Saeria Skrevet 12. februar 2010 #961 Del Skrevet 12. februar 2010 Godt det løste seg til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. februar 2010 #962 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er ganske utmattende når ting ikke virker ja, jeg blir helt matt jeg. Men godt at boksen er i hus til helga da Vi har også en sånn boks med opptaksmuligheter og er så fornøyd med det. Det er ganske digg å kunne ta opp så man har programmer liggende til det passer å se på, også er det kjekt å kunne stoppe opp programmer eller spole om telefonen ringer ellernoe. Jeg digger sport da, men jeg er ikke i OL-modus riktig enda. I helga blir det ikke noe særlig kikking tror jeg, men jeg skal nok hekte meg på etterhvert Og det kommer kunstløp også Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 13. februar 2010 #963 Del Skrevet 13. februar 2010 Mocci Bra det ordnet seg tilslutt, så du får sett på OL Neida, bare tuller. Det er som ei sa her mange andre kanaler. Heldigvis, for selv om vi kommer til å se på en god del, så er det slett ikke alt vi bryr oss om. Gleder meg til du kommer på FB Ha en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 13. februar 2010 #964 Del Skrevet 13. februar 2010 Vi vurderer å skaffe oss sånn PVR-sak vi også, men det er tydeligvis ikke så viktig for oss, for vi har tenkt tanken leeenge uten å ha gjort noe med det. Selv ikke i disse OL-tider.. God helg, Mocci!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #965 Del Skrevet 15. februar 2010 Og det er vel kanaler som ikke sender OL i tiden fremover? Bare å holde seg unna NRK og kveldssendingene på TV2, ellers er du vel good to go ? Så får jeg ta meg av NRK-sendingene Jupp du får med glede ta av deg NRK sendingene i 2 uker fremover. Mm ...jeg vil også ha en sånn dekoder-ting! Å programmere opptak høres helt sci-fi ut for meg som bare har vanlig ledning i veggen Men OL kan du få billig av meg, altså. Nok en grunn til å skaffe seg flere TV-kanaler og opptaksmuligheter, ser jeg. Hm! Jupp en utmerket anledning til å skaffe seg flere kanaler. Godt det løste seg til slutt. Jepp!! Det er ganske utmattende når ting ikke virker ja, jeg blir helt matt jeg. Men godt at boksen er i hus til helga da Vi har også en sånn boks med opptaksmuligheter og er så fornøyd med det. Det er ganske digg å kunne ta opp så man har programmer liggende til det passer å se på, også er det kjekt å kunne stoppe opp programmer eller spole om telefonen ringer ellernoe. Needless to say så er jeg helt avhengig av PVR boksen min. Mocci Bra det ordnet seg tilslutt, så du får sett på OL Neida, bare tuller. Ehm ja just in time for OL...... Vi vurderer å skaffe oss sånn PVR-sak vi også, men det er tydeligvis ikke så viktig for oss, for vi har tenkt tanken leeenge uten å ha gjort noe med det. Selv ikke i disse OL-tider.. PVR sak er veldig kjekt å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #966 Del Skrevet 15. februar 2010 Gosjameg der var helgen over allerede, vet ikke hvor den ble av..... Den største hendelsen i løpet av helgen er vel at jeg har registrert meg på FB! OMG - Om my GOsh! Det meste av søndagen gikk med til å flikke på FB profilen og leke med spillene der - seriøst jeg trenger ikke mere spill. Ulva du hadde helt rett, spillene er særdeles hektende!! Ellers har jeg bekymret med unødig når det gjelder søke tilgjengelighet, det viser seg at selv om jeg har satt profilen min åpen for søk, så er det ingen som klarer å søke den opp. :gjeiper: Ellers må jeg si at det er morsamt å søke etter bekjente og ekskjærester.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 15. februar 2010 #967 Del Skrevet 15. februar 2010 Oioioi, nå føler jeg nesten presset... Det var så deilig å ikke være alene om å ikke være på Facebook. Men - jeg har jo tenkt tanken en stund jeg og da. Det ble lissom mer aktuelt med tanke på egen business, men nå blir jo ikke det noe av. Så jeg vet ikke... Får se.. Du må etter hvert fortelle hvordan det er og hvordan du opplever det. Det der med spill høres nesten urovekkende ut, jeg liker også spill og spiller absolutt nok som det er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. februar 2010 #968 Del Skrevet 15. februar 2010 Velkommen til Facebook! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. februar 2010 #969 Del Skrevet 15. februar 2010 FB er stas, det er ingen skam å bli med der! Men spillene holder jeg meg laaangt unna, de har jeg IKKE tid til å bli hekta på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 15. februar 2010 #970 Del Skrevet 15. februar 2010 Gosjameg der var helgen over allerede, vet ikke hvor den ble av..... Den største hendelsen i løpet av helgen er vel at jeg har registrert meg på FB! OMG - Om my GOsh! Det meste av søndagen gikk med til å flikke på FB profilen og leke med spillene der - seriøst jeg trenger ikke mere spill. Ulva du hadde helt rett, spillene er særdeles hektende!! Ellers har jeg bekymret med unødig når det gjelder søke tilgjengelighet, det viser seg at selv om jeg har satt profilen min åpen for søk, så er det ingen som klarer å søke den opp. :gjeiper: Ellers må jeg si at det er morsamt å søke etter bekjente og ekskjærester.... Mocci Så gøy at du er på FB Det lille jeg kan se på bilde så ser du ut som en koselig jente Når det gjelder spill, så har jeg bevist valgt kun FarmVille og YoVille. Det holder i massevis og det er disse spillene som fenger meg mest. Har tittet på noen andre også, men har valgt de bort. Blir for mye. Sendte deg naboforespørsel i de to spillene og kommer inn på gården din via via liksom, men naboer er vi ikke ennå. Håper vi blir det Men ikke føl noe press, jeg blir ikke sur hvis du avviser. Men ettersom du er på FV så kan vi jo være naboer Ha en fin dag Mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #971 Del Skrevet 15. februar 2010 Oioioi, nå føler jeg nesten presset... Det var så deilig å ikke være alene om å ikke være på Facebook. Men - jeg har jo tenkt tanken en stund jeg og da. Det ble lissom mer aktuelt med tanke på egen business, men nå blir jo ikke det noe av. Så jeg vet ikke... Får se.. Du må etter hvert fortelle hvordan det er og hvordan du opplever det. Det der med spill høres nesten urovekkende ut, jeg liker også spill og spiller absolutt nok som det er nå Kom igjen da Tante Brun!! Jeg har virkelig storkost meg så langt, kanskje det vil wear off etter den første begeistringen har lagt seg. Spillene er virkelig gøyale. Jeg er fortsatt skeptisk da men akkurat nå virker jeg vel mer nyfrelst. Velkommen til Facebook! Thank youz! FB er stas, det er ingen skam å bli med der! Men spillene holder jeg meg laaangt unna, de har jeg IKKE tid til å bli hekta på.. Wise Choice, jeg er hekta allerede selv etter noen minutters spilling. Mocci Så gøy at du er på FB Det lille jeg kan se på bilde så ser du ut som en koselig jente Når det gjelder spill, så har jeg bevist valgt kun FarmVille og YoVille. Det holder i massevis og det er disse spillene som fenger meg mest. Har tittet på noen andre også, men har valgt de bort. Blir for mye. Sendte deg naboforespørsel i de to spillene og kommer inn på gården din via via liksom, men naboer er vi ikke ennå. Håper vi blir det Men ikke føl noe press, jeg blir ikke sur hvis du avviser. Men ettersom du er på FV så kan vi jo være naboer Ha en fin dag Mocci Kjekt å høre Ulva. Jeg er hekta på alt som ender med VILLE. Til nå har jeg prøvd Fishville og Farmville samt Cafeville, men den siste fenget ikke så mye. Og da har jeg enda ikke testet Petville. Yoville har jeg ikke prøvd, kjekt at du har sendt meg invite. KLart vi skal være naboer, det kommer