Gå til innhold

Drømmen om Lykkeliten

Tinio

Anbefalte innlegg

Enda sterkere test i dag, da du jo være gravid da ;) Dere kan nok snart slippe gleden løs nå, men jeg forstår godt at det må være vanskelig å tro også :fnise:

Jeg skal innom og sjekke status igjen i morgen :lur:

Stor :klem:

Ja, det er liksom for godt til å være sant! Med den tullekroppen jeg har, så skal vi likevel greie det med en gang vi får hjelp! Med en gang jeg hadde vært hos den flinke gynekologen så fikk jeg en følelse av at dette kom til å gå bra. Og nå ser det ut som om det gjør det også. :rødme: Håper jeg kan slippe jubelen løs i morgen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da tror jeg vi endelig kan slippe jubelen løs! :bolledeig: Positiv clearblue og knallsterk positiv billigtest i morges, og ingen tegn til tanta!

:strix::duskedame::hoppe::danse::danser:

Jeg er gravid!! :rødme: :dåne:

Nå må jeg jo nesten lage meg ny dagbok... :gravid::fnise:

Tusen takk til alle som har heiet på oss! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da tror jeg vi endelig kan slippe jubelen løs! :bolledeig: Positiv clearblue og knallsterk positiv billigtest i morges, og ingen tegn til tanta!

:strix::duskedame::hoppe::danse::danser:

Jeg er gravid!! :rødme: :dåne:

Nå må jeg jo nesten lage meg ny dagbok... :gravid::fnise:

Tusen takk til alle som har heiet på oss! :klemmer:

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

GRATULERER

Så utrolig glad jeg ble nå :) Godt at det ikke var tulletester og at tullekroppen din endelig oppførte seg!!! :strix:

Endret av Invicta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Invicta og Becky :klemmer:

PatheticGirl43: Hehe han tror på det nå, nå maser han om at jeg skal ringe moren min for å få råd, for hun har jo tross alt båret frem 5 barn :fnise: Men vet ikke helt, jeg må liksom venne meg litt til tanken selv først. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PatheticGirl43
Takk Invicta og Becky :klemmer:

PatheticGirl43: Hehe han tror på det nå, nå maser han om at jeg skal ringe moren min for å få råd, for hun har jo tross alt båret frem 5 barn :fnise: Men vet ikke helt, jeg må liksom venne meg litt til tanken selv først. :rødme:

Så bra! :) Blir sikkert veldig godt å ha moren din, men skjønner at det aller først må synke inn hos deg først! Men godt tegn at han er så ivrig, han blir nok en veldig god støtte fra begynnelse til slutt :Nikke:

Gleder meg til graviditetsdagbok! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...