Gå til innhold

Vil ha jentesex


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Men hvorfor skal det være så vanskelig? :P

Er og skeptisk til nettet, man vet jo ikke hvem man evt treffer der...Men har heller ikke lyst til å flørte ed ei foran venninnene mine. Hvis jeg hadde vært ute med en kamerat så kanskje...;)

Hvor gamle er alle vi som har lyst til dette? Jeg er 28..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvorfor skal det være så vanskelig? :P

Er og skeptisk til nettet, man vet jo ikke hvem man evt treffer der...Men har heller ikke lyst til å flørte ed ei foran venninnene mine. Hvis jeg hadde vært ute med en kamerat så kanskje...;)

Hvor gamle er alle vi som har lyst til dette? Jeg er 28..

Har mine svin på skogen fra før i "yngre dager", men støtter absolutt opp om at det er fin tanke...:)

Er selv 31...

Endret av C@thrin€
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 22 så kysset ei venninne meg sånn helt plutselig når vi hadde vorspiel en gang. Jeg ble litt satt ut, så skjedde ikke mer da. Men neste gang vi vorsa sammen skjedde det igjen. Samme gangen nle det til at vi klinte litt til mens vi stod og danset sammen på vors,og duuu så spennende det var :) Hun var mye mer klar enn meg som ikke helt visste hvordan jeg skulle forholde meg til det hele ..:P

Nå angrer jeg BITTERT på at jeg ikke tok mer initiativ, for jeg hadde lyst men turde ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 22 så kysset ei venninne meg sånn helt plutselig når vi hadde vorspiel en gang. Jeg ble litt satt ut, så skjedde ikke mer da. Men neste gang vi vorsa sammen skjedde det igjen. Samme gangen nle det til at vi klinte litt til mens vi stod og danset sammen på vors,og duuu så spennende det var :) Hun var mye mer klar enn meg som ikke helt visste hvordan jeg skulle forholde meg til det hele ..:P

Nå angrer jeg BITTERT på at jeg ikke tok mer initiativ, for jeg hadde lyst men turde ikke..

Vær obs på det, både du og andre, at veninnesex kan bli rart etterpå. Ikke sikkert, men har hørt om veninner som har glidd fra hverandre pga det. Det gikk bra for meg, men tror kanskje det safeste er å satse på "ukjent"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg melder meg inn i denne diskusjonen jeg og!

Alltid vært en fantasi for meg å ha jentesex med en fremmed.. men det blir så rart å skjekke noen opp på byen eller noe sånt. Hva sier du liksom? altså med menn så vet du jo at de vil ha en jente. men hvis du går bort til en potensiell jente, så vet du ikke om hun vil ha en jente då..

Sykt vanskelig. Lurer på om jeg heller skal satse på nette. Noen gode sider?

Ser noen skriver cupido og gaysir ? :) Har du prøvd de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips som funker bra for hetero jenter som tenner på jentesex eller er nysgjerrig ... er å bli kjent med en erfaren mann som kan lede dere sammen... eller som dere kan bruke som unnskyldning til å sjekke opp en annen jente for trekant... da blir det ikke lesbisk eller rart fordi det faktisk er en mann der også.

Men altså.... må jo være en mann dere kommuniserer godt med som ikke bare er der for egen del men forstår hva dere er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor skal det være så vanskelig? :P

Er og skeptisk til nettet, man vet jo ikke hvem man evt treffer der...Hvor gamle er alle vi som har lyst til dette? Jeg er 28..

Nettet er fint til å "pynte" på seg selv. Og blir litt vanskelig å sjekke noen opp både på nett og på byen når en er 30 år, har barn, strekkmerker og noen kg for mye lissom. Ikke det man skriver på Gaysir etc... Og ons er også vanskelig.

Nei, den som var ung og uten lyter, sukk....! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på det, både du og andre, at veninnesex kan bli rart etterpå. Ikke sikkert, men har hørt om veninner som har glidd fra hverandre pga det. Det gikk bra for meg, men tror kanskje det safeste er å satse på "ukjent"

Tror det kommer veldig an på om det var planlagt eller ikke, og hvordan vennskapet er sånn i utgpkt.. Men jo støtter deg på den :)

Beste hadde vært om det ble som en ons..;)

Er ikke så mye med hu venninna mi lengre, men det har med at hun og han jeg var sammen med for noen år siden ikke likte hverandre. Jeg måtte velge mellom de, og valgte ingen av de. Best uten :9

Men angrer ennå på at jeg ikke turde å gå lengre, for har sidenden gang hatt lyst til å prøve, selv om jeg er 100 prosent hetero :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kommer veldig an på om det var planlagt eller ikke, og hvordan vennskapet er sånn i utgpkt.. Men jo støtter deg på den :)

Beste hadde vært om det ble som en ons..;)

Er ikke så mye med hu venninna mi lengre, men det har med at hun og han jeg var sammen med for noen år siden ikke likte hverandre. Jeg måtte velge mellom de, og valgte ingen av de. Best uten :9

Men angrer ennå på at jeg ikke turde å gå lengre, for har sidenden gang hatt lyst til å prøve, selv om jeg er 100 prosent hetero :)

Skjønner, og hadde kanskje gått bra, hvem vet?

Er som deg, på en måte...i alle fall "solid-hetero", men tanken stikker avgårde litt sånn uskyldig nå og da, både i våken og sovende tilstand ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, og hadde kanskje gått bra, hvem vet?

Er som deg, på en måte...i alle fall "solid-hetero", men tanken stikker avgårde litt sånn uskyldig nå og da, både i våken og sovende tilstand ;)

Får ikke til å svare deg på meld..kandu prøve å sende en gang til? :) Får bare opp feilmeld..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, og hadde kanskje gått bra, hvem vet?

Er som deg, på en måte...i alle fall "solid-hetero", men tanken stikker avgårde litt sånn uskyldig nå og da, både i våken og sovende tilstand ;)

hihi ja samme her...tanken dukker opp når jeg trenger noe. Har blitt litt ensporet i fantasien i det siste..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi ja samme her...tanken dukker opp når jeg trenger noe. Har blitt litt ensporet i fantasien i det siste..;)

Hehe...gått i vranglås? Heldigvis er ikke ensporet det samme som kjedelig da ;)

(i allef all ikke alltid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...gått i vranglås? Heldigvis er ikke ensporet det samme som kjedelig da ;)

(i allef all ikke alltid)

Langt i fra kjedelig....;) Faktisk tvert i mot..;) Hihi men frister jo jo mer jeg tenker på det da..:P

Jeg får ennå ikke til å svare, men du ser jo sikkert hvordan jeg (prøvde) å løse det da..:) Får bare opp feilmeld :( Sier du ok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MoLiza

Jeg har hatt profil både på gaysir og cupido, men det er dårlig med respons der synes jeg. Tror ikke det er så veldig mye galt med meg heller bortsett fra at jeg er litt sjenert og ikke er så pågående. Flørting på byen har jeg sluttet med fordi det får jeg rett og slett ikke til... :)

:klemmer:

Innlegget er endret iht. KG`s regler.

Helen - mod.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettet er fint til å "pynte" på seg selv. Og blir litt vanskelig å sjekke noen opp både på nett og på byen når en er 30 år, har barn, strekkmerker og noen kg for mye lissom. Ikke det man skriver på Gaysir etc... Og ons er også vanskelig.

Nei, den som var ung og uten lyter, sukk....! ;)

Ikke så negativ holdning :) Ta deg en bytur med noen venner og flørt litt. Veldig mange folk har barn og har aldri hørt at det har vært et stort problem. Iaff ikke for ons..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så negativ holdning :) Ta deg en bytur med noen venner og flørt litt. Veldig mange folk har barn og har aldri hørt at det har vært et stort problem. Iaff ikke for ons..;)

Er ikke negativ. Bare realistisk. Skulle ønske folk kunne gå rundt med merkelapp i panna... Homo/hetero/bie, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MoLiza
Er ikke negativ. Bare realistisk. Skulle ønske folk kunne gå rundt med merkelapp i panna... Homo/hetero/bie, hehe ;)

Det var en god idè! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del lesbiske venninner og jeg har vært med de på et utested i oslo noen ganger som heter Elsker. Det ligger i kristian 4's gate men husker ikke helt nr. det ligger på høyre side når du går ned den gata og det har et rødt skilt på utsiden.

Ellers kan dere prøve: denne , denne eller denne

Alle sammen er 100% gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MoLiza

Hvis man ikke bor i Oslo, eller har mulighet til å dra dit noe særlig så er det jo litt vanskelig. HAr dårlig erfaring med profiler på nettet, så for meg er det ikke aktuelt lenger, men noen funker det bra for selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...