Gå til innhold

Vil ha jentesex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjestebie
Skrevet

Fotball frøken: Har du prøvd det?

Etter å ha lurt i mange år på om hvorvidt jeg var skeiv eller ikke fikk jeg svar for litt over et år siden. Falt pladask for ei som er noen år eldre enn meg. Og da vi, ved en senere anledning endte opp i seng, etter litt for masse alkohol, var jeg helt på kne.

Vet ikke hva hun tenker og føler om meg nå men jeg glemmer ikke henne med det første, for å si det sånn ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også ha jentesex. Problemet er bare at jeg ikke er jente.

Gjest Anonymjente90
Skrevet (endret)

Spennende tråd! Mitt første innlegg på KG noen gang, enda så lenge jeg har vært ivrig leser i forumet.. Men dette interesserer meg også :)

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

Jente 29 med samboer her....

Har tenkt på dette en stund jeg også....jeg hverken er eller vil være lesbe, men har kjeeeempelyst å teste ut kos med en jente.

Jeg tenker sånn...: Man avtaler å møtes på et "ukjent" sted over noen øl eller drinker, med utgangspunkt i å bli venninder,og tar det derfa. Da har man muligheten til å ta halen mellom beina og takke for seg om man får panikk og det føles feil... Begge vet jo hva den andre har i tankene så da er det litt lettere.

Men min store skrekk er å komme hjem med kjønnssykdommer i bagsasjen, eller oppdage at man kjenner denne jenta i det man møtes og det ikke er noen vei tilbake....

Alle jenter har venninder, så det er jo bare å skryte på seg en venninde ekstra ovenfor typen....Må nevne at jeg aldri ville gjort det samme om det var en gutt....Men det er vel i grenseland å sex-date en jente også...egentlig langt over grensa....

Skrevet (endret)

Har alltid vært en drøm å prøve jentesex. Har bare hatt heteroforhold og vil ikke ha noe lesbisk forhold. Selv om jeg liker begge deler :P Er 29 år og samboer.

Prøvde ut jentesex med ei venninne i fylla og det var GUDD!!!

Så har jeg gjort det igjen. Og har nå vært med 4 forskjellige damer. Men syns det er veldig vanskelig å vite hvor jeg kan treffe andre jenter...

Endret av Bond
Skrevet

Gjest_Gjestebie_* Nei, jeg har ikke prøvd :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Har dere hatt jentesex med mange jenter? Jeg har så syyyykt lyst til å pøve, men er for blyg til å tørre :(

Gjest 1989-modell
Skrevet

Fikk klaff.

Vorspiel med jente jeg har kjent lenge.

Nydelig også.

Nesten litt lyst på henne.

Men selvsagt bare for å ha prøvd d.

Litt mye rødvin, så gikk det f... i meg: Og jeg sa:

"Jeg har lyst på prøvd litt jentesex".

Angret akkurat i det jeg sa det, men kan da spøke det bort.

"Du også", sa hun...

Litt etterpå fikk jeg kjenne myk jentekropp.

Og det var bare myyyye mer deilig enn jeg trodde.

Litt flau når jeg traff henne dagen etter.

Så sier hun bare: F... så deilig å ligge med deg.

Samme kvelden var det reprise.

Siden har vi gjort det kanskje en gang i uken.

Ikke forelsket i henne, eller noe slikt bare deilig å elske med henne.

Gjest Søt og anonym
Skrevet (endret)

Er ganske kresen. Har vært inne på tanken å dra på byen alene når kjæresten er utenbys, men Oslo vest er så lite at jeg definitivt hadde truffet på andre jeg kjenner... Jeg har hatt trekant tre ganger med tilfeldige kjenter fra byen og kjæresten min, hvor jeg har sjekket henne opp mens han står i bakgrunnen og venter før han joiner flørtingen, så jeg vet at det er mulig å få napp. Tror dessuten at terskelen er høyere for å bli med et par enn en jente alene, så det burde gå med riktig innstilling. Er mest redd for å dra på byen alene... Har prøvd nettet, men uten suksess til nå... Er det noen andre i samme situasjon som meg? Kresen men villig?

Forresten så har jeg 100% tillatelse fra kjæresten. Han digger det, og vi kan stole på hverandre 100%.

Endret av Bond
Skrevet

Nettet ser jeg på som skummelt. For mange så funker det sikkert, men jeg er skeptisk :P Byen ville vært bedre, men er redd for å dumme meg ut med å flørte med ei dame. Tenk om hun tar det ille opp!

Men har så definitivt lyst til å prøve jeg og. Tenker myyye på det...;)

Skrevet (endret)

Synes det er vanskelig å finne noen som vil det samme som meg..

Endret av Bond
Skrevet

Tråden ryddet.

Minner på at KG er ikke et sjekkested.

Bond, mod

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har også hatt lyst til å ha jentesex lenge, men får liksom aldri ut fingeren!

Har registrert meg på et par halvsketchy sider for sextreff, men de få jeg har prøvd er for sleipe. "Gratis" påmelding, men så må man plutselig betale for å faktisk få eller sende meldinger. Har også sendt noen svar på en kontaktannonse eller to uten å få svar tilbake. Når jeg tenker meg om så laget jeg en selv en gang, men laget samtidig en ny mailadresse for formålet som jeg glemte helt ut!!

Ikke rart jeg aldri får meg noe..

Uansett, jeg har og mest lyst til at det skal skje på byen, "tilfeldig". Men hvor ofte møter man en dame man vil ha og som man i tillegg tror det har noe for seg å legge an på? Vet ikke om noen typisk lesbiske barer her, og det er ikke så lett å skille de heterofile fra de lesbiske/bifile (eller enda verre, de som bare er bi-curious) på et vanlig utested.

Tror faktisk nettet er tingen. Må bare finne riktig sted. Noen forslag?

Skrevet

Helt enig, jeg også har gjort det her..jeg prøver ut sider på nett å div, men det blir med det. Jeg vet ikke om noen sider..men jeg tror ikke jeg er typen til å finne det på byen, er hetrofil, men tanken på jentesex er ikke feil...

Gjest benedicte
Skrevet

Fikk klaff.

Nydelig også.

"Du også", sa hun...

DU har så rett.

Tror nesten alle jenter i det minste har lyst å prøve,

men finner ingen.

Tør ikke spørre de nærmeste venninnene.

Men jeg gjorde akkurat som henne over her.

Spurte i fylla. Og fikke jeg ikke et positivt svar kunne jeg jo bare

spøke vekk spørsmaålet.

Hun sa ikke nei, med det samme. Men etter noen minutter etterpå kom hun tilbake til jentesex. Og før vi hadde sagt noe mer ville hun at jeg skulle massere henne i nakken.

Hun gikk på soverommet, og ropte på meg. Der lå hun i bare truse og BH, og ville at jeg skulle massere henne, mens hun lå på magen. Herlig bare det. Varmt. Skal ikke du ta av deg? Tok av meg like mye, og der lå vi 2 nesten voksne jenter og klådde på hverandre.

Hun snudde seg, og der så jeg den våteste trusa, siden jeg tok vasken forrige uke.

Det er din feil, jeg blir litt kåt av at du masserer meg. Så tok hun av både BH-en og trusa, og lå der helt naken med benene spredt. Klarte ikke å holde meg. Måtte bare la en finger skli inn....og slik fortsatte det.

Glad jeg tok sjansen og spurte. Før var hun bestevenninnen min. Nå er hun MEGA-bestevenninnen min.

Gjest kosejente
Skrevet

DU har så rett.

men finner ingen.

spøke vekk spørsmaålet.

