VesleBråka Skrevet 23. juli 2003 #1 Del Skrevet 23. juli 2003 gå på google.com, skriv inn "weapons of mass destruction" i søkelinjen, trykk på "I feel lucky"/"Jeg tar sjansen" og VIPS noen hos google har humoristisk sans (søketekst uten ""-er ja..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 23. juli 2003 #2 Del Skrevet 23. juli 2003 Ja, den der er bra! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 23. juli 2003 #3 Del Skrevet 23. juli 2003 Click the Panic menu and then click About US foreign policy to determine what regime they will install dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 24. juli 2003 #4 Del Skrevet 24. juli 2003 LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 3. august 2003 #5 Del Skrevet 3. august 2003 Noen hos google har tydeligvis ikke samme humoristiske sans, og har fjernet den. I alle fall får jeg bare opp at siden ikke kan vises. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #6 Del Skrevet 3. august 2003 Den virker enda. Det er ei sånn "siden kan ikke vises" side, men se nøye etter hva som står! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 3. august 2003 #7 Del Skrevet 3. august 2003 Javisst, du har helt rett! sånn går det når man ikke leser skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 6. august 2003 #8 Del Skrevet 6. august 2003 Hihihi, jeg simpelten eeeeelsker det gjøres narr av Bush og co. !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest USA-venn Skrevet 29. august 2003 #9 Del Skrevet 29. august 2003 Innleggene viser en ureflektert og farlig antiamerikanisme som nå brer seg i Norge og det meste av Europa. Vi er i en sivilisasjonskrig med den globale Islam og ymse kjeltringstater, og det er bare USA som kan lede an i denne kampen, der vår frihet, vårt demokrati, likestilling og velstand er truet. Vi har ingen annen beskytter enn USA, og våre verdier er truet av en begynnende allianse mellom venstreradikale og muslimer, som begge hater USA. USA og det liberale Vesten er den makt som står i veien for Islams videre ekspansjon, og islamistene legger ikke skjul på at vi er hovedfienden. Det er forøvrig liten eller ingen forskjell på islamister og muslimer generelt. Det er bare tale om forskjellige ansikter eller masker som representerer det samme. Det er ingen tegn til noen reformasjon eller reell nytenking innen Islam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 9. september 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg tror kanskje USA's imperialisme skader like mange som islams fundamentalisme.. Vi er ikke i en sivilisasjonskrig, noen av oss tenker faktisk at det burde gå an å være gode naboer. Antiamerikanismen har ikke bredt seg "nå" men har alltid gjort det, store empires har alltid avstedkommet anti-følelser hos dem som er mottagere. Det skjedde for England, Frankrike, Spania og Portugal også, det store empiret. Tror du alle var blide og lykkelige over det romerske empiret? Neppe. Slik har det alltid vært, og vil alltid være. Det er du som er ureflektert når du presenterer ensidig galle på en uskyldig humor-tråd. Jeg synes selv jeg er ganske reflektert på emnet, og lærer stadig noe nytt. Jeg er selv amerika-venn, men det betyr ikke at jeg ikke kan tenke eller danne meninger selv. Eller le av en nettside... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. september 2003 #11 Del Skrevet 9. september 2003 Finner ikke. Direktelink, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 16. september 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 16. september 2003 Du må da lese den siden du får opp.. ikke bare forkaste den fordi den ligner på noe du har sett før (så alt for mange ganger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå