Gå til innhold

Drømmen om Lykkeliten


Tinio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag er det tirsdag, var det ikke nå du skulle teste? Ellers var det neste der igjen? Dette blir spennende :popcorn:

Lykke til :klemmer:

Neste tirsdag ;)

Ja jeg er så spent, greier nesten ikke vente! Har faktisk en god følelse, men prøver også å være forberedt på negativ test. Men NOE er det som skjer med kroppen min, men om det er bivirkninger eller symptomer er ikke godt å si. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste tirsdag ;)

Ja jeg er så spent, greier nesten ikke vente! Har faktisk en god følelse, men prøver også å være forberedt på negativ test. Men NOE er det som skjer med kroppen min, men om det er bivirkninger eller symptomer er ikke godt å si. :vetikke:

Håper det er symptomer! Krysser fingre for det altså :popcorn:

Endret av Invicta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invicta: Ja krysser både fingrer og tær! :jepp:

I dag var det siste dag i praksis, fantastisk deilig! :hoppe: Jeg gleder meg kjempemye til å gå på skolen igjen og se de andre i klassen. Egentlig skulle jeg feire sammen med klassen at vi er ferdig i kveld, hadde :tristbla: store planer om å drikke alkoholfri vin på vanlig vinflaske :fnise:

Men samboer er blitt skikkelig syk! Mest sannsynlig er det den stygge svineinfluensaen. :haar: Han fikk heldigvis tak i medisin nesten med en gang han kjente symptomene, så håper han blir fort bedre, men jeg har ikke noe lyst å la han være alene i kveld. Så nå ligger han isolert på gjesterommet, han er livredd for at jeg skal bli smittet i tilfelle jeg er gravid. Veldig stor fare for at jeg er smittet allerede da... Men det går nok bra. :)

Jeg rappet med meg noen ansiktmasker på jobb i dag, som jeg tar på meg hver gang jeg går inn til han. Og så spriter jeg hendene hver gang jeg går ut derfra. Han er vel smittsom i 7-8 dager, så da må jeg sove alene en hel uke :tristbla:

Stakkar... Tror han er litt ensom, jeg får dekke til ansiktet og ta meg en tur inn til han igjen. Synes ikke noe særlig om dette, hører jo så mye skummelt om denne svineinfluensaen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PatheticGirl43
Stakkar... Tror han er litt ensom, jeg får dekke til ansiktet og ta meg en tur inn til han igjen. Synes ikke noe særlig om dette, hører jo så mye skummelt om denne svineinfluensaen... :(

Du er søt og snill da! :Nikke: God bedring til samboeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er søt og snill da! :Nikke: God bedring til samboeren!

Takk, det går litt bedre nå. :) Virker som om han ikke blir så hardt rammet siden han fikk tak i medisinen med en gang. Men jo bedre denne pasienten blir, jo mer krevende blir han. :fnise:

Mannfolk når de er syke altså... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring til samboeren din. Får håpe du slipper å få svineriet.

4 1/2 dag igjen til tirsdag :)

Takk for det, har hvertfall ikke merket noe til det enda. :)

Ja, jeg greier nesten ikke vente. Tiden går så utrooolig sakte. Redd for at jeg kanskje kommer til å svi av en test før den tid.. :fnise: Jeg er veldig nysgjerrig og utålmodig nå kjenner jeg, og tullehormonene fra sprøyten skal være ute av kroppen til nå. Men jeg kommer ikke til å stole helt på noen positiv tidligere enn tirsdag uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til samboeren din. Får håpe du slipper å få svineriet.

4 1/2 dag igjen til tirsdag :)

Takk for det, har hvertfall ikke merket noe til det enda. :)

Ja, jeg greier nesten ikke vente. Tiden går så utrooolig sakte. Redd for at jeg kanskje kommer til å svi av en test før den tid.. :fnise: Jeg er veldig nysgjerrig og utålmodig nå kjenner jeg, og tullehormonene fra sprøyten skal være ute av kroppen til nå. Men jeg kommer ikke til å stole helt på noen positiv tidligere enn tirsdag uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kremt* Jeg tok en test nå jeg, greide ikke styre meg. :rodme:

Men den er svakt svakt positiv, tro det eller ei. Enda det er kveld og jeg har drukket masse. Men jeg er helt rolig, og tror ikke på det. For det kan jo hende at sprøyten henger igjen, selv om det står i felleskatalogen at den er ute av kroppen etter senest 10 dager. Det er nå 11 dager siden jeg tok den. Men det gir jo likevel et lite håp da, tenk om det virkelig er ekte positiv! :rødme:

Jeg får ta en test i morgen for å se om streken er tydeligere. Nå så er det så vidt det går an å se den.

Helt utrolig, jeg har bare fått positive tester denne PP, til og med blodprøve :fnise: Selv om det bare har vært tulletester.. Så derfor tar jeg det helt med ro nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:haar:

wææh. Litt deilig-skummelt dette her altså! Håper det ikke er tullepositiv test! :)

Ja håper det er ekte denne gangen :rødme: Men om den er negativ i morgen tidlig og det bare er tull, så er jo likevel ikke håpet ute for at jeg kan få positiv test på tirsdag. :) Men må innrømme at dette gav meg litt håp altså! Leste om ei som også hadde tatt EL-sprøyte og testet 11 dager senere. Da var den svak positiv, men ble sterkere for hver dag, så hun var gravid. Håper det går slik her også :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg tatt en test til, den var også positiv! :danse: Fortsatt svak, men bittelitt sterkere enn i går kveld. Men så var det jo morgenurin denne gangen, det har jo noe å si. :sjenert: Får teste i morgen tidlig og. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper den er suuupersterk idag! :danse: :danse:

Tenk så deilig å ta helg å vite en liten spire klamrer seg fast inni magen! :Hehe:

Min ble negativ.. :gjeiper:

God helg!!!!!! :kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg det nye innlegget ditt!!

GRATULERER!!!!!!

:hoppe::danse::kose:

Hvorlenge du hadde prøvd forresten?

Jeg skal begynne ny pp snart, da er endelig mannen hjemme hele perioden.

Sist vet jeg ikke når el var, funker eltester på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg det nye innlegget ditt!!

GRATULERER!!!!!!

:hoppe::danse::kose:

Hvorlenge du hadde prøvd forresten?

Jeg skal begynne ny pp snart, da er endelig mannen hjemme hele perioden.

Sist vet jeg ikke når el var, funker eltester på deg?

Takk Wings :klemmer: Men jeg tør ikke tro på det før tirsdag. Det samme sier samboer også, men det ser jo lyst ut :rødme:

Jeg sluttet på pillen i august i fjor, men pga pcos så har jeg ekte mensen maks en gang i året, og har ikke hatt det siden før jeg startet på pillen. Fikk satt i gang EL med masse medisiner for første gang nå, så egentlig er dette vår første PP selv om vi har prøvd i godt over et år. :fnise: Men håper virkelig det er ekte positiv altså, for denne EL har kostet oss nesten 10 000 kr, skulle ikke vært lov å ta SÅ mye for medisiner! :kjefte:

Ja EL tester funket på meg, men streken ble aldri sterkere enn kontrollstreken, bare like sterk før den ble svakere igjen etter et par dager.

Men men, nå må jeg dra meg ut døra her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PatheticGirl43

:hoppe: Dette ser jo veldig lovende ut!

Tenk på tirsdag, da kan du ganske sikkert begynne å glede deg for fullt!

Heier masse for at dette ikke skal være noe tulleresultat (noe som er veldig usannsynlig), og for gode nyheter på tirsdag! :duskedame:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Dette ser jo veldig lovende ut!

Tenk på tirsdag, da kan du ganske sikkert begynne å glede deg for fullt!

Heier masse for at dette ikke skal være noe tulleresultat (noe som er veldig usannsynlig), og for gode nyheter på tirsdag! :duskedame:

God helg! :klem:

Ja det ser jo lovende ut, men leste en plass om en lege som sa at sprøyta kan henge igjen opptil 14 dager. :( Så tør ikke håpe på for mye. Men det må jo være veldig sjeldent, når det står 10 dager i felleskatalogen...

Jeg blir hvertfall mer og mer støl nederst i magen, det må da vel være et godt tegn :)

God helg til deg og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med meg, de dumme dumme eltestene! :gjeiper:

Ååå jeg håper virkelig du får en lykkelig FANTASTISK tirsdag etter den lange veien mot en spire! :hjerter_rundt:

Nyt helga nå og kos deg med mannen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...