Tinio Skrevet 16. november 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 16. november 2009 Enda sterkere test i dag, da må du jo være gravid da Dere kan nok snart slippe gleden løs nå, men jeg forstår godt at det må være vanskelig å tro også Jeg skal innom og sjekke status igjen i morgen Stor Ja, det er liksom for godt til å være sant! Med den tullekroppen jeg har, så skal vi likevel greie det med en gang vi får hjelp! Med en gang jeg hadde vært hos den flinke gynekologen så fikk jeg en følelse av at dette kom til å gå bra. Og nå ser det ut som om det gjør det også. :rødme: Håper jeg kan slippe jubelen løs i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PatheticGirl43 Skrevet 17. november 2009 #102 Del Skrevet 17. november 2009 Oppdatering? Har krysset alt jeg har for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 17. november 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 17. november 2009 Ja da tror jeg vi endelig kan slippe jubelen løs! Positiv clearblue og knallsterk positiv billigtest i morges, og ingen tegn til tanta! Jeg er gravid!! :rødme: :dåne: Nå må jeg jo nesten lage meg ny dagbok... Tusen takk til alle som har heiet på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 17. november 2009 #104 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Ja da tror jeg vi endelig kan slippe jubelen løs! Positiv clearblue og knallsterk positiv billigtest i morges, og ingen tegn til tanta! Jeg er gravid!! :rødme: :dåne: Nå må jeg jo nesten lage meg ny dagbok... Tusen takk til alle som har heiet på oss! :bolledeig: GRATULERER Så utrolig glad jeg ble nå Godt at det ikke var tulletester og at tullekroppen din endelig oppførte seg!!! Endret 17. november 2009 av Invicta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 17. november 2009 #105 Del Skrevet 17. november 2009 Hurraaaaaa Kjempeglad på dine vegne. Gleder meg til å lese graviditetsdagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PatheticGirl43 Skrevet 17. november 2009 #106 Del Skrevet 17. november 2009 Gratulerer!!! Fortell oss om mannen har begynt å tro på det enda da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 17. november 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 17. november 2009 Takk Invicta og Becky PatheticGirl43: Hehe han tror på det nå, nå maser han om at jeg skal ringe moren min for å få råd, for hun har jo tross alt båret frem 5 barn Men vet ikke helt, jeg må liksom venne meg litt til tanken selv først. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 17. november 2009 Forfatter #108 Del Skrevet 17. november 2009 Sånn! Nå har jeg laget meg ny ticker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PatheticGirl43 Skrevet 17. november 2009 #109 Del Skrevet 17. november 2009 Takk Invicta og Becky PatheticGirl43: Hehe han tror på det nå, nå maser han om at jeg skal ringe moren min for å få råd, for hun har jo tross alt båret frem 5 barn Men vet ikke helt, jeg må liksom venne meg litt til tanken selv først. :rødme: Så bra! Blir sikkert veldig godt å ha moren din, men skjønner at det aller først må synke inn hos deg først! Men godt tegn at han er så ivrig, han blir nok en veldig god støtte fra begynnelse til slutt Gleder meg til graviditetsdagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå