Gå til innhold

morsomt Spill!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss, da jeg åpna døre til rommet med safen første gangen var allerede safen opnet og kakane bortevekk :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg og, skjønner ingen ting jeg.Finner ikke muffins elskeren heller.Hvor er han, eller hvem er han.Må jo ha tak i han, for å få den i kjelleren.Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal vel stå i kjelleren. I den "cella" som er lengst inn i kjelleren liksom.

Henger det noen sånne "håndjern" i taket der eller?

Prøv å gå inn der og så inn i peisen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk, har jo lett over alt der nede etter han, prøver igjen.HE HE morsomt dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at hvis jeg "dør", dvs scared o meteret blir fullt (som regel pga de teite instrumentene), og jeg prøver en gang til er safen tom. Derfor går jeg da helt ut av spillet og klikker på linken her på nytt.

Tror jeg prøver en gang til jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Jeg får ikke til det i musikkrommet jeg. Det første instrumentet går greit, men når det blir to instrument og jeg klikker på dem mens de spiller så blir det feil når jeg kommer til instrument nr 2. Hva gjør jeg nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Er det ingen som kan hjelpe meg her? Jeg står helt fast med det kjøleskapet jeg altså, og irriterer meg grenseløst nå... :evil: *vil klare, vil klare*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...