Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fungerer fortsatt ikke etter endring av språk!

Så rart :( Du endret språket til amerikansk? Jeg mener jeg kun endret språket mitt, men skal prøve å undersøke om det er noe mer som må til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Romvesen i Sims3? Hvilken pakke? Dette må jeg få med meg...

HVA kan det skje i sims 3 også? Opplevde det ofte i sims 2, men har aldri opplevd det i nr 3 :O Eller må man ha årstider kanskje? Husker jeg fikk alientrillinger i sims 2, eneste gangen jeg noen gang har fått trillinger der! Tror det var ekstremt sjeldent :)

Usikker på hvilken pakke det skyldes, men jeg har i allefall årstider, generasjoner, drømmejobben, kjæledyr, reisefeber og i rampelyset :)

Kom med Årstider! :)

Skrevet

Så rart :( Du endret språket til amerikansk? Jeg mener jeg kun endret språket mitt, men skal prøve å undersøke om det er noe mer som må til.

Endret til alle språk som var med engelsk. Men fungerte ikke.

Forrsten simmere! Vi får Byliv gratis om vi bekrefter gjennom Origin at vi har grunnspillet ;)

http://www.thesims.com/no-no/anniversary

Selvsagt skal det være en pakke jeg allerede har.. :(

Skrevet

Har funnet gledene ved å modde spillet! Tre sett med trillinger så langt, en gravid tenåring og en røykavhengig bestefar. Og Miley Cyrus twerker som aldri før :fnise: Har ikke fått laget meg en skikkelig historie enda, siden jeg har prøvd ut moddene.

Pleier dere forresten å foretrekke å lage kvinner eller menn i spillet? Jeg foretrekker helst jente-simmene, så nesten halvparten av byen min er litt skeiv. Det er jo så mye morsommere å sminke og kle opp jentene!

Anonymous poster hash: e49f4...d2f
  • Liker 1
Skrevet

Har funnet gledene ved å modde spillet! Tre sett med trillinger så langt, en gravid tenåring og en røykavhengig bestefar. Og Miley Cyrus twerker som aldri før :fnise: Har ikke fått laget meg en skikkelig historie enda, siden jeg har prøvd ut moddene.

Pleier dere forresten å foretrekke å lage kvinner eller menn i spillet? Jeg foretrekker helst jente-simmene, så nesten halvparten av byen min er litt skeiv. Det er jo så mye morsommere å sminke og kle opp jentene!

Hehe, morsomt med moddene da, har ikke prøvd noe av det jeg.

Men jeg foretrekker nok også jente-simmer av samme årsak som deg :biggrin:

Skrevet

Hva slags mod er dette..?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dette er skikkelig pinlig...men hva er en mod?

Vanskelig å forklare, men det er forkortet for det engelske ordet modify - en endring av spillet. Dette betyr at du feks kan laste ned en mod som gjør det mulig å ta abort, eller som de eksemplene som AB#3145 kom med.

Endret av Adele
Skrevet

Vanskelig å forklare, men det er forkortet for det engelske ordet modify - en forenklet versjon av spillet. Dette betyr at du feks kan laste ned en mod som gjør det mulig å ta abort, eller som de eksemplene som AB#3145 kom med.

En "modification" betyr rett og slett en "endring".

Anonymous poster hash: 55217...1dd

Skrevet

En "modification" betyr rett og slett en "endring".

Anonymous poster hash: 55217...1dd

Beklager oversettelsesfeilen.

Gjest Galaxy X
Skrevet

Hei!

Jeg har altså ikke lasted ned mods og slikt siden sims 2, bare diverse ting fra sims resource eller noe sånt (klær, hår, simmer)... Og jeg merker jo jeg er blitt helt grønn siden den gang. Jeg skjønner jo ingenting, ser jo ut som det er rene iq-testen å få innstallert modsene! :sjokkert: Men det finner jeg fort ut av.

Jeg lurer derimot på om det er noen som har noen verdener å anbefale? Jeg er litt lei av de som følger med spillet og de man kan kjøpe på hjemmesiden til sims, siden man må velge en ting å "fokusere" på, jeg kan liksom ikke ha en stor gård samtidig som jeg har unge voksne som skal få ha et liv på byen, samtidig som jeg kan lære dykking etc...
Det var bare 3 sider med verdener på modthesims, som jeg syntes var veldig lite? Mange av dem så også veldig.. simple ut, og litt for kjedelig. :vetikke:

Skrevet

Går det ann å slette en expansion pack for så å laste det ned igjen? Jeg kan visst bare spille den siste disken jeg lasta ned, men jeg finner den ikke..

Skrevet

Går det ann å slette en expansion pack for så å laste det ned igjen? Jeg kan visst bare spille den siste disken jeg lasta ned, men jeg finner den ikke..

Man kan avinnstallere også innstallere det igjen. Og det er også mulig å laste det ned igjen fra Origin. Har gjort dette selv flere ganger.

Skrevet

Man kan avinnstallere også innstallere det igjen. Og det er også mulig å laste det ned igjen fra Origin. Har gjort dette selv flere ganger.

Hvordan?

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg blir sprø av den der bugen eller hva det nå er som gjør at man får beskjed at babyen er et annet kjønn enn det den egentlig er. Nå fikk havfruesimmen min en baby og jeg ble gratulert med en ny guttebaby. Derfor kalte jeg den Herman, og så viste det seg å være en jente. Jeg trodde kanskje man kunne bytte navn på rådhuset men det går ikke for verken mor eller barn. Selvsagt var jeg teit nok til å lagre spillet med en gang babyen hadde kommet så jeg kan ikke gå ut av spillet uten å lagre heller.

Noen som har forslag til hvordan man kan få endret navnet?

• Liker 1
Skrevet

Har folk lastet ned noe CC til spillene deres? Da gjerne packages filer? Jeg får nemlig ikke mine til å virke, at all etter å ha lest igjennom hvordan man fikser det minst 15 ganger og "feilsøket" likedan.

:(

Anonymous poster hash: 7e617...ade
Skrevet

Hvordan?

Man går inn på kontrollpanelet på datamaskinen og velger avinnstaller/uninstall. Så kan man laste det ned på nytt via Origin.

Skrevet

Jeg blir sprø av den der bugen eller hva det nå er som gjør at man får beskjed at babyen er et annet kjønn enn det den egentlig er. Nå fikk havfruesimmen min en baby og jeg ble gratulert med en ny guttebaby. Derfor kalte jeg den Herman, og så viste det seg å være en jente. Jeg trodde kanskje man kunne bytte navn på rådhuset men det går ikke for verken mor eller barn. Selvsagt var jeg teit nok til å lagre spillet med en gang babyen hadde kommet så jeg kan ikke gå ut av spillet uten å lagre heller.

Noen som har forslag til hvordan man kan få endret navnet?

Jeg har bare en løsning på problemet, som er løsningne på alle mine simsproblemer: Twallan.

Nærmere bestemt MasterController-moden. Tar litt tid å installere, men åpner for en verden av muligheter som EA aldri kommer til å gi oss i sims ;)

Skrevet

Har folk lastet ned noe CC til spillene deres? Da gjerne packages filer? Jeg får nemlig ikke mine til å virke, at all etter å ha lest igjennom hvordan man fikser det minst 15 ganger og "feilsøket" likedan. :(Anonymous poster hash: 7e617...ade

Har du lest forklaringen på modthesims også? Det er en sånn "for dummies" greie, som jeg måtte lese før jeg skjønte noe :-P For da oppdaget jeg at jeg ikke hadde den riktige mappen, med den riktige filen i... Så jeg måtte laste ned den og opprette en mappe å putte alt i, siden de har gjort downloading om fra sims 2 til sims 3, så det er mer komplisert nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...