Gjest Pudding Skrevet 23. juli 2003 #1 Del Skrevet 23. juli 2003 Noen som har prøvd denne? http://www.garfield.com/fandg/arcade/scavenger.html Fin avkobling fra examenslesing... Klem fra Pudding 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. juli 2003 #2 Del Skrevet 23. juli 2003 Jo, men jeg fant jo ingenting der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. juli 2003 #3 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvordan klarer jeg å komme meg inn i huset, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 23. juli 2003 #4 Del Skrevet 23. juli 2003 Kira: Gå mot høyre, så finner du en kiste med nøkkelen i. :D Er det noen som har funnet ut av det hersens musikkrommet? Umusikalsk som jeg er skjønner jeg ikke bæret! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. juli 2003 #5 Del Skrevet 23. juli 2003 Takker! Skal finne ut instrumentene i hvilken rekkefølge eller.no, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 23. juli 2003 #6 Del Skrevet 23. juli 2003 Takker! Skal finne ut instrumentene i hvilken rekkefølge eller.no, tror jeg. Ja, det er min teori også, men hvordan pokker finner man det ut da? Når man klikker på Jon (han sitter til venstre for ytterdøren) sier han at man må lytte nøye til musikken i musikkrommet, men det hjelper meg fint lite....er like klok for det. Alle mine forsøk ender med at kattskinnet blir vettskremt! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. juli 2003 #7 Del Skrevet 23. juli 2003 Klikk på instrumentene som spiller i riktig rekkefølge (altså i den rekkefølgen de spiller av seg selv). Først spiller instument 1.. klikk på dette instrumentet. Så spiller Instrument 1 og 2, klikk i samme rekkefølge Fortsett slik til du får et eller annet i pianoet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 23. juli 2003 #8 Del Skrevet 23. juli 2003 Takk Lea, du har reddet nattesøvnen min! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 23. juli 2003 #9 Del Skrevet 23. juli 2003 Fankern, har bare to ting igjen på lista, hva er det med peisen og hvor har det egentlig blitt av flammen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 23. juli 2003 #10 Del Skrevet 23. juli 2003 *grem* Jeg måtte jo selvsagt forsøke meg... :oops: Når noen finner ut hvordan man får tak i den "blueberry muffin"-pakken i kjelleren, si fra hvordan, vær så snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. juli 2003 #11 Del Skrevet 23. juli 2003 Hva er koden til den safen i det rød rommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. juli 2003 #12 Del Skrevet 23. juli 2003 Og hvor er kjelleren? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. juli 2003 #13 Del Skrevet 23. juli 2003 Hva er koden til den safen i det rød rommet? Se ut av vinduet ved siden av safen, så får du koden (den står på en gravstøtte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 23. juli 2003 #14 Del Skrevet 23. juli 2003 Og hvor er kjelleren? :oops: Kjelleren er bak en av bokhyllene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. juli 2003 #15 Del Skrevet 23. juli 2003 Men hvordan skal bøkene sorteres for at det skal bli riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 23. juli 2003 #16 Del Skrevet 23. juli 2003 Men hvordan skal bøkene sorteres for at det skal bli riktig? Alfabetisk rekkefølge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. juli 2003 #17 Del Skrevet 23. juli 2003 Men hvordan skal bøkene sorteres for at det skal bli riktig? Lurer jeg også på, får ikke til. Og hvem er Lyman? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. juli 2003 #18 Del Skrevet 23. juli 2003 Puh ... Ferdig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 23. juli 2003 #19 Del Skrevet 23. juli 2003 hvordan får man åpnet den cella i kjelleren som er låst fra innsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 23. juli 2003 #20 Del Skrevet 23. juli 2003 åh... :oops: Jeg fant det ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå