Monstrum Skrevet 9. februar 2014 #3121 Skrevet 9. februar 2014 Øhh, dere husker mannen min som la fra seg håret sitt i dusjen? Han ble bortført av en ufo for en stund siden, og kom tilbake, og alt var normalt. Trodde jeg, til han plutselig fødte en romvesenbaby. Altså, jeg har spilt Sims leeeenge, men dette var nytt for meg! Og jeg som ikke skjønte hvorfor i all verden han la på seg så mye..
globalagogo Skrevet 9. februar 2014 #3122 Skrevet 9. februar 2014 Digger Generasjoner, og også Drømmejobben - men yndlingsyrket mitt (brannmann) hang seg alltid opp når jeg kom til et visst nivå. Kjempeartig når mennesker er innelåst i et brennende hus og brannsimmen min setter seg ned for å lese... Dette har skjedd meg også hahaha
Gjest Guilty Skrevet 9. februar 2014 #3123 Skrevet 9. februar 2014 Ugh.. Jeg skulle jo begynne å spille igjen men har rota det skikkelig til og får ikke kontaktet EA games for det er jo nede! Har plutselig to kontoer hvor den ene er registrert med Origins kontoen min, men der vil ingen av spillene lagres. Også har jeg den gamle hvor spillene jeg har lagt inn kode på før ligger. Ganske frustrerende for jeg er opptatt av å ha det ryddig! Jeg får jo heldigvis spilt normalt da, men er veldig kjipt. Men før jeg spiller skal jeg gi meg ut på eventyret med å lage en verden som er spesialtilpasset meg, håper det går uten altfor mye raserianfall Noen som har forslag til hva jeg bør ha med i verdenen forresten?
Adele Skrevet 9. februar 2014 #3124 Skrevet 9. februar 2014 Hmm, så rart, kommer opp helt vanlig når jeg trykker på den. Var en link om "the strange things sims do on high free will" Edit: er fra sims3 forum. Hos meg kommer følgende beskjed opp: Forumindeks Informasjon Oooops ... Du har ikke tilstrekkelige privilegier til å få tilgang til denne meldingen. Forumindeks
Adele Skrevet 9. februar 2014 #3125 Skrevet 9. februar 2014 Øhh, dere husker mannen min som la fra seg håret sitt i dusjen? Han ble bortført av en ufo for en stund siden, og kom tilbake, og alt var normalt. Trodde jeg, til han plutselig fødte en romvesenbaby. Altså, jeg har spilt Sims leeeenge, men dette var nytt for meg! Og jeg som ikke skjønte hvorfor i all verden han la på seg så mye.. Hehe, første gang det skjedde var jo til The Sims 2
Monstrum Skrevet 9. februar 2014 #3126 Skrevet 9. februar 2014 Hva?? Der har jeg heller aldri opplevd det! Hehe, første gang det skjedde var jo til The Sims 2
Juvel Skrevet 10. februar 2014 #3127 Skrevet 10. februar 2014 Hos meg kommer følgende beskjed opp: Forumindeks Informasjon Oooops ... Du har ikke tilstrekkelige privilegier til å få tilgang til denne meldingen. Forumindeks ÅÅå, den har jeg også fått en del ganger. Det jeg gjorde da var å skifte språk til engelsk/amerikansk på sims3.no, og da funket det Ellers vil jeg anbefale Øyliv, Årstider eller Reiseliv til hun som spurte tidligere
Anciol Skrevet 10. februar 2014 #3128 Skrevet 10. februar 2014 (endret) Uææ Simmen min Liam Greymane er utro med alle kvinnfolk i byen, uten at jeg gjør noe, han kan plutselig stikke og flørte med en eller annen sim Endret 10. februar 2014 av Anciol 1
Adele Skrevet 10. februar 2014 #3129 Skrevet 10. februar 2014 ÅÅå, den har jeg også fått en del ganger. Det jeg gjorde da var å skifte språk til engelsk/amerikansk på sims3.no, og da funket det Ellers vil jeg anbefale Øyliv, Årstider eller Reiseliv til hun som spurte tidligere Takk for tipset, skal prøve det! Irritert meg over at jeg ALDRI får sett foruminnleggene der
Adele Skrevet 10. februar 2014 #3130 Skrevet 10. februar 2014 Hva?? Der har jeg heller aldri opplevd det! Usikker på hvilken pakke romvesnene kom med, men tror det var værpakken?
Adele Skrevet 10. februar 2014 #3131 Skrevet 10. februar 2014 ÅÅå, den har jeg også fått en del ganger. Det jeg gjorde da var å skifte språk til engelsk/amerikansk på sims3.no, og da funket det Ellers vil jeg anbefale Øyliv, Årstider eller Reiseliv til hun som spurte tidligere http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/521592.page Hahaha!! Fungerer fortsatt ikke etter endring av språk!
Gjest Haaploes Skrevet 10. februar 2014 #3132 Skrevet 10. februar 2014 Romvesen i Sims3? Hvilken pakke? Dette må jeg få med meg...
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 10. februar 2014 #3133 Skrevet 10. februar 2014 Tusen takk for alle tips, endte opp med generasjoner 1
Gjest Guilty Skrevet 10. februar 2014 #3134 Skrevet 10. februar 2014 Lurer på å kjøpe meg ein utvidelsepakke til før Sims4 kjeme. Har kun helaften frå før, så lurer litt på kva utvidelsepakke de anbefaler? Det er 50% på alle Sims 3 spill ut dagen på Origins! Av tilleggspakkene er det Dyreliv som har vært min favoritt
LempikasPromise Skrevet 10. februar 2014 #3135 Skrevet 10. februar 2014 Det er 50% på alle Sims 3 spill ut dagen på Origins! Av tilleggspakkene er det Dyreliv som har vært min favoritt Ooooh! Da vil jeg ha et spill til :-P
Lyd Skrevet 10. februar 2014 #3136 Skrevet 10. februar 2014 Hehe, første gang det skjedde var jo til The Sims 2 HVA kan det skje i sims 3 også? Opplevde det ofte i sims 2, men har aldri opplevd det i nr 3 :O Eller må man ha årstider kanskje? Husker jeg fikk alientrillinger i sims 2, eneste gangen jeg noen gang har fått trillinger der! Tror det var ekstremt sjeldent
Monstrum Skrevet 10. februar 2014 #3137 Skrevet 10. februar 2014 Usikker på hvilken pakke det skyldes, men jeg har i allefall årstider, generasjoner, drømmejobben, kjæledyr, reisefeber og i rampelyset HVA kan det skje i sims 3 også? Opplevde det ofte i sims 2, men har aldri opplevd det i nr 3 :O Eller må man ha årstider kanskje? Husker jeg fikk alientrillinger i sims 2, eneste gangen jeg noen gang har fått trillinger der! Tror det var ekstremt sjeldent
maia_02 Skrevet 10. februar 2014 #3138 Skrevet 10. februar 2014 Har startet på nytt nå med en som er feig, sofagris, slask, hater å være ute og diva. Og han er brannmann!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #3139 Skrevet 10. februar 2014 Det er 50% på alle Sims 3 spill ut dagen på Origins! Av tilleggspakkene er det Dyreliv som har vært min favoritt Passet meg perfekt! haha, late birthday gift to me! Øyparadis <3 Anonymous poster hash: 7e617...ade
Gjest Guilty Skrevet 11. februar 2014 #3140 Skrevet 11. februar 2014 Godt at noen fikk bruk for tipset mitt om salget Nyeste er nå at jeg har begynt på å lage denne dumme verdenen min. Men etter å ha drevet på et par timer ikveld har jeg endelig fått dreisen på det! Broer er ikke noe problem lenger! Haha. Kan legge med et bilde jeg tok ista. Er masse som gjenstår(altfor mye!) men vet litt mer hva jeg er ute etter. Er det forresten noen som har peiling på dette med å plassere hus ut i vannet? Lager en elv som renner gjennom og vil gjerne ha hus langs elven. Mener dette ble mulig med øyparadis(?) men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det i spillet. Litt irriterende at jeg må sitte ved den stasjonære pcen da, er blitt så godt vant til macen min. Men ja, her er en liten "smakebit" på det ene lille området mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå