Gjest Gjest_R Skrevet 25. desember 2009 #501 Skrevet 25. desember 2009 (endret) Innlegget er endret iht KGs regler. Phaedra, mod Endret 26. desember 2009 av Phaedra
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #502 Skrevet 26. desember 2009 Har fått reisefeber i julegave og reigstrerte den på sims store for å få 1000 simpenger å handle får, også fikk jeg en mail i dag om at jeg fakk 12 euro å handle for av dem som takk for at jeg registrerte spillet mitt, men når jeg trykket på knappen som jeg skulle trykke på for å hente "pengene" mine skjedde det ikke stort, kom bare inn på kontoen min der og ikke noe mer. men fikk lastet ned den andre gratis tingen da. noen som hvet hvordan jeg får poengene mine??
Supramundane Skrevet 26. desember 2009 #503 Skrevet 26. desember 2009 Jeg spiller en del World Adventures nå, og har hengt meg opp i fotosamlingslisten. Det er en collection som heter "Best of Class", der man skal ta bilder av "Champion of the nation" (en sim som er på toppen av militærkarriere osv).. En annen collection heter "Family" og der tar man logisk nok bilde av familiemedlemmer osv.. Problemet er at jeg har to simmer, der mannen min nå har blitt mad scientist, og da trodde jeg at jeg kunne ta bilde av han og få krysset av en av bildene jeg må ta i kategorien "Best of Class", men han kommer naturlig nok bare opp som "my spouse" .... Er det noen av dere som har funnet noen løsning på dette? Hvis jeg bare har en vanlig housemate så kommer de opp som det, og ikke hvilke jobber jeg klarer å få på toppnivå.. :klø:
MiaMamma Skrevet 28. desember 2009 #504 Skrevet 28. desember 2009 (endret) her er det mye snakk om sims3 og det virker som dere har peiling men er det noen flere som har opplevd at skjermen blir svart mens dere spiller? det skjer dsv med meg jeg har en helt ny pc og skjermkortet er stort nok men likevel så blir skjermen svart eter en tid spilling og jeg må restarte pcn. er det noen som kan hjelpe meg? Se denne tråden. Jeg hadde samme problem som deg og fikset det med dette lille programmet de snakker om der (FPS-limiter). Endret 28. desember 2009 av MiaMamma
Gjest asanti Skrevet 28. desember 2009 #505 Skrevet 28. desember 2009 The sims 3 går vel til windows 7?
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #506 Skrevet 29. desember 2009 The sims 3 går vel til windows 7? jeoo det gjør det, spiller det selv på en pc med windows7
Nita Skrevet 29. desember 2009 #507 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har kjøpt Reisefeber og er helt hekta har fått en oppgave som innebærer å bli forhekset av en mumie, men det virker umulig å få til noen som kan tipse meg hvordan jeg kan få det til
Supramundane Skrevet 29. desember 2009 #508 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har kjøpt Reisefeber og er helt hekta har fått en oppgave som innebærer å bli forhekset av en mumie, men det virker umulig å få til noen som kan tipse meg hvordan jeg kan få det til Jeg ble det da en mumie overfalt meg inne i en pyramide i Egypt. Noen ganger svimer damen min bare av, og en gang ble hun forbannet av mumien. De gangene hun har "mumie snacks" i lommen blir hun aldri forhekset eller svimer av virker det som..
Minttu Skrevet 29. desember 2009 #509 Skrevet 29. desember 2009 Har ikke sett gjennom tråden, om det er noe om dette. Men, noen som vet om en bærbar som drar Sims 3?? Og da ikke en som akkurat drar det, men som kan dra det uten store problemer?! Har en Acer Aspire 5610Z, og den er ikke bra nok. Spillet er tregt, tar lang tid før alt vises og plutselig fryser alt og jeg må avslutte. Så derfor gidder jeg ikke spille før jeg har ny pc Så om noen har peiling, vær så snill og tips meg om noen pc'er!!
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #510 Skrevet 29. desember 2009 Har ikke sett gjennom tråden, om det er noe om dette. Men, noen som vet om en bærbar som drar Sims 3?? Og da ikke en som akkurat drar det, men som kan dra det uten store problemer?! Har en Acer Aspire 5610Z, og den er ikke bra nok. Spillet er tregt, tar lang tid før alt vises og plutselig fryser alt og jeg må avslutte. Så derfor gidder jeg ikke spille før jeg har ny pc Så om noen har peiling, vær så snill og tips meg om noen pc'er!! hei. jeg har selv en acer nå, mod. 5720zg, men den er så himla dårlig på absolutt alt..men på pappas gamle bærbare som er en mye eldre hp maskin funker det mye bedre... fikk broren min til å lete litt for meg og har bestilit en dell inspiron, og den skal vist være mer en sterk nok til å spille sims 3 sier han.. han har også BARE dårlige erfaringer med acer.
Mermaid Blues Skrevet 29. desember 2009 #511 Skrevet 29. desember 2009 hei. jeg har selv en acer nå, mod. 5720zg, men den er så himla dårlig på absolutt alt..men på pappas gamle bærbare som er en mye eldre hp maskin funker det mye bedre... fikk broren min til å lete litt for meg og har bestilit en dell inspiron, og den skal vist være mer en sterk nok til å spille sims 3 sier han.. han har også BARE dårlige erfaringer med acer. Jeg har en acer aspire 5738zg, og på den går spillet som ei kule.
Minttu Skrevet 30. desember 2009 #512 Skrevet 30. desember 2009 hei. jeg har selv en acer nå, mod. 5720zg, men den er så himla dårlig på absolutt alt..men på pappas gamle bærbare som er en mye eldre hp maskin funker det mye bedre... fikk broren min til å lete litt for meg og har bestilit en dell inspiron, og den skal vist være mer en sterk nok til å spille sims 3 sier han.. han har også BARE dårlige erfaringer med acer. Er denne dell bærbar? De har vel en inspiron bærbar om jeg ikke tar feil. Har en Dell stasjonær, men den er vel 4-5 år gammel og dritdårlig.. Kan egentlig ikke si jeg vil ha Dell igjen. Jeg har ikke hatt noen problemer med min Acer, er storfornøyd, bare så det er sagt Jeg har en acer aspire 5738zg, og på den går spillet som ei kule. Takk for tips Den hørtes egentlig bra ut! Jeg har aldri hatt noen problemer med min Acer, men vet om mange som har. Så om jeg kjøper en ny Acer får vi håper jeg blir like fornøyd Men vurderer en HP litt altså :klø:
Supramundane Skrevet 30. desember 2009 #513 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har DELL, og er fryktelig glad i den. Den kjører sims3 lett som bare det, selv om jeg foretrekker å spille det på vår stasjonære (større skjerm). Hos dell kan du jo også bygge din egen laptop, eventuelt stasjonær, og prioritere ytelsen som er viktig for deg.
Rednails Skrevet 30. desember 2009 #514 Skrevet 30. desember 2009 Jeg syns hårsveisene i sims 3 er så utrolig stygge og kjedelige, også får jeg ikke til å laste ned nye heller. Er det sånn at man må "betale" på sims siden for å få nye sveiser eller hvordan er det? Skjønner ikke helt det der
Minttu Skrevet 1. januar 2010 #515 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har DELL, og er fryktelig glad i den. Den kjører sims3 lett som bare det, selv om jeg foretrekker å spille det på vår stasjonære (større skjerm). Hos dell kan du jo også bygge din egen laptop, eventuelt stasjonær, og prioritere ytelsen som er viktig for deg. Ja, vet. Har sett på noen, men er usikker! Får vente på penger og se hvordan det blir, se forskjellige som passer og litt sånn! Jeg syns hårsveisene i sims 3 er så utrolig stygge og kjedelige, også får jeg ikke til å laste ned nye heller. Er det sånn at man må "betale" på sims siden for å få nye sveiser eller hvordan er det? Skjønner ikke helt det der Enig! Du må betale med SimPoints, når du registrerer spillet skal en få 1000. Ellers må du betale for å få. Men, er du ivrig spiller, så kan jeg ikke si det gjør noe Man får mange points! Meste er 4000 points for 250kr, det kommer jeg til å kjøpe Det fine med Sims 3, er at når du laster ned, så blir tingene lagret på den sida og du kan bare laste det ned igjen flere ganger! Så man kaster jo ikke bort points eller penger
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #516 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har DELL, og er fryktelig glad i den. Den kjører sims3 lett som bare det, selv om jeg foretrekker å spille det på vår stasjonære (større skjerm). Hos dell kan du jo også bygge din egen laptop, eventuelt stasjonær, og prioritere ytelsen som er viktig for deg. De fleste skjermer har to skjerminnganger. Hvorfor ikke spille med DELL'en din på skjermen du liker
Gjest :) Skrevet 1. januar 2010 #517 Skrevet 1. januar 2010 Jeg syns hårsveisene i sims 3 er så utrolig stygge og kjedelige, også får jeg ikke til å laste ned nye heller. Er det sånn at man må "betale" på sims siden for å få nye sveiser eller hvordan er det? Skjønner ikke helt det der Om du laster ned simmer fra exchangen med cc-hår, blir det jo ofte sånn at du får håret uten å måtte gjøre noe mer selv. Ganske amatørmessig måte å gjøre det på, men synes det er greit, jeg. Forøverig kan du laste ned egne ting til TS3 på f.eks. xmsims (men det aner jeg ikke hvordan jeg skal få til selv ).
Supramundane Skrevet 1. januar 2010 #518 Skrevet 1. januar 2010 De fleste skjermer har to skjerminnganger. Hvorfor ikke spille med DELL'en din på skjermen du liker Virker litt tungvindt å koble laptop'en på skjermen til den stasjonære, når den stasjonære allerede står der og er spilleklar?
Mermaid Blues Skrevet 2. januar 2010 #519 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har kjøpt Reisefeber og er helt hekta har fått en oppgave som innebærer å bli forhekset av en mumie, men det virker umulig å få til noen som kan tipse meg hvordan jeg kan få det til For å bli forhekset av en mumie må du først finne en. Meg bekjent er det kun mumier i Kina og Egypt (og oppdraget du står fast på er i Egypt, så den er jo grei). Feks i "brennende sands pyramide" (eller noe sånt) er det en lett tilgjengelig mumie i etasjen under det første rommet du kommer inn i. For at simmen skal kunne bli forhekset må den A. ikke ha mumiesnacks i utstyrslisten og B. ikke ha maks skill i kampsport. Hvis simmen har mumiesnacks, vil mumien bare spise snacksen og legge seg til å sove i sarkofagen igjen, og dersom simmen er mester i kampsport vil den rett og slett banke mumien Cluet er altså å lokalisere mumien, og gå rett mot den, slik at den til slutt angriper simmen. Etter en liten runde juling vil simmen kunne bli forhekset, men dette skjer slett ikke alltid. (anbefaler også å knipse et par bilder av mumien i samme slengen, det er et oppdrag i Egypt hvor du får temmelig mye penger for et mumiebilde) NB! En forhekset sim må oppsøke sjelefredsstatuen, som finnes inne i sphinxen, innen 14 dager for ikke å dø.
Gjest Wolfmoon Skrevet 2. januar 2010 #520 Skrevet 2. januar 2010 Jeg syns hårsveisene i sims 3 er så utrolig stygge og kjedelige, også får jeg ikke til å laste ned nye heller. Er det sånn at man må "betale" på sims siden for å få nye sveiser eller hvordan er det? Skjønner ikke helt det der Modthesims2.com har egen nedlastingsavdeling til sims 3, en god del fine hår der Du må registrere deg for å laste ned, men det er gratis. De har også gode instruksjoner inne på siden for hvordan du skal gjøre det. Jeg elsker rett og slett den siden, kan fort bli sittende der og laste ned i en halv evighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå