Gå til innhold

No Angel's Hemmeligheter

NoAngel

Anbefalte innlegg

haha det hadde tatt seg ut!!

jeg sto for nærme peisen i en silke kjole.

den flagret inntill glasset så smeltet den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg måtte ta den desperate shopping 23. var redd for å ikke finne noe på mandag :hoho:

Oi, vet ikke hva som er verre, stresse rundt lillejulaften, eller første mandag etter jul da alle enten er i kø for å bytte gaver eller snoke til seg av romjulssalget :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glad jeg fant noe hvertfall!!

i den siste butikken jeg kunne komme på. hadde aldri vært der før heller. fikk 20% avslag :) det var bra!!

for jeg er ganske blakk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde jeg vært str 38 så hadde jeg garantert funnet noe på 5 min i en av kjolebutikkene :fnise: men det er jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig dårlig gjort!!

ganske sikker på at det er maaaange over 38.. over 42 .. osv som trenger kjær like mye som de andre--

men men. det blir nok ikke gjort noe med det på en stund.. sikkert raskere for meg å bli en str 38 tenker jeg :skratte:

(og det sier jo litt)

jeg kjeder meg så utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som butikkene legger det frem så skulle man tro at alle over 38 skulle løpt rundt nakne, kanskje det bare skulle skjedd så hadde de tenkt seg om to ganger på hvilke størrelser de tar inn :fniser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha for et syn..

men det rare er jo at det alltid er de små klærne som selges på tilbud, fordi de ikke får solgt dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh, ja det har jeg faktisk ikke tenkt på.. At de nettopp er på tilbud bare for å bli kvitt det fortest mulig. De går jo med tap, før eller siden må de jo våkne opp. I dagens samfunn er det sjelden noen er en XS, hvertfall ikke uten å risikere å dø på veien dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dattra mi er 12. hun bruker small på hm,lindex ,kappahl osv..

i voksen avd... greit at de tenker på de bitte små damene og, men hadde vært fint med litt annet i tillegg..

og om man handler på kappahl, på den xl avd. så er jo klærne som regel helt grusomme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

samme her. hvor i landet bor du?

jeg har dusjet, og ligger på sofan med bare håndkle på.. det er ganske langt derfra til fullt påkledd og ut i kulda skal jeg si deg haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder til på sør-vest landet jeg, ikke ofte vi har SÅ mye snø og kulde her som i det siste, nei! :)

Jeg lurer på om jeg skal ta meg en good lang dusj før jeg legger meg, kan jo kanskje være en ide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...