Gå til innhold

Sandvika storsenter med mndkort fra oslo


Gjest sandvika

Anbefalte innlegg

Gjest sandvika

Hvor langt kan jeg benyttte mndkortet mitt for oslo hvis jeg tar tog? Det tar ca 5 min med buss fra sandvika st., er det mulig å gå til senteret fra togstasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Dersom du kun har månedskort for Oslo sentrum kan du ikke benytte dette så langt som til Sandvika, du må kjøpe eget månedskort ut til Sandvika (evt. tilleggsbillett om det bare dreier seg om en enkelt tur).

Det er ikke noe problem å gå fra stasjonen til storsenteret, å ta bussen er bare dumt, tar lengre tid. Når du kommer ned fra perrongen går du til venstre, og så til høyre når du kommer ut. Så går du forbi noen butikker som ligger i stasjonsbygget og du ser storsenteret (den gamle delen) rett foran deg. Det tar ikke mange minuttene å gå dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan benytte månedskortet ditt for Oslo frem til grensen (Akershus) også betale resten. Tror det koster ca 30-40kr ekstra.

Det er enkelt å finne frem til senteret fra stasjonen. Bare et par min å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandvika

Tusen takk for svar! Noen som vet hvilken stasjon som regnes som Akershus? Jeg tenkte å benytte mndkortet frem til den stasjonen som ikke lenger er innen for oslo grensen, siden dette er bare en enkelttur. Jeg har tittet på trafikanten og stasjonene etter nationaltheatret er skøyen - lysaker - sandvika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er å gå i den betjente skranken på Oslo S eller Nathional og kjøpe billetten din der. Ellers er vel Lysaker den siste stasjonen i sone 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...