Hun sa ikke nei, med det samme. Men etter noen minutter etterpå kom hun tilbake til jentesex. Og før vi hadde sagt noe mer ville hun at jeg skulle massere henne i nakken.

Hun gikk på soverommet, og ropte på meg. Der lå hun i bare truse og BH, og ville at jeg skulle massere henne, mens hun lå på magen. Herlig bare det. Varmt. Skal ikke du ta av deg? Tok av meg like mye, og der lå vi 2 nesten voksne jenter og klådde på hverandre.

Hun snudde seg, og der så jeg den våteste trusa, siden jeg tok vasken forrige uke.

Det er din feil, jeg blir litt kåt av at du masserer meg. Så tok hun av både BH-en og trusa, og lå der helt naken med benene spredt. Klarte ikke å holde meg. Måtte bare la en finger skli inn....og slik fortsatte det.

Glad jeg tok sjansen og spurte. Før var hun bestevenninnen min. Nå er hun MEGA-bestevenninnen min.

Yepp. Slik er det.

Tror alle er litt nysgjerrige. Men tør ikke ta initiativet.

Og tar du initiativet, får du vel ikke utropt et JAAA, men veldig få brånekter.

De fleste er med etter noen glass vin.

Jeg er 18, og litt sånn "babe" og litt populær hos alle.

Har prøvet meg på 4 av venninnene mine, og fikk leke med 3 av dem samme kvelden.

Den fjerde ville absolutt besøke meg neste kveld.

Og da var ikke hun vanskelig å be heller. Dvs. Hun nærmest kledde av meg.

Og det er helig da:

1. Du får herlig hud-mot-hud-kontakt. Huden blir mer livlig.

2. Du får herlige orgasmer, som er fint for blodomløpet.

3. Du forbrenner like mye kalorier som på en joggetur.

4. Du får et ennå bedre forhold til venninnene.

5. Du får mye sex, og blir i veldig godt humør.

6. Du blir smittende glad, og alle rundt deg trives med deg.

Bare positive ting ved å ta-og-kose med venninnen.

Også en eventuell kjæreste vil ha glede av det.

Slutt å ha dårlig samvittighet. Det er 80-talls det.

...Har du lyst? Din nærmeste venninne er 98% sikkert like lysten.

Har du gjort det en gang blir du litt hekta.

Gjest vilPrøve
Skrevet

Jeg har veldig lyst å prøve.

Problemet er bare at jeg har samboer og et barn og er jo selvfølgelig en smule redd for avsløringen.

Skulle jeg gjort det med noen tror jeg jeg ville gjort det med en i samme situasjon.

Jeg tenner ikke dirkete på en jente når jeg ser en men jeg tenner veldig på tanken av å knulle en :lur:

Skrevet

Fikk klaff.

Nydelig også.

"Du også", sa hun...

DU har så rett.

men finner ingen.

spøke vekk spørsmaålet.

Begge disse to innleggene er skrevet av samme person. Spam.

SOL-skribenten, gidder du å kutte ut å spamme kvinneguiden-forumet?

Takk.

Skrevet

dra på fylla i en annen by. se etter jenter i bæggybukser,tættisser, litt guttejenter ;) de går gjerne på fylla med 4-5 andre. de er som regel bifile eller lesbiske :) mange av dem er grisefine og ;) dans og rock litt med dem på the dancefloor ;) bli med på nash og klin litt så får du se ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

Wow her var det mange i min situasjon! :) Jeg har prøvd jentesex, og digger det. Hadde ei fast jeg holdt på med. Vi var begge i heteroforhold, men typene syns det var helt ok. Hehe. Det var da jeg fant ut at jeg er bifil :) Siden har jeg prøvd noen andre damer, jeg tenner på damer som bare det!!! Men problemet er at jeg syns det er vanskelig å finne7treffe noen som også vil prøve.. Er så redd for å bli avvist eller få negativt svar. For det hadde vært så pinlig!!! Tips???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...