The Kitten Skrevet 22. januar 2010 #1821 Del Skrevet 22. januar 2010 Så kult, Pjukset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 22. januar 2010 #1822 Del Skrevet 22. januar 2010 Også en ting til; jeg prøvde reconnective healing på meg selv, ble kvitt et av mange irriterende symptomer mer eller mindre på sekundet. Etterpå fikk jeg verkende sår i begge håndflater, tok flere dager før jeg klarte å ha de i vann uten at det gjorde vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. januar 2010 #1823 Del Skrevet 22. januar 2010 Var det verdt det likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1824 Del Skrevet 22. januar 2010 jeg er empat .. om det er det det heter på norsk. jeg føler det som om en halv del av meg har mine følelser, mens den andre halvdelen av meg kopierer andres følelser. jeg tar smerte, glede og sorg. det kan være litt slitsomt å gå ute blant masse folk noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. januar 2010 #1825 Del Skrevet 22. januar 2010 jeg er empat .. om det er det det heter på norsk. jeg føler det som om en halv del av meg har mine følelser, mens den andre halvdelen av meg kopierer andres følelser. jeg tar smerte, glede og sorg. det kan være litt slitsomt å gå ute blant masse folk noen ganger. Da må du prøve å omgi deg med masse positiv energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1826 Del Skrevet 22. januar 2010 nå er det en anonym snik her inne. som sikkert syntes jeg er tett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1827 Del Skrevet 22. januar 2010 jeg prøver det jeg er et lett bytte for energi tappere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 22. januar 2010 #1828 Del Skrevet 22. januar 2010 Var det verdt det likevel? Jeg har lyst til å utforske det videre og lære meg å gjøre det ordentlig! jeg er empat .. om det er det det heter på norsk. jeg føler det som om en halv del av meg har mine følelser, mens den andre halvdelen av meg kopierer andres følelser. jeg tar smerte, glede og sorg. det kan være litt slitsomt å gå ute blant masse folk noen ganger. jeg prøver det jeg er et lett bytte for energi tappere Jeg også! Dvs, jeg kan ikke føle direkte den andre følelser i form av konkrete hendelser. Men, hvis jeg er i et rom med mennesker som har ting som ikke er bearbeidet og preger dem voldsomt, så manifisterer det seg fysisk umiddelbart. Dette sikkert pga sykdom og svak motstandskraft. Dette er en av mange grunner til at må være svært forsiktig med hvem jeg omgås nå som jeg prøver å bli frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1829 Del Skrevet 22. januar 2010 jeg føler bare følelsene, som en kopi. det er mange mennesker man ikke burde være rundt.. uansett hva man kan og ikke kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. januar 2010 #1830 Del Skrevet 22. januar 2010 nå er det en anonym snik her inne. som sikkert syntes jeg er tett... Ikke meg altså, jeg kamuflerer meg ikke når jeg snoker rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 22. januar 2010 #1831 Del Skrevet 22. januar 2010 jeg føler bare følelsene, som en kopi. det er mange mennesker man ikke burde være rundt.. uansett hva man kan og ikke kan Men vi er nok også energitappere for andre da, it goes around and around Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1832 Del Skrevet 22. januar 2010 nå ar anonymen borte, men erstattet med en gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 22. januar 2010 #1833 Del Skrevet 22. januar 2010 Spiller det noen rolle da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1834 Del Skrevet 22. januar 2010 ja... de er litt skumle jeg har gjeste fobi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar 2010 #1835 Del Skrevet 22. januar 2010 Ikke meg altså, jeg kamuflerer meg ikke når jeg snoker rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1836 Del Skrevet 22. januar 2010 kristian bare sniker han, og håper på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 22. januar 2010 #1837 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg tror jeg skal legge oppvasken i bløt. Den syns mindre når alt ligger neddi kummen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1838 Del Skrevet 22. januar 2010 det har jeg og gjort nå skal jeg dusje. så kanskje jeg legger meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 22. januar 2010 #1839 Del Skrevet 22. januar 2010 Ja du trenger å sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. januar 2010 #1840 Del Skrevet 22. januar 2010 Kan du føle ting fra dyr også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå