vidvandre Skrevet 6. februar 2010 #2141 Del Skrevet 6. februar 2010 hei jenter!!! jeg har ikke pc for tiden:( savner hele gjengen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. februar 2010 #2142 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg savner deg også, NoAngel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. februar 2010 #2143 Del Skrevet 6. februar 2010 Innom å sier Hallooooooooooooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2144 Del Skrevet 7. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satyren Skrevet 7. februar 2010 #2145 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei, No Angel og alle dere andre superkjekke jenter. Jeg henvender meg i din dagbok, siden det var du som "etterlyste" meg via PM. Der ser dere - det var effektivt på meg. Beklager at jeg har vært fraværende, men jeg likte den uhøytidlige skravlinga i snikk-snakk, og de bevisstløse stundene i ordleker. Etter at det ble ødelagt, ble liksom min "hovedgreie" med forum ødelagt. Føler ikke helt for å lage dagbok for å skravle liksom. Må innrømme at KG fort kan bli en tidstyv, som lett kan gå litt utover rl. Men jeg setter pris på dere, og tenker på dere rett som det er, så jeg skal prøve og komme innom i ny og ne. Hilsen Satyren deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. februar 2010 #2146 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei, No Angel og alle dere andre superkjekke jenter. Jeg henvender meg i din dagbok, siden det var du som "etterlyste" meg via PM. Der ser dere - det var effektivt på meg. Beklager at jeg har vært fraværende, men jeg likte den uhøytidlige skravlinga i snikk-snakk, og de bevisstløse stundene i ordleker. Etter at det ble ødelagt, ble liksom min "hovedgreie" med forum ødelagt. Føler ikke helt for å lage dagbok for å skravle liksom. Må innrømme at KG fort kan bli en tidstyv, som lett kan gå litt utover rl. Men jeg setter pris på dere, og tenker på dere rett som det er, så jeg skal prøve og komme innom i ny og ne. Hilsen Satyren deres Gosh, det er kjekt å se deg igjen, Satyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2147 Del Skrevet 7. februar 2010 hei satyren! så godt å se at det funket å maile deg :D du er dypt savnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 7. februar 2010 #2148 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei Satyr, så bra at du kom deg på plass igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. februar 2010 #2149 Del Skrevet 8. februar 2010 Så kjekt å "se" deg Satyren. Jeg drømte at jeg hostet blod i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #2150 Del Skrevet 8. februar 2010 Satyren!! Koselig at du er innom her igjen! Du kan jo skravle i bøkene VÅRE selv om du ikke vil lage din egen! The Kitten: Godt at drømmen ikke var virkelig! Jeg har mange rare reisedrømmer nå. Begynner å glede meg til Islandsturen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #2151 Del Skrevet 8. februar 2010 error.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #2152 Del Skrevet 8. februar 2010 error.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. februar 2010 #2153 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg skjønte ikke så mye av det jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #2154 Del Skrevet 8. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. februar 2010 #2155 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg spiser skogsbærsmoothie nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #2156 Del Skrevet 8. februar 2010 Det høres kjempegodt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. februar 2010 #2157 Del Skrevet 8. februar 2010 Det var det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #2158 Del Skrevet 8. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 9. februar 2010 #2159 Del Skrevet 9. februar 2010 Så kjekt å "se" deg Satyren. Jeg drømte at jeg hostet blod i natt. Hosting i en drøm betyr oftest at det er noe du ikke trenger å bekymre deg for. Blør du er dette en advarsel mot konfrontasjoner med familie og venner, eller at noen tapper din energi. Ser du blodflekker kan du få problemer med en fiende. Blod kan også bety livsglede. Blir du redd blodet ønsker du ikke å vite sannheten. Sånn direkte oversatt fra droemmetydning.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #2160 Del Skrevet 10. februar 2010 jeg drømte at daniel tok graviditets tester hver eneste dag i natt jeg. nå skal jeg til tannlegen, bare se , ikke røre! så få time til full narkose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå