Gå til innhold

Vil ha jentesex


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvordan kan man finne ei jente som vil ha jentesex? Jeg har lyst til og prøve men ikke med nære venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme lurer jeg på også:)

Har lyst å prøve jentesex, men ikke med ei venninne. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å finne ei jente som vil =/ Har litt lyst at det f. eks skjer etter en tur på byen da begge har drukket litt. Tror det ville blitt rart å komme i kontakt med ei på nettet og dratt ut for å møte henne edru=P Litt sånn pinlig eller noe=/ Vet ikke men... Har bare hatt tanken av at det sikkert er lettere å komme i kontakt med noen på byen, men jeg har liksom ikke helt turt å prøve... =(

Noen som har tips eller erfaring fra lignende situasjon selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme lurer jeg på også:)

Har lyst å prøve jentesex, men ikke med ei venninne. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å finne ei jente som vil =/ Har litt lyst at det f. eks skjer etter en tur på byen da begge har drukket litt. Tror det ville blitt rart å komme i kontakt med ei på nettet og dratt ut for å møte henne edru=P Litt sånn pinlig eller noe=/ Vet ikke men... Har bare hatt tanken av at det sikkert er lettere å komme i kontakt med noen på byen, men jeg har liksom ikke helt turt å prøve... =(

Mm helt enig at det virker lettere å treffe ei på byen...Men skal man iksom bare begynne å flørte litt emed ei da? ;)

Hvis det skulle vært ei fra nett så skulle jeg snakket mye med henne på forhånd, er ltt skeptsk til sånne nettgreier, tenk om det er en gammel vemmelig grisete mann andre enden :P

J 26 Rogaland her btw...

Jeg som startet tråden oxo da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_jente19_*

jeg vil ogs¨å prøve...er fra 19 fra drammen. har store pupper( 85c) fast og fin rumpe, 169cm. 56kg , mørk langt hår med step by step haircut, persisk jente med andre ord. er ikke lesbe, heller tenner på jenter, har bare et ønske om å ha sex med ei jeg ikke kjenner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alle oss som har lyst til å prøve jentesex...Hva med å lage egen link eller side noe lignende der vi kan si hva vi drømmer om? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alle oss som har lyst til å prøve jentesex...Hva med å lage egen link eller side noe lignende der vi kan si hva vi drømmer om? :)

bare fortsetter her jeg...

Selv er jeg liten og blond, men syns at jenter med kort mørkt hår er flotte ;)

Kunne godt ha kysset ei, men vil heller prøve det som kommer ettterpå ;) Mener at kyssing blir litt for kjærestegreie, og for meg som er hetero så er ikke kyssing sååå spennende..:P

Men å sitte i miniskjørt overskrevs ei jente med ingenting under skjørtet frister...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme lurer jeg på også:)

Har lyst å prøve jentesex, men ikke med ei venninne. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å finne ei jente som vil =/ Har litt lyst at det f. eks skjer etter en tur på byen da begge har drukket litt. Tror det ville blitt rart å komme i kontakt med ei på nettet og dratt ut for å møte henne edru=P Litt sånn pinlig eller noe=/ Vet ikke men... Har bare hatt tanken av at det sikkert er lettere å komme i kontakt med noen på byen, men jeg har liksom ikke helt turt å prøve... =(

Noen som har tips eller erfaring fra lignende situasjon selv?

Er liksom lettere å komme i kontakt med noen på by'n i fylla, men synes uansett sex er best i edru tilstand.

Alle mine erfaringer med andre jenter har skjedd ganske spontant med noen man nettopp har møtt, og med et unntak i edru tilstand.

Har også forsøkt gaysir, men det var ikke noe for meg pga intriger og sånt. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt lyst til å ha jentesex lenge, men får liksom aldri ut fingeren!

Har registrert meg på et par halvsketchy sider for sextreff, men de få jeg har prøvd er for sleipe. "Gratis" påmelding, men så må man plutselig betale for å faktisk få eller sende meldinger. Har også sendt noen svar på en kontaktannonse eller to uten å få svar tilbake. Når jeg tenker meg om så laget jeg en selv en gang, men laget samtidig en ny mailadresse for formålet som jeg glemte helt ut!!

Ikke rart jeg aldri får meg noe..

Uansett, jeg har og mest lyst til at det skal skje på byen, "tilfeldig". Men hvor ofte møter man en dame man vil ha og som man i tillegg tror det har noe for seg å legge an på? Vet ikke om noen typisk lesbiske barer her, og det er ikke så lett å skille de heterofile fra de lesbiske/bifile (eller enda verre, de som bare er bi-curious) på et vanlig utested.

Tror faktisk nettet er tingen. Må bare finne riktig sted. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...hadde og blitt glad om noen visste om noen ok plasser på nett :)

Og støtter meg litt til j25 at å treffe ei tilfeldig på byen hadde vært bra, men hvordan vet man hvem man skal flørte med osv?

Rimelig flaut å flørte litt med ei så null respons..:P Noen med erfaring på dette med å flørte med ei tilfeldig?

Men virker jo som det er mange jenter som er åpne for å prøve så kanskje det er flere flørtevillige jenter der ute enn vi tror ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MoLiza

Jeg er også en j26 og er enige med dere i at det er vanskelig å få kontakt med jenter på byen.. Har en del erfaring med jenter men da bodde jeg sørpå og syntes det var lettere der. Er lenge siden jeg har hatt jentesex nå så det blir som å begynne på nytt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en j26 og er enige med dere i at det er vanskelig å få kontakt med jenter på byen.. Har en del erfaring med jenter men da bodde jeg sørpå og syntes det var lettere der. Er lenge siden jeg har hatt jentesex nå så det blir som å begynne på nytt:)

Hei, jeg er en mann og har lyst på jentesex jeg også. Får jeg være med?

lol

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er ikke så lett å skille de heterofile fra de lesbiske/bifile (eller enda verre, de som bare er bi-curious) på et vanlig utested.

Er så enig, så enig! For min del liker jeg best de som er fullstendig sikre på seg selv og sin seksualitet. Blir likevel litt flaut å forsøke å sjekke opp noen i hjembyen sin. Da begynner fort rykter å gå osv. Kan fort bli lei alt dramaet som jenter er så flinke til...

Skulle vært et sted hvor mer seriøse bier kunne snakke sammen uten å måtte sjekke opp noen på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En venninne av meg som ønsket det samme dro til København. Der er det visst veldig bra steder å gå ut på.

Litt langt, men det er ihvertfall ikke hjembyen deres.

Selv synes jeg det er sexy å lese om, men er veldig hetero i virkeligheten.

Lykke til!

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner dere her jeg jenter, for jeg vil også prøve jentesex! Er det noen som har prøvd det?

Tror kanskje jeg må ut på byen en tur neste helg og se om ikke jeg kan tørre å flørte litt ;) Men ååå så flaut om det blir tatt ille opp :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne tråden jeg også!

Vil gjerne prøve jentesex, og har laget en profil på cupido.no. Har fått noen henvendelser der, men er egentlig veldig skeptisk til å møte noen over nettet. Jeg er også mer på det at jeg vil treffe jenter på byen, men syns det er vanskelig å flørte med andre jenter. Var på byen i går, men jeg syns det er flaut overfor venninner og de jeg er ute med også. De ser jo eventuelt at jeg prøver meg på ei jente og ikke en gutt. Blir jo helt feil, selvom det ikke er det...

Vanskelig situasjon, selv om jeg vil så gjerne=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg melder meg inn i denne diskusjonen jeg og!

Alltid vært en fantasi for meg å ha jentesex med en fremmed.. men det blir så rart å skjekke noen opp på byen eller noe sånt. Hva sier du liksom? altså med menn så vet du jo at de vil ha en jente. men hvis du går bort til en potensiell jente, så vet du ikke om hun vil ha en jente då..

Sykt vanskelig. Lurer på om jeg heller skal satse på nette. Noen gode sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...