Gå til innhold

Drømmen om Lykkeliten


Tinio

Anbefalte innlegg

Takk Becky og Wings :klemmer:

Ja, da har jeg tatt enda en test. Den er faktisk litt sterkere i dag! :biggrin: Så at det er en tullestrek blir mindre og mindre sannsynlig. I dag er det jo faktisk 13 dager siden jeg tok sprøyta. Og om det er en tullestrek så burde den blitt svakere og svakere, ikke sterkere!

Tenk om det er en liten spire der :rødme: Men jeg tør hvertfall ikke juble før tidligst mandag, da er det jo garantert at det ikke kan være tullehormoner igjen.

Samboer vil ikke at jeg skal kave meg for mye opp før etter helgen.

(Jubler litt i det stille fordi da :strix: )

Denne helgen har jeg jobbhelg, har senvakt i dag. Ingenting er så gøy som å jobbe en lørdagskveld! :rolleyes:

Men da får jeg hvertfall noe annet å tenke på, jeg blir smågal i hodet av dette her :fnise!

Ønsker hvertfall dere alle sammen en god helg! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for Tinio som ER gravid :fnise::duskedame::hoppe: (Kan jo ikke tro noe annet).

Du får sende litt babystøv over til meg, kanskje det funker ;)

Ha en goood helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh..det var da i alle fall en god nyhet.

Gratulerer så inderlig mye!

Du fortjener det virkelig etter alt slitet dere (du) har vært gjennom! Skal følge spent med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dagbok!

Har lest gjennom hele nå - morsomt at det ser ut til å klaffe for dere!

Følger gjerne med videre!

:goodbye:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dagbok!

Har lest gjennom hele nå - morsomt at det ser ut til å klaffe for dere!

Følger gjerne med videre!

:goodbye:

Så koselig at du vil følge med videre Zia! :)

Skal snike litt i din i dagboka di senere i dag når jeg er ferdig på jobb. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en laaang dag, sover alltid så dårlig når jeg har vært på seinvakt og skal jobbe tidlig dagen etter. Men jeg har da testet igjen, og i dag er streken enda sterkere! Det kjennes ut som om jeg skal få tidenes mensen, skikkelig murringer. Og blodårene i puppene vises bedre enn til vanlig. Det ser ut som dette går riktig vei, men testingen fortsetter et par dager til. ;) Ha en fin dag alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir en laaang dag, sover alltid så dårlig når jeg har vært på seinvakt og skal jobbe tidlig dagen etter. Men jeg har da testet igjen, og i dag er streken enda sterkere! Det kjennes ut som om jeg skal få tidenes mensen, skikkelig murringer. Og blodårene i puppene vises bedre enn til vanlig. Det ser ut som dette går riktig vei, men testingen fortsetter et par dager til. ;) Ha en fin dag alle sammen! :klemmer:

:hoppe:

Dette høres kjempebra ut!

:tommelopp:

Håper jobbdagen din suser forbi! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg har lest her inne nå, og hva er det jeg ser :)

Du er mest sannsynlig gravid :klemmer: Så morro. Og prøver meg med et forsiktig gratulerer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også forsøke meg med en forsiktig gratulasjon, og håper og tror at det går rette veien for dere nå! Jeg skal hvertfall følge med de neste par dagene ;)

Håper du har hatt ei flott helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Dette høres kjempebra ut!

:tommelopp:

Håper jobbdagen din suser forbi! :jepp:

Takk for det, det var veldig travelt så det gikk fort unna, heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg har lest her inne nå, og hva er det jeg ser :)

Du er mest sannsynlig gravid :klemmer: Så morro. Og prøver meg med et forsiktig gratulerer :jepp:

Hihi og jeg prøver meg med et forsiktig takk... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Tinio som ER gravid :fnise::duskedame::hoppe: (Kan jo ikke tro noe annet).

Du får sende litt babystøv over til meg, kanskje det funker ;)

Ha en goood helg :klemmer:

Takk Becky! :klemmer: Jeg skal sende litt babystøv til deg på tirsdag, sånn at jeg er sikker på at jeg ikke sender noe tullebabystøv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh..det var da i alle fall en god nyhet.

Gratulerer så inderlig mye!

Du fortjener det virkelig etter alt slitet dere (du) har vært gjennom! Skal følge spent med :)

Takk ChrissyX :klemmer: Men tør ikke helt tro på det enda, det er liksom for godt til å være sant, er veldig redd for å bli skuffet. Fortjener virkelig å lykkes om kort tid dere også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også forsøke meg med en forsiktig gratulasjon, og håper og tror at det går rette veien for dere nå! Jeg skal hvertfall følge med de neste par dagene ;)

Håper du har hatt ei flott helg :klem:

:klemmer: Takk for det. :) Ja det er så spennende nå fremmover, jeg får nesten ikke sove om natten. Ligger bare og venter på at det skal bli morgen slik at jeg kan stå opp og ta ny test. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :goodbye:

Positiv test i dag og, enda sterkere! :tommelsmil:

Skal på apoteket og kjøpe meg en clearblue i dag, for min kjære tror ikke helt på disse billigtestene :fnise:

Egentlig tror han ikke på det før jeg har tatt blodprøve heller. Tror han er veldig redd for å bli skuffet. Han sier jeg ikke må ta helt av, for om jeg virkelig er gravid så kan jeg jo miste, eller jeg kan være gravid utenfor livmoren. Så klart prøver jeg å være forberedt på det, men kan jo ikke gå rundt og tenke at det kommer til å gå galt. Da blir jeg jo helt ødelagt...

Han tør nok ikke juble før han ser spiren med egne øyne på UL.

Tror jeg skal gå og legge meg nedpå igjen nå, jeg har hatt skikkelig hodepine i natt og nesten ikke sovet. Jeg orker rett og slett ikke forelesningen i dag, jeg kommer bare til å sitte og sove uansett, og da får jeg ikke med meg noen ting. Er slettes ikke uvanlig at jeg sovner på skolen :sleeping::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier gratulerer igjen :) Begynner du å kunne glede deg over det nå? Eller vil du og vente til UL og blodprøve? (og til tirsdag ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:strix:

Jeg blir så glad av å lese i en ny-gravids dagbok :fnise:

Skjønner godt mannen din som er litt redd for å slippe seg helt løs. Tror jeg blir litt sånn selv når dagen (forhåpentligvis) kommer. Men det er jo lettere når man som kvinne kjenner de tegnene kroppen gir. For mannen er det jo ingen forskjell - det eneste som sier han at du er gravid er en pinne med et par streker. Ikke rart det er vanskelig å slippe seg løs egentlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier gratulerer igjen :) Begynner du å kunne glede deg over det nå? Eller vil du og vente til UL og blodprøve? (og til tirsdag ;))

Jeg begynner egentlig så smått å glede meg nå. :rødme: Jeg har så tydelige symptomer, og streken blir jo sterkere og sterkere. Så da er jeg nok mest sannsynlig gravid. I morgen er det ikm, og tester jeg positivt samtidig som TR holder seg langt unna, så tror jeg at jeg kan føle meg trygg på at dette virkelig er sant. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda sterkere test i dag, da du jo være gravid da ;) Dere kan nok snart slippe gleden løs nå, men jeg forstår godt at det må være vanskelig å tro også :fnise:

Jeg skal innom og sjekke status igjen i morgen :lur:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Jeg blir så glad av å lese i en ny-gravids dagbok :fnise:

Skjønner godt mannen din som er litt redd for å slippe seg helt løs. Tror jeg blir litt sånn selv når dagen (forhåpentligvis) kommer. Men det er jo lettere når man som kvinne kjenner de tegnene kroppen gir. For mannen er det jo ingen forskjell - det eneste som sier han at du er gravid er en pinne med et par streker. Ikke rart det er vanskelig å slippe seg løs egentlig :fnise:

Ja du har nok helt rett i det Zia! :) Men i dag kjøpte jeg to clearblue tester, og tok den ene i ettermiddag. Den var positiv! Og når han så med egne øyne at til og med en "skikkelig" test viste positiv så brølte han av glede, før han så litt skremt ut og nesten begynte å hyperventilere, for så å glise igjen :fnise: Så han begynner nok så smått å tro på det han også.

Skal ta en clearblue i morgen tidlig også. Jeg venter jo mensen i morgen, og tidligere i dag så hadde jeg helt grusomme mensmurringer. Ble litt nervøs da, og redd for at tanta skulle komme, men så gikk det over. Nå er det bare den rare "stølheten" i buken jeg kjenner, slik som det har vært de siste dagene. Og noen har jo fæle mensmurringer når de er gravide, så jeg håper virkelig det er det som er tilfellet. Jeg har hvertfall ikke noe tegn til spotting eller noen ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...