det min tur. :) Men du, kunne jeg fått tilgang til bloggen din igjen? ser ut til å ha mistet den siden jeg ikke har vært så aktiv på KG de siste mndene. Pretty Please? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nyheten din på Facebook, og måtte bare innom og si gratulerer!!!!!

Tusen hjertelig takk Cypress! :)

Hva da hva da hva da hva da? :hoppe:

Ahem dette er vel et lite qlue..... :gravid:

:nigo:

Gratulerer så mye!

Håper du ramler innom boka igjen, hadde vært koselig! :klem:

Tusen hjertelig takk Bippe :) skal prøve å oppdatere litt oftere. :)

Må bare innom boka di og gratulere så mye med graviditeten :) Håper alt står bra til med deg, voffsen, magen og alt annet :klem:

Tusen hjertelig takk MaiL ! :) Alt står bra til, men sliter fortsatt med kvalme blærgh, er mye bedre heldigvis men det vil liksom ikke slippe helt taket enda......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg innom her igjen, og godt å høre at det går bra tross kvalmen.

Får håpe den trekker seg helt tilbake snart, slik at du kan få en fin vår og forsommer mens du venter på junior.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering er vel på sin plass tenker jeg. :) Som sagt fortsatt preggis og veldig happy, er absolutt i lykkelige omstendigheter. :hjerter_rundt: Men det er lett å glemme når man er skikkelig dårlig, hele desember forsvant i eneste kvalmetåke, måtte ligge strekk ut i senga eller på sofaen. Kastet ikke opp men fryktelig kvalm døgnet rundt. Slitsomt!! Jeg er fortsatt en del kvalm, er 50 % sykemeldt en stund fremover, går halve dager på jobb, noe som passer meg utmerket når ståa er som den er.

Ellers har jeg vært og handlet mine første mammaklær, fant noen billige bukser på salg, de er litt for store nå siden jeg ikke har noe særlig mage men regner med at de vil passe seinere. Men mammaklær er jammen ikke lett å finne, ihvertfall ikke noen som er litt stylish. ;) Hvis noen har tips om butikker/nettbutikker tas det imot med stor takk! Det blir alt annet enn lett å opprettholde min nåværende stil. :fnise:

Jeg har lagt skinny jeansene på hylla og går nå bare i kjoler, det gjør jeg jo vanligvis også og det ser ut som jeg kan bruke mine vanlige klær en stund fremover, har mange jersey kjoler med stretch som kan tåle litt mage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte litt fra Mamalicious, de synes jeg ser forholdsvis grei ut :)

Og jeg kjøpte litt på GAP i London, men vil ikke anbefale å handle fra GAP.

Får håpe kvalmen retter på seg nå, jeg ble hvertfall mye bedre etter rundt uke 14. Mange forteller at kvalmen forsvinner rundt uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte litt fra Mamalicious, de synes jeg ser forholdsvis grei ut :)

Og jeg kjøpte litt på GAP i London, men vil ikke anbefale å handle fra GAP.

Får håpe kvalmen retter på seg nå, jeg ble hvertfall mye bedre etter rundt uke 14. Mange forteller at kvalmen forsvinner rundt uke 12.

Ja har fått med meg mamalicious, syns det var litt kjedelige plagg....ikke så mye mønstre og glade farger som jeg liker, men kanskje de får inn noe fint til våren/sommeren. :)

Ellers tråler jeg Ebay for mammatøy, har sett et par plagg som fanget min interesse.

Usj, idag er jeg veldig kvalm igjen :kvalm: følte meg helt fin forrige helg, men fra mandag av har formen vært heller dårlig, rart at det skal variere så mye........får håpe det gir seg snart, for godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stor grattis til deg :duskedame: Hvordan går det med hunden din?

Tusen takk Sansi :)

Det går utmerket med voffsefrøken, hun er happy go lucky hele tiden. :) Hun blir 3 år i mars så tiden flyr. Jeg er veldig spent på hvordan hun takler å ikke være minstebarnet i heimen når den tid kommer. ;) Nå er det jo henne vi diller og duller med til stadighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, jeg ble sånn skikkelig glad når jeg så nyheten på Facebook :klem:

Åh tusen takk Pusla! Koselig å høre. :klem1: Håper alt står bra til med deg og familien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...