Gå til innhold

Drømmen om Lykkeliten


Tinio

Anbefalte innlegg

Oi, så spennende! :) Her må jeg følge med :popcorn:

Og tenk om du får tvillinger da, så fantastisk. Det er min drøm, å få toegga tvillinger, en gutt og en jente. Da blir man ferdig på en graviditet og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så spennende! :) Her må jeg følge med :popcorn:

Og tenk om du får tvillinger da, så fantastisk. Det er min drøm, å få toegga tvillinger, en gutt og en jente. Da blir man ferdig på en graviditet og :fnise:

Så koselig at du titter innom Becky1. :) Ja det er min drøm også, en gutt og en jente! :babyjente::babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så spennende, og utrolig bra at egga var så fine!! Masse masse lykke til denne pp! Tenk så herlig å få tvillinger ja :rødme:

Kos dere masse med :humpe: i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så spennende, og utrolig bra at egga var så fine!! Masse masse lykke til denne pp! Tenk så herlig å få tvillinger ja :rødme:

Kos dere masse med :humpe: i kveld ;)

Takk for det honning :klemmer:

Vi har allerede kost oss to ganger i dag vi :lur: Men det blir nok en omgang til med :sengekos: etterpå også. Best å være på den sikre siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager?!?

Jeg var hos legen på onsdag, dagen etter eggløsning. Tok div blodprøver, og da krysset hun av for graviditet og. Jeg sa at det var sikkert litt tidlig, for jeg hadde jo eggløsning dagen før. Åja, da er det nok litt tidlig ja, sa hun. Men det ble nå testet likevel.

Nå ringte de nettopp fra legekontoret, og graviditetstesten var positiv!! Er det mulig at det vises så tidlig? Vet at blodprøver er sikrere enn urinprøver men.. Jeg tok en graviditetstest nå nettopp, den viser faktisk to strek, selv om den ene er veldig veldig svak. Det kan da ikke vises så tidlig?? Jeg tør ikke tro på dette... Hadde jo eggløsning på tirsdag! Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Leste nå at ovitrelle (eggløsningssprøyten) kan gi falskt resultat i opp til 10 dager etter at den er satt. :( Så da stemmer det nok ikke at jeg er gravid likevel. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff istad ringte legen for å gratulere meg med graviditeten, og gi meg ny time. Det var ikke henne jeg snakket med tidligere i dag, men hun damen i luka. Ikke noe gøy, jeg måtte forklare henne at det var helt sikkert en falsk positiv prøve. Hun visste ikke at EL-sprøyten kunne føre til dette sa hun...

Jeg trodde seriøst at jeg var gravid en liten stund i dag, før jeg fant ut av dette. Så det ble en liten nedtur. Men det kan jo likevel hende jeg får en ekte positiv test om et par uker da! Positive tanker! :tommelsmil:

Nei.. Dette har vært en veldig rar dag, det må jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To BLÅ for oss! :danse:

Positive tanker til deg!

Når skal du teste da? ;)

Ha en fin søndag! :hug:

Takk for det :klemmer:

Siden jeg har testet falsk positiv pga EL-sprøyten så venter jeg til neste tirsdag, slik at jeg er helt sikker på at den er ute av kroppen. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Ville bare titte innom deg, siden du var så hyggelig og titta innom meg. :)

Ser at du også har slitt veldig mye..og så uheldig med "service" da. Det har heldigvis jeg sluppet..utenom min teite fastlege, men det er nå så :)

Synes det var forferdelig uprofesjonelt å ringe deg og gratulere slik.. men i en travel hverdag (den er nok ikke mindre travel nå med all vaksineringene), kan man vel ikke forvente stort mer. Bra du var såpass "oppegående" til å ikke tørre å håpe for mye da.. jeg hadde sikkert trodd på det og blitt jublende glad jeg :(

Men det blir spennende å se neste tirsdag da..Jeg skal også i teorien teste tirsdag 17. så får vi se!

Lykke til i alle fall! Og en fortsatt god søndag videre! :):kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PatheticGirl43

Får si hei siden jeg først havnet i dagboka di :goodbye:

Håper virkelig at det er full klaff for dere nå, krysser fingrene!

Leit å høre at du har hatt uflaks, spesielt med den fæle gynekologen, det hørtes veldig lite ålreit ut!

Sender i hvert fall postitive babytanker fram til testing! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Ville bare titte innom deg, siden du var så hyggelig og titta innom meg. :)

Ser at du også har slitt veldig mye..og så uheldig med "service" da. Det har heldigvis jeg sluppet..utenom min teite fastlege, men det er nå så :)

Synes det var forferdelig uprofesjonelt å ringe deg og gratulere slik.. men i en travel hverdag (den er nok ikke mindre travel nå med all vaksineringene), kan man vel ikke forvente stort mer. Bra du var såpass "oppegående" til å ikke tørre å håpe for mye da.. jeg hadde sikkert trodd på det og blitt jublende glad jeg :(

Men det blir spennende å se neste tirsdag da..Jeg skal også i teorien teste tirsdag 17. så får vi se!

Lykke til i alle fall! Og en fortsatt god søndag videre! :):kose:

Så kjekt at du titter innom. :)

Uff, ja tenk om jeg ikke hadde sjekket opp i dette, da hadde jeg sikkert gått rundt lenge og trodd at jeg var gravid...

Håper virkelig neste tirsdag blir en god dag, for oss begge. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får si hei siden jeg først havnet i dagboka di :goodbye:

Håper virkelig at det er full klaff for dere nå, krysser fingrene!

Leit å høre at du har hatt uflaks, spesielt med den fæle gynekologen, det hørtes veldig lite ålreit ut!

Sender i hvert fall postitive babytanker fram til testing! :)

Takk for hilsen! :)

Og tusen takk for positive babytanker! :strix:

Håper all uflaksen er unnagjort nå. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg lider av innbilt svangerskap jeg :fnise:

Eller er det kanskje ekte? :lur:

Dette har jeg hvertfall merket på kroppen de siste dagene:

-Stikking nederst i magen, noen ganger på sidene, andre ganger midt på (drømte faktisk at jeg hadde rier fordi det stakk sånn natt til i går)

-Smerter rundt halebeinet

-Lette "menssmerter" i magen og korsryggen

-Ømme bryster

-Litt større bryster, ifølge samboer. I går morges la jeg faktisk merke til det selv også.

-Mer utflod enn jeg pleier

-I går kveld hadde jeg skikkelig halsbrann, jeg har ALDRI vært plaget av dette tidligere

Men det er nok en stor sjanse for at dette også bare er bivirkninger av all medisinen jeg har puttet i den stakkars kroppen min. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Invicta

Hei! Innom for å ønske deg en herlig uke. :klemmer:

Det er nok dessverre stor mulighet for at symptomene er bivirkninger av medisinen ja - men vi heier på bebis fordet :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Innom for å ønske deg en herlig uke. :klemmer:

Det er nok dessverre stor mulighet for at symptomene er bivirkninger av medisinen ja - men vi heier på bebis fordet :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Tusen takk Invicta :klemmer:

Blir en veldig travel uke dette her, mye som skjer. Så da får jeg ikke tid til å gruble så mye, det tror jeg er bra.

Ja noen av disse symptomene står det jo at medisinene gir, æsj...

Men ikke halsbrann! hehe, håpe håpe...

Ja! Heia bebis! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PatheticGirl43
Tusen takk Invicta :klemmer:

Blir en veldig travel uke dette her, mye som skjer. Så da får jeg ikke tid til å gruble så mye, det tror jeg er bra.

Ja noen av disse symptomene står det jo at medisinene gir, æsj...

Men ikke halsbrann! hehe, håpe håpe...

Ja! Heia bebis! :duskedame:

Trenger ikke gi opp håpet før det motsatte er bevist, jeg blir med og heier for bebis :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke gi opp håpet før det motsatte er bevist, jeg blir med og heier for bebis :duskedame: :duskedame:

Takk skal du ha :klemmer::duskedame:

Men disse "symptomene" kom jo ikke før en stund etter eggløsning, og da var det jo gått nesten en uke siden jeg gikk på noe medisin.

Så det må da være håp! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...