NoAngel Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #641 Del Skrevet 26. desember 2009 haha det hadde tatt seg ut!! jeg sto for nærme peisen i en silke kjole. den flagret inntill glasset så smeltet den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 26. desember 2009 #642 Del Skrevet 26. desember 2009 Det var jo synd, bra du har en annen å bruke, hadde tatt seg ut om du måtte ha flydd ut på shopping mandag morgen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #643 Del Skrevet 26. desember 2009 jeg måtte ta den desperate shopping 23. var redd for å ikke finne noe på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 26. desember 2009 #644 Del Skrevet 26. desember 2009 jeg måtte ta den desperate shopping 23. var redd for å ikke finne noe på mandag Oi, vet ikke hva som er verre, stresse rundt lillejulaften, eller første mandag etter jul da alle enten er i kø for å bytte gaver eller snoke til seg av romjulssalget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #645 Del Skrevet 26. desember 2009 glad jeg fant noe hvertfall!! i den siste butikken jeg kunne komme på. hadde aldri vært der før heller. fikk 20% avslag det var bra!! for jeg er ganske blakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 26. desember 2009 #646 Del Skrevet 26. desember 2009 Ja fy flate, sjansen for å ikke finne noe man trivdes i er jo ganske stor, spesielt når man er under tidspress også! FLAKS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #647 Del Skrevet 26. desember 2009 hadde jeg vært str 38 så hadde jeg garantert funnet noe på 5 min i en av kjolebutikkene men det er jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 26. desember 2009 #648 Del Skrevet 26. desember 2009 Hæhæ, 38 eller helst under så finner du noe på flekken. Gjerne flott og på salg, vett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #649 Del Skrevet 26. desember 2009 utrolig dårlig gjort!! ganske sikker på at det er maaaange over 38.. over 42 .. osv som trenger kjær like mye som de andre-- men men. det blir nok ikke gjort noe med det på en stund.. sikkert raskere for meg å bli en str 38 tenker jeg (og det sier jo litt) jeg kjeder meg så utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 26. desember 2009 #650 Del Skrevet 26. desember 2009 Sånn som butikkene legger det frem så skulle man tro at alle over 38 skulle løpt rundt nakne, kanskje det bare skulle skjedd så hadde de tenkt seg om to ganger på hvilke størrelser de tar inn :fniser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #651 Del Skrevet 26. desember 2009 haha for et syn.. men det rare er jo at det alltid er de små klærne som selges på tilbud, fordi de ikke får solgt dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 26. desember 2009 #652 Del Skrevet 26. desember 2009 Hæh, ja det har jeg faktisk ikke tenkt på.. At de nettopp er på tilbud bare for å bli kvitt det fortest mulig. De går jo med tap, før eller siden må de jo våkne opp. I dagens samfunn er det sjelden noen er en XS, hvertfall ikke uten å risikere å dø på veien dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #653 Del Skrevet 26. desember 2009 dattra mi er 12. hun bruker small på hm,lindex ,kappahl osv.. i voksen avd... greit at de tenker på de bitte små damene og, men hadde vært fint med litt annet i tillegg.. og om man handler på kappahl, på den xl avd. så er jo klærne som regel helt grusomme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 26. desember 2009 #654 Del Skrevet 26. desember 2009 Ja, grøss, utvalget er ikke alltid det meste perfekte rundt om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #655 Del Skrevet 26. desember 2009 jeg tror jeg skal kjøpe monopol eller noe om det kommer på salg helligdager blir så lange og kjedelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 26. desember 2009 #656 Del Skrevet 26. desember 2009 Ja, og til å være uendelig så har ikke internett sååååå mange morsomme sider å by på heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #657 Del Skrevet 26. desember 2009 ikke i det hele tatt. danny gikk ut med bikkjene.. jeg vil ikke ut i kulda nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 26. desember 2009 #658 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvor kaldt er et hos deg, da? Her er det vel en -5 eller -6 ca. Ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #659 Del Skrevet 26. desember 2009 samme her. hvor i landet bor du? jeg har dusjet, og ligger på sofan med bare håndkle på.. det er ganske langt derfra til fullt påkledd og ut i kulda skal jeg si deg haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 26. desember 2009 #660 Del Skrevet 26. desember 2009 Holder til på sør-vest landet jeg, ikke ofte vi har SÅ mye snø og kulde her som i det siste, nei! Jeg lurer på om jeg skal ta meg en good lang dusj før jeg legger meg, kan jo kanskje være en ide.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå