Gå til innhold

No Angel's Hemmeligheter

NoAngel

Anbefalte innlegg

:skratte:

du er hjertelig velkommen!!jeg fikk en sånn klump på håndleddet... legen sa det var fordi jeg satt for mye foran pcen.. kan ikke skjønne det :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, det høres litt ille ut da :fnise: Da vet jeg at dukker det opp en sann hos meg så skal jeg ikke gå til ham og fortelle ham hva jeg driver med om kveldene og på nattestid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, når man ser på hva de folkene finner rundt omkring så angrer jeg på at vi har en menneskerettighetsdomstol til å beskytte svin som ødelegger dyr så jævlig! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt utrolig!!

det ser ut som om noen har slått ihjel bikkja mi i sofan.. han ligger på rygg i en meget sær vinkel :P med leppene vrengt over leppa...

ben både her og der. men han snorker. så det er liv i han!

vi har lekt i maaaassse snø!! nå er de utslitt tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en katt jeg måtte sette på plass i dag, bokstavlig talt. I morres da jeg taska inn på badet så lå han og sov i vasken... HVOR FRISTET TROR DU JEG VAR???? Heldig for ham så respekterer jeg de eldre ( han er eldgammal ) og sa i fra før jeg slo på vannet :ler:

Aaaw, hunden din høres jo ut til å ha hatt en strålende dag da, som sover så søtt :rødme: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

søren- den vil ikke. jeg er for dum for det og :skratte:

jeg får ikke sletta de bildene jeg har lagt inn tidligere, så dette bildet blir ikke lite nok liksom :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snør det der du bor? her har det snødd i hele dag!! kjempe digg vær. samboeren min har aldri sett sånn snø før han:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk sann flood controll, noen tror jeg spammer forumet, jeg bare snakker vanlig jeg :fnise:

Ja, her jeg bor er det masse snø, og dødsglatt ute, måtte til med pigger før jeg gikk ut døra i dag for at det ikke skulle ende i beinbrudd i tillegg til alt annet :jepp: Morro med snø i grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle nok hatt pigger jeg og :fnise:

detter vel på ræva før jeg skal gifte meg på mandag... det harr vært typisk meg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du gifte deg på mandag? Men kvinne, hva styrer du med som løper ute uten å være pakka inn i bobleplast da? Hvis du har min flaks så faller du på begge sider av ansiktet og vips, dere trenger ikke pynt i mørke farger!

Nei, for all del la oss håpe du ikke faller og slår deg, men så spennende med bryllup da :jepp: Stresser du for detaljene, eller er _alt_ i orden nå? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er ingenting å ordne :P

det er bare han og meg og 2 vitner :P selve bryllupet tar vi i sommer:)

med vielse på ekte gammeldags keltisk vis :rødme:

men jeg må si at panikken tar litt over sånn i ny og ne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaaa, men da er det bare å sørge for å dukke opp på rett sted til rett tid så ordner jo alt seg. Sikkert litt verre med alle detaljer stress og styr til sommeren da. Men på mandag er du faktisk gift, må være en kriblende følelse bare det! Keltisk bryllup, så spennende da! Hvordan foregår det? Blir det handknytting som i gammel åsatro, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kribler ganske bra ja :D

skummelt og deilig:D

jeg er jo wicca , han er halvt skotsk, så vi skal lage bånd å ha handknytting :D

skikkelig anderledes, men så morro da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man gifter seg ikke kristent om man ikke har troen nei, tvert om ;)

Det kommer helt sikkert til å bli kjempebra da :D Har dere planlagt noe spesielt på mandagen, da? Det er jo slik at han som vier kan lese opp noen dikt, eller synge en sang ( faktisk ) eller noe annet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...