mocci Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #2301 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg liker klesbloggen din Den Taylor Swift-kjolen er fantastisk! Når jeg får midje igjen, haha, skal jeg ha sånn. Bra treningsmotivasjon det Åh, så koselig å høre! Flott kjole og flott trenchcoat! Og selvfølgelig flott modell også Hehehee, kjempestas at dere leser bloggen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #2302 Del Skrevet 19. mars 2012 Hu hei, bare to uker til danmarksferie, her tar reisefeberen nye høyder! Kommende helg skal jeg bruke til å pakke og planlegge, gleder meg! Ellers sliter jeg fælt med Ebay basillen om dagen, skulle liksom holde meg til klesbudsjettet men det har blitt sprengt gitt.... Får trøste meg med at det er billige og brukte klær jeg har kjøpt *miljøvennlig* Jeg er forresten superfornøyd med kvaliteten på bruktklærne, de kunne gått for å være helt nye. Ellers har vi lekt raka fant ute, endelig en helgedag med tålelig vær slik at vi fikk raka pinner, løv og rask i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. mars 2012 #2303 Del Skrevet 23. mars 2012 Ønsker en strålende fredag og helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. mars 2012 #2304 Del Skrevet 23. mars 2012 Kan jeg få link til den bloggen din igjen? Har vel hatt det før, men lenge siden jeg var der ja God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. mars 2012 #2305 Del Skrevet 23. mars 2012 Haha, og der så jeg at du har den i signaturen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #2306 Del Skrevet 27. mars 2012 Haha, og der så jeg at du har den i signaturen din Hehehehee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #2307 Del Skrevet 27. mars 2012 Reisefeber til nye høyder, bare noen få dager igjen så er vi der! Dagene går med til pakking og forberedelser, kjenner jeg er spent på hvordan feriehuset ser ut. Jeg har sett bilder selvsagt men stoler ikke helt på de. :)Standarden er uansett bedre enn den rønna av ei campinghytte vi bodde på i Sverige, never again! Håper vi får sola med oss også, hadde passet bra når vi skal på bysleng i Århus. Tror pusene kan få seg et lite sjokk når de må sove ute om natta,daaakars, men jeg har ordnet med en god seng og krypinn (garasje/redskapsbod)så det skal gå helt fint. Naboene skal mate dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. mars 2012 #2308 Del Skrevet 27. mars 2012 Så deilig med reisefeber! Godt å glede seg, pakke og planlegge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. mars 2012 #2309 Del Skrevet 27. mars 2012 Forberedelsene er jo halve morroa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. mars 2012 #2310 Del Skrevet 27. mars 2012 Så kjekt - kos deg masse på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mars 2012 #2311 Del Skrevet 27. mars 2012 Kose deg på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 27. mars 2012 #2312 Del Skrevet 27. mars 2012 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2012 #2313 Del Skrevet 20. april 2012 Mocci? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. april 2012 Forfatter #2314 Del Skrevet 23. april 2012 Hehehehehe sorry for going all awol. Jeg har da kommet trygt og godt hjem fra Danmark, for over to uker siden... Kjempekjekk påsketur, vi storkoste oss alle sammen, voffsefrøken var superhappy (ikke for det hun er jo alltid happy. ) men nå ville hun faktisk gå tur grytidlig om morgenen, noe som ikke er snakk om når hun er hjemme, vil bare ligge og snorke i senga si. Som sagt det ble grytidlige morgener på meg, fikk ikke sove fordi jeg holdt på å fryse meg i hel, selv med flere lag ull på meg. De der tynne sommerdynene duger absolutt ikke, tror soveposen blir min faste følgesvenn uansett årstid. Det var faktisk veldig kaldt i Danmark påskeuken, frost om natta, og en iskald vind på dagtid, men masse sol da! Feriehuset var så som så, ble faktisk litt skuffet over standarden eller mangel på sådan, mye mere slitt enn bildene gav inntrykk av. Dessuten var det en sur/innrøykt lukt som satte seg i både hår og klær, ekkelt!!! Kunne ikke akkurat lufte så mye heller når det var så kaldt. Vi ble jo vant til lukten etterhvert da men, usj og usj!! Klærne stinket når jeg tok dem ut av bagen for vask her hjemme. Det blir ikke flere overnattinger i det feriehuset igjen. Det kunne vært helt topp der da hagen var kjempestor, flott for barn og hunder til å løpe fritt. Feriehuset var plassert i en typisk feriehus/hyttelandsby med kort avstand til stranda. Veldig koselig da og fikk mange fine turer med voffsefrøken. Da vi vandret rundt på morgenkvisten fikk vi se harer som hoppet rundt i hagene, hørte fasaner som kaklet i skogen i duell med hakke hakkespett. Ellers ble tiden tilbrakt i bil, kjørte Danmark på kryss og tvers, et par turer med harryhandel i Tyskland, tur til Århus og flere andre mindre byer. Tror gutta fikk nok av shopping ja... Men de handlet seg et par plagg de også da så det var ikke all me. I tillegg til masse godis ble det to par sko, en cardigan, en topp og en kjole, veldig fornøyd!! Men det er ikke lenge til vi setter kursen for Danmark igjen, svigerfar har nemlig spandert sommerferietur på oss og svigerinne med sin datter. Jeg vil tro at shoppingen begrenser seg da, noe som ikke er meg imot, fikk faktisk litt overdose av butikker jeg også, tro det eller ei. Fordelen nå er at jeg vet hvor det finnes butikker som er interessante for meg og kan da oppsøke disse fremfor å vandre rundt på måfå. Nei da satser vi på sol og varme slik av vi kan slumre på stranda istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. april 2012 #2315 Del Skrevet 23. april 2012 Høres ut som en herlig påsketur, men kjipt med den innrøykte lukta. Æsj! Men god unnskyldning til å spise ute hver dag. Sommerferien allerede planlagt, ser jeg, ikke så mange måneder mellom påske og sommerferie. Vil også ha voffse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. april 2012 #2316 Del Skrevet 24. april 2012 Høres ut som en super påsketur! Og godt å høre at du er vel hjemme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 24. april 2012 Forfatter #2317 Del Skrevet 24. april 2012 Høres ut som en herlig påsketur, men kjipt med den innrøykte lukta. Æsj! Men god unnskyldning til å spise ute hver dag. Sommerferien allerede planlagt, ser jeg, ikke så mange måneder mellom påske og sommerferie. Vil også ha voffse! Ja hvor blir det av voffsen da? Nå er jo leilighet i boks for deg, voffse next ikke sant? Vi reiser til Danmark i slutten av juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 24. april 2012 Forfatter #2318 Del Skrevet 24. april 2012 Høres ut som en super påsketur! Og godt å høre at du er vel hjemme igjen Jada, Im safe and sound. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. april 2012 #2319 Del Skrevet 24. april 2012 Ja hvor blir det av voffsen da? Nå er jo leilighet i boks for deg, voffse next ikke sant? Ja, så fort vi kommer i orden i leiligheten, så skal vi søke borettslaget om hund og begynne å spare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. april 2012 #2320 Del Skrevet 26. april 2012 Er innom og oppdaterer meg etter lang tids fravær. Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå