Gå til innhold

morsomt Spill!

Fremhevede innlegg

Skrevet
hvilket ord skal jeg sette flaggemusene i? :-?

pusur..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, da jeg åpna døre til rommet med safen første gangen var allerede safen opnet og kakane bortevekk :-?

Skrevet

Hos meg og, skjønner ingen ting jeg.Finner ikke muffins elskeren heller.Hvor er han, eller hvem er han.Må jo ha tak i han, for å få den i kjelleren.Noen som kan hjelpe meg?

Skrevet

Han skal vel stå i kjelleren. I den "cella" som er lengst inn i kjelleren liksom.

Henger det noen sånne "håndjern" i taket der eller?

Prøv å gå inn der og så inn i peisen etterpå.

Skrevet

takk, har jo lett over alt der nede etter han, prøver igjen.HE HE morsomt dette her.

Skrevet

Har funnet ut at hvis jeg "dør", dvs scared o meteret blir fullt (som regel pga de teite instrumentene), og jeg prøver en gang til er safen tom. Derfor går jeg da helt ut av spillet og klikker på linken her på nytt.

Tror jeg prøver en gang til jeg!

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg får ikke til det i musikkrommet jeg. Det første instrumentet går greit, men når det blir to instrument og jeg klikker på dem mens de spiller så blir det feil når jeg kommer til instrument nr 2. Hva gjør jeg nå da?

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg fant ut av det, det var visst ikke bra å trykke for tidlig på instrumentene...

Gjest Tabby
Skrevet

Hvor finner jeg nøkkelen til kjøleskapet da?

Gjest Tabby
Skrevet

Er det ingen som kan hjelpe meg her? Jeg står helt fast med det kjøleskapet jeg altså, og irriterer meg grenseløst nå... :evil: *vil klare, vil klare*

Skrevet

Noen som vet hvor jeg finner :mini cinnamon donuts?

Skrevet

i 2 etg. under et laken.

Skrevet
i 2 etg. under et laken.

'

Takk da ble jeg også ferdig med spillet. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...