Gå til innhold

Til menn: Hva kan vi damer gjøre?


Gjest Gjest_Laila_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gorgonzola

Sørg for å trigge jeger innstinktet vårt..........

Sørg for å oppfylle våre forventninger til hva som skal til for at forholdet oppleves som spennende, givende og sensuelt.

Forutsatt at vi evner å fortelle våre forventninger da, og der er det nok endel menn som sliter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Vi hører støtt og stadig om menn som er utro fordi det mangler spenning hjemme i heimen! Men hvordan skaper vi den spenningen for mannen våres? Ved å ha sex hver dag? (Da blir dere vell i alle fall lei?)

Blir menn lei av å ha sex hver dag? Tvert imot. Hvis typen din kun vil ha sex én gang pr dag så er det jo noe som er galt. Å ville ha sex 3-4 ganger pr dag er normalt, og man går selvsagt ikke lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Sørg for å trigge jeger innstinktet vårt..........

Dette er bare tull. Dessuten heter det "jegerinstinktet", ikke "jeger instinktet".

Du trenger selvsagt ikke å trigge noe jegerinstinkt, med mindre du er sammen med en fyr som tror han lever i steinalderen.

Det eneste du trenger å gjøre er å kle deg sexy. Spør gjerne typen din om hva han tenner på, så kommer du ti hakk lengre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola
Dette er bare tull. Dessuten heter det "jegerinstinktet", ikke "jeger instinktet".

Du trenger selvsagt ikke å trigge noe jegerinstinkt, med mindre du er sammen med en fyr som tror han lever i steinalderen.

Det eneste du trenger å gjøre er å kle deg sexy. Spør gjerne typen din om hva han tenner på, så kommer du ti hakk lengre. :)

Jeg er av den oppfatning at det skal noe mere til enn bare å kle seg sexy og spørsmål om hva jeg tenner på. For meg handler tenning og graden av hvor happy jeg er om mer enn det. Beklager skrivefeilen om jegerinnstinkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vel, hva du tenner på er faktisk revnende likegyldig. Spørsmålet er hva folk flest tenner på, og generelt sett hjelper det faktisk at dama kler seg sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva brast så høyt

Skjønner at det kan være lett å få inntrykk av at "alle" menn er utro, når en leser på KG. Men slik er det altså ikke.

Mange kvinner latterliggjør menn med prinsipper, særlig når prinsippene står i motsetning til hva hun ønsker. Kanskje du bør ta ryggradløs prinsippløshet som en indikator?

Hvorfor vokser så mange gutter opp til å bli pikkstyrte egoister? Har de ikke hatt mødre til oppdra dem?

Enig i det.

Jeg vil også legge til: Har de heller ikke hatt fedre til å oppdra seg, mannlige rollemodeller? Hvor ble det av mennene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Du trenger selvsagt ikke å trigge noe jegerinstinkt, med mindre du er sammen med en fyr som tror han lever i steinalderen.

Bare tull.

Jegerinstinktet lever i beste velgående. You can't fight nature.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle hannkjønn der ut!. :lete:

Det er en liten ting jeg lurer på og det er:

- Er det virkelig noe vi kvinner kan gjøre for å hindre at dere er fysisk eller psykisk utro?

Vi hører støtt og stadig om menn som er utro fordi det mangler spenning hjemme i heimen! Men hvordan skaper vi den spenningen for mannen våres? Ved å ha sex hver dag? (Da blir dere vell i alle fall lei?)

Dere menn beskriver ofte den perfekte kona i sengen slik: Vill, Villig og kåt!

Jeg føler at selv om damene sitter hjemme og er vill, villig og kåt, så hindrer det ikke mannen i å være utro.

Og som sagt dere trenger ikke si: "Vær kåt, villig og vill!" For det er vi ofte (og noen alltid) og det ser ikke ut til å hindre (de fleste) av dere.

Be honest! :)

Jeg må bare si at den tråden gjør meg både frustrert og forbanna. For sånn er det alltid at det selvfølgelig er MANNEN som er problemet. At han mangler selvtillit, selvdisiplin og at mannen bare har anlegg for å være utro. Men dere har faktisk aldri oppveid muligheten for at det er DERE (damer/jenter) som er feilen!?

kanskje hvis dere slutter å syte og klage over at mannen skal gjøre ditt og mannen skal gjøre datt så klarer dere faktisk å sette dere inn i dere selv?

Jeg skrev litt langt opp på side 1 hva jeg mener er den rette oppskriften for å ha et trofast forhold. For dere forventer vel ikke at han skal være den bikkja dere tror han er fordi han faktisk har ei jente og får mat på bordet?!

Nei vet du hva; Detta er den dummeste tråden jeg har sett her inne.

Istedet for å være urolig for at han kommer til å knulle den deilige dama på byen så kanskje dere skal prøve å VÆRE den dama?

Nå kan det godt hende jeg får en hel horde med rødstrømper etter meg med både stekespade og potetkjele, men jeg står på meningen min.

Hvis en hest sparker, hvem skylder vi som oftest på? Tenk litt på den.

Endret av grafenberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS,

du spør om det er mulig å få en mann til ikke å være utro psykisk. Jeg går ut ifra da at du tenker på hvordan man kan få en mann til å unngå å tennes eller tenke på andre kvinner?!

Vel, jeg tror ikke det er mulig. Menn vil nok alltid ha higen etter andre kvinner, rett og slett fordi dette ligger instinktivt i oss.

Et iøynefallende aspekt ved pattedyrs seksualitet generelt sett er hannkjønnets konkurranse og hunnkjønnets valg. Hannkjønn prøver etter beste evne å inseminere så mange hunnkjønn som mulig, mens hunnkjønn viser en tendens til å ha preferanse for de hannkjønenne som viser at de har de beste genene (biologisk sett).

Fysisk utroskap derimot er det lett for en mann å unngå dersom forholdet han er i er så bra at det oppveier faren det innebærer å innlede et hemmelig forhold til noen på si.

Det er store individuelle forskjeller på menn, både når det gjelder seksualdrift og hvor ærlige de er. Uheldigvis er det slik at kvinner ofte ser etter 'alpha male'-trekk, og prøver å erobre de mennene som viser slike karakteristikker, men det er nettopp slike menn som har størst sannsynlighet for å være utro (det finnes utallige artikler på dette, sjekk f.eks Darwin (http://darwin-online.org.uk/content/frameset?itemID=F350&viewtype=text&pageseq=1)).

Så mitt råd til deg er å leve i harmoni med din mann etter beste evne slik at han ikke synes det er verdt å forføre en annen kvinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge undersøkelser om temaet, bør du satse på en mann med disse kjennetrekkene:

Det har blitt gjort en hel del forskning og undersøkelser på området. Her er en del av den informasjonen som har dukket opp.

Lave menn er mer trofaste enn høye menn. Grensen går på ca 179 cm. Grunnene er flere, men det nevnes at høye menn gjerne har mer Testosteron ( mannlig kjønnshormoner) og dermed er mer slaver av sin egen penis. Dessuten er det fortsatt slik at høye menn tiltrekker seg mer oppmerksomhet fra kvinner og dermed vil få flere tilbud, noe som igjen øker sjansene for at han skal la seg rive med.

Ved Yale universitetet har de funnet ut at menn med midtskill er mindre utro enn gjennomsnittet. Forskerne ble også overasket når det viste seg at menn med langt hår var de som var minst utro. Menn med kort hår på siden, og lengre på toppen er derimot utro langt over gjennomsnittet.

Dersom du ser på din utvalgtes fingre, skal du sammenligne lengden på ring og pekefingeren. Dersom ringefingeren er like lang, eller kortere enn pekefingeren, så er han en mer trofast type. Dersom ringefingeren er lengre enn pekefingeren derimot, så skal du være forsiktig.

Det sikreste tegnet på om han er trofast eller ikke allikevel størrelsen på ballene hans, jo større de er, jo større er sjansen for at han ønsker å spre sin sæd hos andre enn deg.

Menn som har jobber uten spesielt stort ansvar er de som er mest trofaste. Såfremt de ikke jobber i ett svært mannsdominert miljø, da raser de brått oppover listen.

Hold øye med alkohol forbruket hans. En trofast mann nøyer seg med ett glass vin til maten og kanskje en konjakk. Jo høyere alkohol forbruk, og jo mer øl, jo større er sjansene for at han skal ha en på si.

