trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #121 Del Skrevet 4. desember 2009 Pøh....det hadde vært grusomt. Nei det er det ikke. Jeg er sikkert på at babyen din blir kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 4. desember 2009 jeg er sikker på at kristian hadde vært søt gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #123 Del Skrevet 4. desember 2009 Han hadde vært nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #124 Del Skrevet 4. desember 2009 jeg så mange høygravide mennesker i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. desember 2009 #125 Del Skrevet 4. desember 2009 jeg så mange høygravide mennesker i byen Rasler det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #126 Del Skrevet 4. desember 2009 Nei det er det ikke. Jeg er sikkert på at babyen din blir kjempesøt! jeg er sikker på at kristian hadde vært søt gravid!! Han hadde vært nydelig. Nemen, ikke si sånn da. Får grusomme bilder i hodet. Men døtrene mine blir pene ja, uten tvil. Så sant ikke moren er stygg da. Det er i alle fall ikke min feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #127 Del Skrevet 4. desember 2009 Nemen, ikke si sånn da. Får grusomme bilder i hodet. Men døtrene mine blir pene ja, uten tvil. Så sant ikke moren er stygg da. Det er i alle fall ikke min feil. Jo egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #128 Del Skrevet 4. desember 2009 Jo egentlig. Hva er det du står her og sier. Først at jeg nok hadde vært søt som gravid. og så at det er min feil om jeg får stygge døtre. Pøøøøøøøøh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #129 Del Skrevet 4. desember 2009 jepp det rasler høyt her!!! kristian.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #130 Del Skrevet 4. desember 2009 jepp det rasler høyt her!!! kristian.... Jeg vil ikke bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 5. desember 2009 da må du huske p pilla di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 #132 Del Skrevet 5. desember 2009 Skal vi snakke om noe annet, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 5. desember 2009 #133 Del Skrevet 5. desember 2009 jeg er sikker på at kristian hadde vært søt gravid!! Jeg også Jeg tror fødselen hadde vært skrekkelig vond da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 #134 Del Skrevet 5. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 5. desember 2009 #135 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har kjøpt meg spikermatte Lurer på om det hjelper... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 #136 Del Skrevet 5. desember 2009 Ekseperter sier at de ikke hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 5. desember 2009 #137 Del Skrevet 5. desember 2009 Det var dumt! Jeg skal teste det for det om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 #138 Del Skrevet 5. desember 2009 Si fra hva du synes da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. desember 2009 #139 Del Skrevet 5. desember 2009 Hva er det du står her og sier. Først at jeg nok hadde vært søt som gravid. og så at det er min feil om jeg får stygge døtre. Pøøøøøøøøh! Hvis du får barn med ei som er stygg, da er den din skyld. Det var sånn jeg mente det. Men jeg tror du velger deg ei pen dame (TK) så barna blir nok nydelig. Uansett hvem som bærer dem frem. Jeg vil ikke bli gravid. Jeg tror sjansen er meget lite. Jeg har kjøpt meg spikermatte Lurer på om det hjelper... :klø: Viktig at du tror det. Jeg har snakket med ei, og med hun så hjalp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #140 Del Skrevet 5. desember 2009 jeg har laget pepperkaker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå