Gå til innhold

Gele bh og olje bh


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har en BH med geloil. I den er det innlegg med babyolje. Vet ikke om det er noe særlig forskjell på de ulike typene med innlegg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det der er en merklig greie, synes jeg.

No offence, jeg lurer faktisk på hvorfor dere velger å bruke "fake pupper".

Hadde vært interessant å hørt, jeg er åpen for å få en viss forståelse.

Hva med når bh-en kommer av? "Lurte deg", liksom?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger så er det faktisk slik at man må bruke vattert bh eller olje-bh for å kunne fylle ut kjolen...... 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkjellen er rett og slett hva bh'en er fylt med. Bh'en kan være fylt med gele, babyolje eller luft (det er i hvert fall de jeg har hørt om) og dette er selvfølgelig for å få en push-up effekt. Man må prøve seg fram for å finne ut hva man liker; en olje-bh er f eks tyngre enn luft-bh'en.

Det er vel ikke noe lureri å bruke en push-up -bh??? Man får jo ikke enormt mye større pupper, men man får kløft fordi puppene presses sammen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Amanda!

Jeg synes ikke det er noe særlig juks å ha en bh med innlegg. Får ikke akkurat så veldig mye større pupper av det.

Og kjæresten min fikk jeg før bh'en så han vet hva som er under uansett hvilken bh jeg bruker.

Synes ikke det er så nøye om jeg "lurer" noen andre for de får uansett ikke se hva som er under bh'en!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, skjønner det der.

Jeg vet ikke helt hva disse gel-greiene går ut på, men jeg trodde det gjorde mye større forskjell en en vanlig push-up.

Men da vet jeg det... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke mye forskjell, men jeg syns den sitter mye stødigere, puppene presses inn og opp på en måte..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på gele og olje er vel at oljen former seg bedre etter kroppen. Olje skal visstnok kjennes veldig natulig ut dersom for en som tar på den.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym: synes du ikke det er sexy å se kvinner med utrigning da? Min samboer sier at han glemmer at det ikke er helt naturlig når han ser meg i utringninger icon_smile.gif På 30 års dagen hans gikk jeg i DEN sexy kjolen og en av kompisene hans fortalte ham hvor pen hans syntes jeg var og komplimenterte "stellet". Jeg kan jo ikke annet enn å le... men min samboer syntes det var kjekt da... at noen suglet over det han har... icon_lol.gif

Jeg som har ammet fem barn MÅ ha noe for å fylle ut kjolene icon_smile.gif Sånn er det bare icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjekt med sånne bh'er når man har fått barn og deretter hengepupper!

De blir jo ikke større, men løfter stellet opp så man ser ut som en kvinne igjen, og ikke som et punktert dekk......

Liker de veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...