ikke på tale med noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #972 Del Skrevet 16. februar 2010 Uffa, etter at FB kom i hus har jeg hatt store problemer med å disponere tiden min. Forhåpentligvis tar jeg det roligere etterhvert. Akkurat nå er det så mye nytt å sette seg inn *excuses - excuses* Dessuten er jeg kun innlogget på FB etter jobb, da vi har fått signaler fra ledelsen om at FB bruk i jobbtiden ikke er akseptert, det er jo fair enough det. Det er noe seriøst gæli med søkemotoren hos FB, ikke rart at du hadde så store problemer med å finne meg Ulva. Det ser ut til at det er helt vilkårlig hvilke profiler som dukker opp når man søker, 2-3 søk på samme person gir helt ulike søke resultater... Man får også ulike søk alt etter hvilken nettleser man bruker, har testet med Explorer, Firefox og Chrome. Ikveld skal jeg på møte med Bulldogklubben, vi skal blant annet lære om førstehjelp på hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 16. februar 2010 #973 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg spiller ikke et eneste spill på FB... Det har jeg rett og slett ikke tid til! Etterhvert når du får flere venner, så virker det som om søkemotoren legger de du har flest felles venner med øverst i søkemodus. Da er det kjekt å ha et unikt navn, så blir det ikke så mange å velge i... Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 16. februar 2010 #974 Del Skrevet 16. februar 2010 Uffa, etter at FB kom i hus har jeg hatt store problemer med å disponere tiden min. Forhåpentligvis tar jeg det roligere etterhvert. Akkurat nå er det så mye nytt å sette seg inn *excuses - excuses* Dessuten er jeg kun innlogget på FB etter jobb, da vi har fått signaler fra ledelsen om at FB bruk i jobbtiden ikke er akseptert, det er jo fair enough deta. Uffda, er vel litt det jeg er redd for akkurat det for min egen del. Sånt er slitsomt, men jeg hadde det litt sånn i begynnelsen her på KG også jeg da. Men det meste går jo over eller i alle fall roer seg etter hvert. Og at arbeidsplasser forbyr Facebook på jobb har jeg full forståelse for, og det er gjelder vel ganske mange plasser. Men det er gøy, skjønner jeg!! Ikke for det, de fleste jeg kjenner som er på Facebook har det sånn, eller hadde det sånn i begynnelsen. Altoppslukende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #975 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg spiller ikke et eneste spill på FB... Det har jeg rett og slett ikke tid til! Etterhvert når du får flere venner, så virker det som om søkemotoren legger de du har flest felles venner med øverst i søkemodus. Da er det kjekt å ha et unikt navn, så blir det ikke så mange å velge i... Jeg skjønner at folk velger bort spillene, utrolig tidkrevende til tider. Men som den ekte spillfantast så klarer jeg ikke å la være. Venner ja, tror jeg blir heldig om jeg klarer å få 20 venner. :gjeiper: :lite poppis: Jeg har jo flere arbeidskollegaer som er på FB men for meg blir det feil å ha de som venner, vi omgås ikke på fritiden og jeg har heller ikke lyst at de skal få innsyn i alt som jeg foretar meg på privaten. Det vil si noe særlig privat kan man ikke være på FB, det har jeg skjønt for lenge siden. :gjeiper: But still.... Men det er gøy, skjønner jeg!! Ikke for det, de fleste jeg kjenner som er på Facebook har det sånn, eller hadde det sånn i begynnelsen. Altoppslukende. Jupp altoppslukende, der sa du det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #976 Del Skrevet 17. februar 2010 Førstehjelpskurs for hund var særdeles nyttig, jeg lærte masse! Visste dere at hundens puls finner man på innsiden av låret/lysken. Munn til munn metoden på hund blir til munn mot nese, altså man lukker hundens munn mens man puster luft inn i hundens nese. Hjertekompresjoner utføres ved å legge hunden på siden, høyresiden tror jeg det var, for deretter å plassere hendene rett bak hundens skulder. Jeg håper inderlig at jeg ikke må utøve noe av dette i praksis, men det er nyttig å kunne nevertheless. Det samme gjelder jo for oss mennesker, jeg har hatt førstehjelp på videregående skole, men husker dessverre ikke så mye av det lenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 17. februar 2010 #977 Del Skrevet 17. februar 2010 God morgen! Hm, jeg har ikke tenkt over at hundeførstehjelp er såpass annerledes enn hos mennesker! Absolutt viktig å vite om. Gikk dere på kurs? Jobben arrangerer årlig obligatorisk førstehjelpskurs, og jeg merker det er viktig å ha det såpass ofte. Det er ikke kjempegrundig, men man får tenkt gjennom hvordan man skal takle de viktigste skadene. Men å holde hodet kaldt kan ikke læres, så det får man bare håpe at man klarer å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. februar 2010 #978 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Førstehjelpskurs for hund hørtes nyttig ut Jeg visste ikke det du skrev om her, så vi burde nok hatt et sånt kurs vi og. Man vet jo aldri når man kan få bruk for sånt. Jeg kan berolige Tante Brun med at jeg heller ikke er på FB, og kommer nok ikke til å registrere meg. Men gøy at du trives der så langt da, mocci - de spillene høres jo litt artig ut. Men jeg er veldig sær på den måten at jeg ikke ønsker kontakt med tidligere klassekamerater og sånt, så da holder jeg meg unna. Ha en fortsatt fin uke og pass på så du ikke blir firkanta i øynene Endret 17. februar 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #979 Del Skrevet 18. februar 2010 Hm, jeg har ikke tenkt over at hundeførstehjelp er såpass annerledes enn hos mennesker! Absolutt viktig å vite om. Gikk dere på kurs? Et kveldskurs i regi av raseklubben, vi var på en dyreklinikk hvor en veterinær holdt foredrag. På samme møtet kunne vi også ta opp andre helseproblemer som er utbredt for rasen. Vi fikk også lære oss å bandasjere en pote. Jeg kan berolige Tante Brun med at jeg heller ikke er på FB, og kommer nok ikke til å registrere meg. Men gøy at du trives der så langt da, mocci - de spillene høres jo litt artig ut. Men jeg er veldig sær på den måten at jeg ikke ønsker kontakt med tidligere klassekamerater og sånt, så da holder jeg meg unna. Ha en fortsatt fin uke og pass på så du ikke blir firkanta i øynene Tooo late for that Pusla, jeg er så firkanta at det har spredd seg til ryggen, har fått sabla vondt i ryggen de siste par dager, aner ikke hvorfor siden jeg aldri pleier å ha vondt i ryggen. Spillene er veldig morsomme, keeps me up all night. Jeg er like sær som deg Pusla, ønsker ikke kontakt med tidligere klassekamerater fra barne og ungdomsskole, derfor har jeg heller ingen av dem på min kontakt/venne liste og ikke skal jeg det heller! De kan uansett søke meg opp men de får ikke opp noe informasjon om meg bortsett fra profilbildet mitt som er forholdsvis anonymt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #980 Del Skrevet 18. februar 2010 Om my God - Im sooooooooooooo facebooked!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har sitti oppe til nærmere kl 01 hver kveld i det siste, helt ødelagt på jobben om dagene. Forhåpentligvis får jeg kontroll på min midlertidige addiction i løpet av uken. Igår inviterte jeg til og med flere arbeidskollegaer av meg, og jeg som hadde bestemt meg for ikke å gjøre det..... Ble hyggelig overrasket av hun ene kollegaen min, utrolig mye morsomt hun hadde skrevet på veggen sin, mens på jobb er hun rolig og til dels veldig alvorlig. Kanskje det er lettere å fjase på FB, jeg er som henne, viser på langt nær min personlighet på jobb hvor jeg nok kan virke reservert og ikke minst beskjeden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå