mia83 Skrevet 18. desember 2009 #501 Del Skrevet 18. desember 2009 jeg tror det . det er uansett den beste julegaven jeg kunne fått :D jeg begynte å gråte da jeg fant han. det var ikke langt unna daniel gjorde det heller han er en skikkelig hjerteknuser han stinkyn vår Så bra! De blir jo som familiemedlemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #502 Del Skrevet 18. desember 2009 ja, de gjør det nå har vi altså : 2 voksne 4barn 2hunder 4 katter 2 fisker hehe fullt hus med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #503 Del Skrevet 18. desember 2009 ja, de gjør det nå har vi altså : 2 voksne 4barn 2hunder 4 katter 2 fisker hehe fullt hus med andre ord Det må være fantastisk for barna dine å vokse opp med så mange dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. desember 2009 #504 Del Skrevet 18. desember 2009 Hurra for Stinky :strix: Jeg er så glad for deres del at dere fikk han tilbake :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #505 Del Skrevet 18. desember 2009 håper det tror ingen her kan føle seg ensom og forlatt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #506 Del Skrevet 18. desember 2009 takk bahia :D det er vi og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. desember 2009 #507 Del Skrevet 18. desember 2009 Merkelig at han var borte så lenge. Lurer på hvor han har vært :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #508 Del Skrevet 18. desember 2009 lurer jeg og veldig på. tror ikke vi får noen svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. desember 2009 #509 Del Skrevet 18. desember 2009 Gjør nok ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. desember 2009 #510 Del Skrevet 18. desember 2009 jeg satt å tenkte at i morgen må jeg ringe dyrlegene igjen , å høre om de har fått han inn.. så reiste jeg meg å kikket ut vinduet.. der så jeg han komme vaggende, men så ble jeg litt hysterisk og ropte på daniel. da jeg kikket ut igjen var han borte.. jeg trodde kanskje at jeg bare innbildte meg det. men jeg løp ut, da kom han mjauende mot meg :D Så koselig da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. desember 2009 #511 Del Skrevet 19. desember 2009 STINKY IS IN THE HOUSE Herregud så herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. desember 2009 #512 Del Skrevet 19. desember 2009 jeg satt å tenkte at i morgen må jeg ringe dyrlegene igjen , å høre om de har fått han inn.. så reiste jeg meg å kikket ut vinduet.. der så jeg han komme vaggende, men så ble jeg litt hysterisk og ropte på daniel. da jeg kikket ut igjen var han borte.. jeg trodde kanskje at jeg bare innbildte meg det. men jeg løp ut, da kom han mjauende mot meg :D jeg tror det . det er uansett den beste julegaven jeg kunne fått :D jeg begynte å gråte da jeg fant han. det var ikke langt unna daniel gjorde det heller han er en skikkelig hjerteknuser han stinkyn vår Jeg ble rett og slett ufattelig glad over at han kom tilbake. For jeg skjønner deg så godt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #513 Del Skrevet 19. desember 2009 takk piffy! det var deilig å endelig ha han hjemme, i natt har han sovet i senga mi, uten å røre halen en gang tror han har savnet det, han er der ennå ... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #514 Del Skrevet 19. desember 2009 i dag kom papirene våre!! så på mandag skal jeg ringe tinghuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. desember 2009 #515 Del Skrevet 19. desember 2009 Så bra papirene kom. Det skjer mye på mandag da. Du ringer tinghuset, min bror kommer hjem på juleferie, en venninne drar til Marokko og solen snur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #516 Del Skrevet 19. desember 2009 og vi feirer jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. desember 2009 #517 Del Skrevet 19. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #518 Del Skrevet 19. desember 2009 det ene foster barnet mitt er fryktelig kosete gitt. kanskje de blir her begge 2 jeg er litt soft, men daniel er enda softere gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 19. desember 2009 #519 Del Skrevet 19. desember 2009 i dag kom papirene våre!! så på mandag skal jeg ringe tinghuset Skal dere ta vielsen så fort de har tid eller? det ene foster barnet mitt er fryktelig kosete gitt. kanskje de blir her begge 2 jeg er litt soft, men daniel er enda softere gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #520 Del Skrevet 19. desember 2009 ja. blir nok til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå