Gå til innhold

No Angel's Hemmeligheter

NoAngel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, No Angel og alle dere andre superkjekke jenter. Jeg henvender meg i din dagbok, siden det var du som "etterlyste" meg via PM. Der ser dere - det var effektivt på meg.

Beklager at jeg har vært fraværende, men jeg likte den uhøytidlige skravlinga i snikk-snakk, og de bevisstløse stundene i ordleker.

Etter at det ble ødelagt, ble liksom min "hovedgreie" med forum ødelagt. Føler ikke helt for å lage dagbok for å skravle liksom.

Må innrømme at KG fort kan bli en tidstyv, som lett kan gå litt utover rl.

Men jeg setter pris på dere, og tenker på dere rett som det er, så jeg skal prøve og komme innom i ny og ne.

Hilsen Satyren deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, No Angel og alle dere andre superkjekke jenter. Jeg henvender meg i din dagbok, siden det var du som "etterlyste" meg via PM. Der ser dere - det var effektivt på meg.

Beklager at jeg har vært fraværende, men jeg likte den uhøytidlige skravlinga i snikk-snakk, og de bevisstløse stundene i ordleker.

Etter at det ble ødelagt, ble liksom min "hovedgreie" med forum ødelagt. Føler ikke helt for å lage dagbok for å skravle liksom.

Må innrømme at KG fort kan bli en tidstyv, som lett kan gå litt utover rl.

Men jeg setter pris på dere, og tenker på dere rett som det er, så jeg skal prøve og komme innom i ny og ne.

Hilsen Satyren deres

Gosh, det er kjekt å se deg igjen, Satyren :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satyren!! :klemmer:

Koselig at du er innom her igjen! :)

Du kan jo skravle i bøkene VÅRE selv om du ikke vil lage din egen! :lur:

The Kitten: Godt at drømmen ikke var virkelig!

Jeg har mange rare reisedrømmer nå. Begynner å glede meg til Islandsturen.. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Så kjekt å "se" deg Satyren. :klemmer:

Jeg drømte at jeg hostet blod i natt. :opplyser:

Hosting i en drøm betyr oftest at det er noe du ikke trenger å bekymre deg for. Blør du er dette en advarsel mot konfrontasjoner med familie og venner, eller at noen tapper din energi. Ser du blodflekker kan du få problemer med en fiende. Blod kan også bety livsglede. Blir du redd blodet ønsker du ikke å vite sannheten.

Sånn direkte oversatt fra droemmetydning.com :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drømte at daniel tok graviditets tester hver eneste dag i natt jeg. :sjenert:

nå skal jeg til tannlegen, bare se , ikke røre! så få time til full narkose :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...