Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Riktig godt nytt år, mocci! :klemmer:

Håper dere har hatt en fin helg og at alt står bra til i starten på det nye året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhh? Døgnrytmen LITT ute av kurs etter ei uke ferie? :klo:

For å si det sånn, døgnet ble snudd på hodet hele ferien.... :sjenert: leggetid rundt 03-04 med dertil snorking til 11-12 tiden.....

Den kenwooden er jeg litt småmisunnelig på, kjenner jeg.

Ha en fin jul :klem:

Kenwood er kjempekjekt, anbefales!!! :)

Så herlig å høre med pusene. Og Nellie. :fnise: En :klem: til deg for at du tar vare på dem!

Kos deg masse med Kenwooden. :nigo: Og ikke minst en riktig god jul!

Takk Tabris. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nytt År alle sammen!! Måtte det bli et herlig år for oss alle! :klemmer:

Første arbeidsdag etter to uker i feriemodus, savner senga.... :sjenert: Er jo blitt så godt vant til å snorke langt ut på formiddagen... :sjenert: Egentlig så liker jeg å stå opp forholdsvis tidlig for å utnytte dagen best mulig, men jeg var visst av en annen oppfatning i jula gitt. :fnise: Det ble aaaaltfor seeent altfor mange dager. ;)

Pusene har fått smake på utendørslivets gleder, første dagen var de livredde, løp og gjemte seg i redskapsskuret med det samme. Det gikk bedre dagene etter, løper og leker rundt, virker som de koser seg. Ihvertfall helt til terroristvillkatten dukket opp og skremmer dem hele tiden, spiser all maten deres utendørs og i det hele tatt gjøre utelivet surt for de firbeinte. Vi er virkelig lei av denne villkatten, den er virkelig til en pest og plage for oss alle, ikke minst for kattene våre som nesten ikke våger å bevege seg utendørs pga terroristen. Vi har ikke noe annet valg enn å prøve å fange den men aner ikke hvor vi kan få tak i en kattefelle???

Voffsefrøken har skadet foten igjen...... :sukk: Denne gang er det høyre forben som er halt. En av dagene rett før jul skulle jeg gå tur med voffse som vanlig og oppdaget til min forskrekkelse at voffse haltet. Jeg snudde tvert, heldigvis hadde vi ikke labbet så langt av gårde. Jeg tenkte jeg skulle se haltingen ann, men nå er det snart to uker siden og stakkars voffse halter fremdeles. :( Hun står på beinet men når hun går så halter hun. Så i dag blir det å ringe til veterinær, jeg er relativt bekymret, aner ikke hva som har skjedd da vi ikke har gjort noe utenom det vanlige dagligdagse livet. Vi har til og med tatt det veldig rolig i desember da det har vært så mye dårlig vær hvor voffse ikke ville ut på tur.

Av gladnyheter så har jeg fått en Ipad 2 til jul! :hjerte: Den er en kombinert jule og veldig tidlig bursdagsgave fra Snoppen. :) Jeg er vel aldri så lite forelsket i vidunderet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til deg! :hoppe:

Irriterende med en slik villbasse utenfor som ødelegger utelivet for dine små. Håper dere får tak i ham (en kattefelle kan dere kanskje få låne hos Dyrebeskyttelsen?).

Også en iPad 2! Så kjekt med nye leketøy! :nigo: Tror jeg...eh... låner den litt, jeg. :ninja:

Krysser labber og poter or voffsefrøken! Det er nok ingenting alvorlig, hun har nok bare tråkket over eller noe. Kan dere se noe sår under labben eller rundt klørne? Reagerer hun hvis dere forsiktig klemmer oppover foten? Må holde oss oppdatert!

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vondt pote hos voffefrøken og en terroristvillkatt utenfor. Er visst ikke bare en ting heller... Ville snakket med dyrebeskyttelsen ja, kan godt være de kan bistå med utstyr/hjelp! Og så krysser jeg alt for at det ikke er noe skummelt med voffsefrøken :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år!

Lurer på hvor jeg er mentalt som leste at pusene dine hadde fått smake på UNDERlivets gleder. Ikke UTElivets... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger nede for telling :( har fått en kraftig forkjølelse med feber,kuppelhue, hoste og mistet stemmen. Jeg ble syk på tirsdag og formen er fremdeles ikke bra, har vært borte fra jobb 3 dager og tviler på at det blir noe jobb imårra. På toppen av det hele så har magen vært helt bananas, kvalm og spyklar opptil flere ganger, noe av det verste jeg har opplevd. :tristbla: Det har blitt lite søvn, klarer ikke å sove når jeg har så vondt i magen. Så her ligger jeg da på sofaen og syns synd på meg selv og har veldig dårlig samvittighet over å være borte fra jobb omtrent hele uka. Jeg håper virkelig på et mirakel i løpet av morgendagen da jeg har meldt meg på et kurs i cupcake laging på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg aldri på cupcakes kurs i dag men ga beskjed til arrangøren dagen før. Jeg sendte vedkommende en epost hvor jeg ba om å få kursbeløpet refundert. Det er snart 3 dager siden jeg sendte eposten og jeg har ikke hørt noe....hvilket gjør meg bekymret, det kan jo virke som vedkommende ikke vil refundere kursavgiften. Jeg mener selv at jeg har krav på å få refundert kursavgiften da jeg ikke møtte på kurset og har dermed ikke fått den tjenesten jeg betalte for. Vi betalte inn kursavgiften på forhånd. Jeg meldte jo også fra til arrangøren. Jeg har sendt to eposten og har enda ikke fått noe svar. Hva skal jeg gjøre? Det er snakk om et betydelig beløp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig at du ikke har fått et svar i det minste!

Vet endel opererer med at man ikke får refundert dersom man gir beskjed det siste døgnet feks, siden de da ikke vil kunne få erstattet plassen din med noen andre. Jeg må for eksempel avlyse PT-timen senest 24 timer før jeg skulle hatt den, for å ikke tape timen...

Håper du hører noe fra vedkommende og at det løser seg greit! En forklaring/respons hadde jo gjort seg i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, ikke noe gøy å bli liggende skikkelig syk. Hvordan er formen i dag? En :kaffekopp: fra meg. Og en :sjokolade:

Du kan jo lese kursteksten igjen, som Roadrunner sier så er det ikke alltid de refunderer på en dags varsel. Hvis det ikke står noe spesifikt, så kan du kanskje ringe dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Endelig tilbake etter langt sykeleie. Influensa kombinert med omgangssyke anbefales IKKE! Huff, trodde min siste time var kommet opptil flere ganger. :( Første gang jeg har vært så elendig i nærmere to uker, tok først egenmelding, deretter besøk hos lege som resulterte i sykemelding og et par dager hjemmekontor. Nå er jeg endelig tilbake på kontoret, ikke helt restituert enda men på god vei thank God! Jeg tør ikke tenke på hvor mange kilo jeg har gått ned, huff er blitt rene beinrangelet. Håper jeg får tilbake matlysten for fullt og kan stappe innpå med feite saker.

Dere spurte meg tidligere om voffse og haltingen hennes. Jeg tok henne med til dyrlegen som fant ut at hun hadde et sår under poten. Nå har vi smørt med salve i to uker og hun er så god som ny. :) Heldigvis var det ikke noe mer alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at du er på bedringens vei, og at voffse er god som ny! :hoppe: Håper matlysten kommer raskt tilbake, slik at du kan få inn litt næring og fylle energilagrene igjen. Høres ut som om du har hatt en skikkelig stri tørn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere begge er på bedringens vei, og vel så det. :klem: Har nesten vært bekymret, har ikke sett så mye til deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du er på bedringens vei, og at voffse er god som ny! :hoppe: Håper matlysten kommer raskt tilbake, slik at du kan få inn litt næring og fylle energilagrene igjen. Høres ut som om du har hatt en skikkelig stri tørn...

Ja, har aldri opplevd noe lignende. :( Jeg prøvde meg med litt sjokkis igår men det var ikke magen helt klar for enda, ble uggen med det samme. :( og jeg som elsker sjokkis!

Så bra at dere begge er på bedringens vei, og vel så det. :klem: Har nesten vært bekymret, har ikke sett så mye til deg. :)

Nei, jeg har ikke orket å tilbringe noe særlig tid foran datan, jeg er fortsatt ikke helt der ennå. Det holder med alle timene foran skjermen på jobb foreløpig. Så man kan vel si at jeg er ikke helt meg selv enda. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine helgen! Har brukt den til å prøve å øke magevolumet til normalt nivå, har slitt med å spise store nok porsjoner etter sykdoms herjinga. I helgen klarte jeg å spise tilnærmet normalt men ble litt uggen etter middagene, tydeligvis er jeg ikke helt restituert enda. Men det kommer seg får vi håpe. :)

Endelig fikk jeg også kjøpt bursdagsgave til Snoppen, han fylte år da jeg var sengeliggende. Han fikk en blu ray spiller og nå har vi hamstret blu ray filmer. ;) Det er virkelig en merkbar forskjell på bildekvalitet på blu ray kontra DVD. Bursdagselskap/kakekalas er planlagt til førstkommende søndag, gleder meg til å snurre Kenwood igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du begynner å komme deg skikkelig på bena igjen. Og antar at kakebaking i helga kan gjøre litt opp for dårlig matinntak når du har vært syk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du begynner å komme deg skikkelig på bena igjen. Og antar at kakebaking i helga kan gjøre litt opp for dårlig matinntak når du har vært syk. :fnise:

Nja, jeg må nok skuffe deg der. :) Jeg elsker å bake men å spise kaker not so much. :) Jeg pleier alltid å smake litt da, men det er som regel et miniministykke. Jeg syns ofte det blir så mektig med kaker uavhengig av om det er kaker jeg liker. Gjærbakst er vel mer min greie. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings! :kaffekopp:

Ingen stor kakespiser her heller... :sjenert:

Håper magen kommer skikkelig i vater igjen, og at formen toppes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...