Gå til innhold

Hjelp, bokstavelig talt


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Skulle passe katt hos noen og ordne litt med vanning av blomster mens de jeg passer huset for er på ferie, etter jeg var der første gang merket jeg allerede da rare ting og det blir værre, føler at noen følger etter meg og nakke hårene reiser seg.

Jeg satte fra meg noe innefor hoved døren da jeg skulle hente det var det vekk, jeg åpnet døren og da stod det utenfor. Jeg begynner å lure på om varmen har gjort meg helt skrudd eller hva det nå kan være, hva skal jeg gjøre, tør såvidt dra tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja jeg hadde samme følelsene da...hun som var med måtte gå ut og ta en røyk sa hun bare, satte seg i bilen og kom ikke inn ijenn, følte seg ikke helt bra. Synes det er skremmende.

Fins det ikke noe som påstås å fjerne eller holde "negativ energi" på avstand? Bare for å se om det hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Hyyyyyl !!!! :o går sånt an??? trodde bare det var slik som var i skumle filmer jeg !!

*løpe og lukke dører og vinduer ...ble plutselig guffent dette !*

huff :o :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde bedt om beskyttelse fra en høyere makt.

Det er ikke kjekt med den der ekle følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg tror huseierene vet eller har merka at det er noe, men ikke tør å si det for de vil bli stemplet som rare eller noe da.

Drar og henter katten og får heller bryte hybel reglene om dyr, er snakk om 3 dager til og ingen merker noe om den bare er stille hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest sunshine-t

jeg har ikke noe råd om hva du kan gjøre, men det høres jo ekkelt ut! så jeg håper du finner ut av det :blunke:

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er jo veldig sent ude men et godt råd til en anden gang er at før man går ind på et sted så se for dig at du beskytter dig i en tønden eller kugle ligesom du er inden i en ballon dette er også meget lurt at gøre når man skal ud på byen da der hænger mange uhumskhedder på bare og disko mm

en anden ting er at det er ikke sikkert at ander mærker energien har været på steder hvor jeg bare må komme væk hvor ander ikke har kunne mærke noget ikke alle er lige modtagelige og noget er måske også kun rettet mod kvinder/mænd/børn mm og så kan kun de mærke og ingen ander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Aradia)O(

Litt sent ute, men jeg lurte på hvordan det gikk...Har du fortalt det til familien som bor der? Hva sa de i så tilfellet. (Kanskje spøkelse vil slappe av om du forteller den hvorfor du er der...)

Si meg en ting, hvordan reagerer katten deres forresten når du er der? Katter ser og merker ting vi vanligvis ikke ser. Et eksempel: Der moren min bodde før (og jeg vokste opp) hadde jeg ofte følelsen av å ikke være alene. Det skjedde aldri noe, men jeg liker ikke følelsen av å bli iaktat). En gang husker jeg at katten min plutselig fulgte noe med blikket, akuratt som om noen gikk forbi henne. Men det var ingen ikke der...

En gang moren min skulle legge seg hadde hun glemt å slukke en lampe i stuen. Hun gikk for å slukke den og ettersom alt da ble helt mørkt måtte hun føle seg frem til soverommet som lå vegg i vegg. Hun peilet seg inn på døren men bommet litt. Kom borti stolen som sto ved siden av (den samme som katten satt på i avsnittet ovenfor). Den ene hånden hennes kom da borti noe mykt i bryst / skulderhøyde. Hun tenkte ikke så mye over det og tok bare et skritt til siden og fant veien inn til soverommet. Først etterpå slo det henne at denne stolen (en antikk biedermeier, de er ganske lave) jo var for lav til at hun kunne dulti borti noe mykt i den høyden. Dette er kun mulig viss man kommer borti et voksent menneske som sitter på den.... :o

Jeg har mange flere slike historier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Aradia )O(

Ja spøkelseshistorier er litt spennende - spesielt når det er ens nærmeste som har opplevd dem...

Da moren min var liten bodde hun og foreldrene hennes i en liten leilighet i Grønnegate. Det var rett etter krigen, så store leiligheter var en luksusvare. Man tok det man kunne få. Bestemoren min fortalte alltid at det hadde slått henne noe rart at det var en så stor lås på baderomsdøren (på utsiden, ikke innsiden altså).

Moren min følte seg aldri alene i denne leiligheten. Hun klarte f.eks. aldri å sitte med ryggen ut mot rommet, men følte det "tryggest" å sitte med ansiktet vendt ut slik at hun kunne se alt når hun gjorde leksene sine f.eks. Ellers hadde hun følelsen av å bli iaktat. En gang - vet ikke når, men det må ha vært sent på kvelden - da hun lå i sengen, så hun en skikkelse / en grå skygge komme ut av veggen, gli gjennom rommet og ut gjennom døren...

En annen gang - i den samme leiligheten - lå bestefaren min å hvilte på sofaen i stuen. Han hørte plutselig masse romstering og bråk i gryter og panner ute på kjøkkenet. Han trodde det var bestemoren min og gikk ut for å se hva hun drev på med. Men det var ingen der....

Hverken moren min eller bestefaren hadde vel egentlig sett dette spøkelset. Men det gjorde bestemoren min! Hun var på vei til badet da hun så en liten mann i frakk og hatt gå fra badet, forbi henne og ut på kjøkkenet! Hun var alltid overbevist om at denne mannen hadde en eller annen samenheng med den store låsen på baderomsdøren å gjøre. Om jeg har forstått henne riktig så hadde visst tyskerene lagt beslag på noen av leilighetene i dette bygget under krigen. Hva som virkelig har skjedd den gangen, er det vel ingen som vet - bortsett fra spøkelset selv...

Jeg har noen få historier til om dere vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...