Ta en kikk på vennene hans. Dersom alle hans venner er single, så er sjansene for at han ønsker ( og kan) slå seg til ro mindre, enn dersom flere av hans venner er "veletablerte"

Helt til slutt tar vi med at menn som drikker kaffe er dobbelt så ofte utro som de som drikker te. Den siste undersøkelsen skriver seg selvsagt fra England.

Ps: Fordi om din mann tilfredstiller ett eller flere av de overnevnte "kravene" er det ikke dermed sagt at han er en potensiell utro partner. Det finnes høye menn som jobber som snekkere, med store baller som absolutt ikke kunne tenkt seg å ha vært utro. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg vært skikkelig lur og funnet meg en mann med langt hår og midtskill! :rødme:

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å slå opp/slutte å holde på med jenten framfor å være utro, men jeg merker at jeg begynner å kjede meg når vi kan være naken foran hverandre uten at det er seksuelt. Jeg holdt på med en jente en stund som alltid dro hjem etterpå. Det gjorde at jeg aldri så henne usminket, aldri så henne naken neste morgen i det hun slasker seg småtrøtt ut rommet for å gå på do og alltid hadde en seksuell spenning hver gang jeg var med henne. Det er sannsynligvis for mye å forlange av en jente, men det gjorde at forholdet varte.

Eksen min oppdaget ihvertfall at hvis hun våknet før meg, dusjet, pusset tennene og tok på parfyme før jeg våknet så gikk jeg hele dagen og var forelsket, men hvis hun våknet samtidig som meg og slasket seg en hel søndag så mistet jeg totalt interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei alle hannkjønn der ut!. :lete:

Det er en liten ting jeg lurer på og det er:

- Er det virkelig noe vi kvinner kan gjøre for å hindre at dere er fysisk eller psykisk utro?

Vi hører støtt og stadig om menn som er utro fordi det mangler spenning hjemme i heimen! Men hvordan skaper vi den spenningen for mannen våres? Ved å ha sex hver dag? (Da blir dere vell i alle fall lei?)

Dere menn beskriver ofte den perfekte kona i sengen slik: Vill, Villig og kåt!

Jeg føler at selv om damene sitter hjemme og er vill, villig og kåt, så hindrer det ikke mannen i å være utro.

Og som sagt dere trenger ikke si: "Vær kåt, villig og vill!" For det er vi ofte (og noen alltid) og det ser ikke ut til å hindre (de fleste) av dere.

Be honest! :)

Er jo mange gutter og jenter som desverre er utro. Det jeg tror er at man enten har det prinsippet at man ikke er utro, å da er det et personlig prinsipp..Man vil ikke være så patetisk at man er utro rett og slett, uavhengig av om man begynner å bli mindre glad i kjæresten/sexen er kjedelig etc, da slår man heller opp. Forhindre at partneren er utro tror jeg man best gjør ved å velge en mann som er voksen og prinsippfast på det området, en type som er kar nok til å åpen og ærlig avslutte forholdet om han ikke føler ting er bra, og ikke rører andre damer før dere er ferdig..Ellers er det vel ikke noe spes kvinner kan gjøre...like lite som menn kan gjøre for å forhindre at dama er utro..men må vel være kommunikasjon, vise at man er glad i partneren, nærhet og sex osv...men tror ikke det holder i nærheten bare å være med på alt i senga...må jo også være en match og ha det bra ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å slå opp/slutte å holde på med jenten framfor å være utro, men jeg merker at jeg begynner å kjede meg når vi kan være naken foran hverandre uten at det er seksuelt. Jeg holdt på med en jente en stund som alltid dro hjem etterpå. Det gjorde at jeg aldri så henne usminket, aldri så henne naken neste morgen i det hun slasker seg småtrøtt ut rommet for å gå på do og alltid hadde en seksuell spenning hver gang jeg var med henne. Det er sannsynligvis for mye å forlange av en jente, men det gjorde at forholdet varte.

Eksen min oppdaget ihvertfall at hvis hun våknet før meg, dusjet, pusset tennene og tok på parfyme før jeg våknet så gikk jeg hele dagen og var forelsket, men hvis hun våknet samtidig som meg og slasket seg en hel søndag så mistet jeg totalt interessen.

Stakkars damene dine!

De måtte tolerer det slaskete uopplagte trynet ditt da? Kaller det ikke et forhold en gang om man ikke er såpass trygge på hverandre at man kan være seg selv og slappe av, sminket eller usminket, trøtt i tryne eller ikke...Høres ut som du har god greie på kjærlighet as :) (PS: Det siste mente jeg sarkastisk hvis du ikke tok den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å slå opp/slutte å holde på med jenten framfor å være utro, men jeg merker at jeg begynner å kjede meg når vi kan være naken foran hverandre uten at det er seksuelt. Jeg holdt på med en jente en stund som alltid dro hjem etterpå. Det gjorde at jeg aldri så henne usminket, aldri så henne naken neste morgen i det hun slasker seg småtrøtt ut rommet for å gå på do og alltid hadde en seksuell spenning hver gang jeg var med henne. Det er sannsynligvis for mye å forlange av en jente, men det gjorde at forholdet varte.

Eksen min oppdaget ihvertfall at hvis hun våknet før meg, dusjet, pusset tennene og tok på parfyme før jeg våknet så gikk jeg hele dagen og var forelsket, men hvis hun våknet samtidig som meg og slasket seg en hel søndag så mistet jeg totalt interessen.

Huff!

Håper du er forholdsvis ung - dette var umodne saker.

Sjarmerende med det trøtte trynet på puta ved siden av seg når det er real love, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg pleier å slå opp/slutte å holde på med jenten framfor å være utro, men jeg merker at jeg begynner å kjede meg når vi kan være naken foran hverandre uten at det er seksuelt. Jeg holdt på med en jente en stund som alltid dro hjem etterpå. Det gjorde at jeg aldri så henne usminket, aldri så henne naken neste morgen i det hun slasker seg småtrøtt ut rommet for å gå på do og alltid hadde en seksuell spenning hver gang jeg var med henne. Det er sannsynligvis for mye å forlange av en jente, men det gjorde at forholdet varte.

Eksen min oppdaget ihvertfall at hvis hun våknet før meg, dusjet, pusset tennene og tok på parfyme før jeg våknet så gikk jeg hele dagen og var forelsket, men hvis hun våknet samtidig som meg og slasket seg en hel søndag så mistet jeg totalt interessen.

Ja, dette var triste saker. Kan ikke ha vært et spesielt bra forhold hvis man mister totalt interessen av å se kjæresten udusjet og usminket.. Satte hun samme krav til deg? Hva skjedde når hun stod der nydusjet og parfymert og så bort på ditt trøtte tryne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke slemt ment men du ber om det umulige. En dude som får seg ofte noe (en tiltrekkende dude) vil helelr prøve å "smake på forkjellige jenter fremfor å ta bare en av. Hvorfor skulle han forholde seg til en når han kan få 10?

Hvorfor er 70% av kvinnene utroe? Kvinner etter observasjoner, tydet på er mere utro enn menn. Bare fysik og psykisk.

Svaret er: Mennesker er som dyr... de vill spred genene sine.

Monogami, er satt av kristendommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trøtte trynet mitt har tydeligvis ikke skremt dem vekk helt enda, men det skal være sagt at jeg som gutt med kort hår ser omtrent like bra ut når jeg våkner som når jeg legger meg. Det er det motsatte kjønnet som kan gå fra prinsesse til troll ved å fjerne sminken, rufse til håret og se trøtt ut. Dette ser man mindre hos de naturlig vakre jentene som ikke bruker så mye sminke, men jenter flest ser ikke bra ut om morgenen.

Man kan si at jeg ber om for mye, men så lenge det fungerer så er det egentlig greit. Forhold kan være så mangt, man trenger ikke ha forholdet du har for å ha et bra forhold. Det er det mange som glemmer her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de forskjellige strategiene for å få kjæresten til å ikke være utro som er nevnt her sikkert kan få kjæresten til å få mindre lyst til å være utro.

Men kjæresten min kan godt få lov til å ha lyst på andre damer, han må bare ikke gjøre noe med det! Alle tenker på andre av og til. Tankene hans skal ikke jeg kontrollere. Han og jeg har valget om å ikke være utro.

For å vedlikeholde det valget tror jeg det er bare prinsipper og god gammeldags kjærleik som har noen effekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...