Kamikatze Skrevet 1. januar 2010 #881 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Kun gammelsnø. Deilig med dager i slow motion, enkelte ganger. Nå mista jeg mosellkorken på gulvet. Og akkurat nå som jeg hadde drukket nok av flaska til at jeg kunne ha ristet ut kullsyra. Endret 1. januar 2010 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #882 Del Skrevet 1. januar 2010 hehe jeg spille call of duty, zombi wars tingen. morro morro nei å nei, n¨ringer tlf og nå... lurer på hvem det kan være... det var venninna mi.. må ringe henne opp,, for jeg var for treg til å svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. januar 2010 #883 Del Skrevet 1. januar 2010 ja!! alle skal få!!' Jippi, da blir det bryllup på meg også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #884 Del Skrevet 1. januar 2010 JA, bare å komme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. januar 2010 #885 Del Skrevet 1. januar 2010 hei pjuskis!"! endelig kom du innom vi hadde bare sånn 5 min sak på kontoret. til sommeren skal vi ha vielse med en wicca prest, hvit kjole og full middag og fest :D vi satt datoen til 3 juli 3. juli rekker jeg også å komme :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2010 #886 Del Skrevet 1. januar 2010 hehe jeg spille call of duty, zombi wars tingen. morro morro nei å nei, n¨ringer tlf og nå... lurer på hvem det kan være... det var venninna mi.. må ringe henne opp,, for jeg var for treg til å svare liker også å spille Call of duty Jeg liker ikke sånne spill, kanskje fordi at mannen min bosetter seg ved dataen om han spiller.. Sånn som jeg gjør når jeg er her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #887 Del Skrevet 1. januar 2010 vi spiller c.o.d på xbox. sånn at en har pc og en har tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #888 Del Skrevet 1. januar 2010 bahia! det gjør du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. januar 2010 #889 Del Skrevet 1. januar 2010 bahia! det gjør du! Samboeren min spiller call of duty nå Og jeg har PC'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. januar 2010 #890 Del Skrevet 1. januar 2010 hva er det med kg nå? Er det flere enn jeg som har problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2010 #891 Del Skrevet 1. januar 2010 vi spiller c.o.d på xbox. sånn at en har pc og en har tv Det var smart! Men mannen min liker ikke å spille slike spill på annet enn PC.. av en eller annen grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #892 Del Skrevet 1. januar 2010 det hang og slang litt her i sta. er ok igjen nå tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. januar 2010 #893 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå har det blitt kaldt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. januar 2010 #894 Del Skrevet 1. januar 2010 hva er det med kg nå? Er det flere enn jeg som har problem? Det var supertregt til meg i sted, men nå er det bra igjen NA: Jeg har lagt igjen spor i dine 2 andre dagbøker også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. januar 2010 #895 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå har det blitt kaldt her Hvilken temperatur er det hos deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #896 Del Skrevet 1. januar 2010 her er det -10 william sin temp er 50 grader høyere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. januar 2010 #897 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvilken temperatur er det hos deg nå da? Minus 7 og en halv. Det er veldig sjeldent det er så kaldt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. januar 2010 #898 Del Skrevet 1. januar 2010 her er det -10 william sin temp er 50 grader høyere.. Uff! Har han hadd så høy temperatur lenge? God bedring til gullet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #899 Del Skrevet 1. januar 2010 han ble syk i går, det går opp og ned. målte 40 for en time siden, og 39 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2010 #900 Del Skrevet 1. januar 2010 God bedring til William! Håper han blir frisk snart! Bryllupet ditt høres ut til å bli kjempefint! Hadde vært gøy å se på dere :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå