Gå til innhold

Hjelp Bush, finn weapons of mass destruction


VesleBråka

Anbefalte innlegg

gå på google.com, skriv inn "weapons of mass destruction" i søkelinjen, trykk på "I feel lucky"/"Jeg tar sjansen" og VIPS noen hos google har humoristisk sans :ler:

(søketekst uten ""-er ja..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dorian

Click the Panic menu and then click About US foreign policy to determine what regime they will install :ler:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen hos google har tydeligvis ikke samme humoristiske sans, og har fjernet den.

I alle fall får jeg bare opp at siden ikke kan vises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Gjest USA-venn

Innleggene viser en ureflektert og farlig antiamerikanisme som nå brer

seg i Norge og det meste av Europa. Vi er i en sivilisasjonskrig med den

globale Islam og ymse kjeltringstater, og det er bare USA som kan lede

an i denne kampen, der vår frihet, vårt demokrati, likestilling og

velstand er truet. Vi har ingen annen beskytter enn USA, og våre

verdier er truet av en begynnende allianse mellom venstreradikale og

muslimer, som begge hater USA. USA og det liberale Vesten er den makt som står i veien for Islams videre ekspansjon, og islamistene legger ikke skjul på at vi er hovedfienden. Det er forøvrig liten eller ingen forskjell på islamister og muslimer generelt. Det er bare tale om forskjellige ansikter eller masker som representerer det samme. Det er ingen tegn til noen reformasjon eller reell nytenking innen Islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg tror kanskje USA's imperialisme skader like mange som islams fundamentalisme.. Vi er ikke i en sivilisasjonskrig, noen av oss tenker faktisk at det burde gå an å være gode naboer.

Antiamerikanismen har ikke bredt seg "nå" men har alltid gjort det, store empires har alltid avstedkommet anti-følelser hos dem som er mottagere. Det skjedde for England, Frankrike, Spania og Portugal også, det store empiret. Tror du alle var blide og lykkelige over det romerske empiret? Neppe. Slik har det alltid vært, og vil alltid være.

Det er du som er ureflektert når du presenterer ensidig galle på en uskyldig humor-tråd. Jeg synes selv jeg er ganske reflektert på emnet, og lærer stadig noe nytt.

Jeg er selv amerika-venn, men det betyr ikke at jeg ikke kan tenke eller danne meninger selv. Eller le av en nettside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da lese den siden du får opp.. ikke bare forkaste den fordi den ligner på noe du har sett før (så alt for mange ganger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...